A osta e36vant ära!

Jou! Kui fotograaf bemmi juurde ei lähe, siis tuleb bemm ise fotograafi juurde. Just nii juhtus samal nädalavahetusel, kui HTG Tuningshow aset leidis. Ammu olin tahtnud seda stiilipuhast BMW e36 cabriot pildistada. Juba siis, kui ma ühe päevaga kolm autot Tartus ette võtsin. Vahepeal jätsin selle ülesande Kaspari õlgadele, kuid Kaspar kahjuks või õnneks ei jõudnudki Tartusse. Nii saigi HTG`l Kaupole välja pakutud, et läheks teeks mõned pildid kuskil ägedas kohas. “Moosi lisasin saiale” veel oma jutuga, et pärast on ilgelt hea müügikuulutusse pilte lisada ning samuti saab ka blogis ära märkida, et selline iludus on müügis. Kõigest 5000 euri kogu kompoti eest. Viska pilk peale KUULUTUS

Pilt nagu ajakirjandusele kombeks, ehk siis reportaažile kohane foto. Kõigepealt mis? BMW e36 cabrio. Kes? Lowlifer Familia. Eestpoolt lugema hakates: Ronald, Kaupo, Siim, Sirli, Tanel, Kaupo sõber ning Kristjan. Teine tüüp rivis, ehk Kaupo, on onu, kelle käest vastava arvu eurode eest selle bemmi endale saab. Kus? Rotermanni kvartalis.

Tegemist on 1994. aasta cabrio e36 BMW`ga. “Südameks” 2,5 liitrine ning 141kw mootor. Kapoti siseküljele on maalitud väga äge pilt, mida ma fotokaga kahjuks ei jäädvustanud. Kellel aga huvi näha, siis piisava raha eest on võimalik see kunstiteos omale soetada… koos autoga muidugi. Auto on just tervenisti üle värvitud BMW enda värvivalikus oleva tooniga, mille nimeks Sepang Bronze. Lisaks värvimisele tegi Kaupo ise ka keretööd ning koopaservad on täielikult stancekõlbulikuks tehtud. Ühesõnaga, kuna auto on tehtud endale, siis on kõik asjad tehtud hästi. Kogu pilli ilustab M-seeria pakett, välja arvatud peeglid, mis Kaupo arvates on inetud… nõustun täielikult. Et tuled paremini autoga matchiks, on terve ring langenud kerge smoke`imise ohvriks. Madala sõidu muudab ohutumaks duralumiiniumist põhjakaitse.

Madalduse eest hoolitsevad kvaliteetsed BC Racing`u ER seeria coiloverid. Kõrgusele lisaks on ka jäikus muudetav. Veljed, mis Kaupo valis küll ajutiselt, kuid minu arust on väga huvitavad ja originaalsed sellise auto all, on 18 tolli kõrged ning 8,5 laiad. Offset aga 20. Rehvid ees on mõõdus 205/35 ja taga 205/40. Riiulis seisab camber kit, mille abil on võimalik rattakallet muuta ning mis ootab külge monteerimist.

Kui ma oma eelmises postituses, mis oli Sierrast, andsin teada, et talv on tulekul ning hakkame vaikselt otsi kokku tõmbama, siis selle lühikese ajaga on asjalood täielikult muutunud. Midagi väga hullu on tulekul! PS! See ei ole maailmalõpp… Seniks aga minge “vedrusid lõikama”.