Minu projekt sai alguse kõigepealt üldse mõttest omada tulevikus ühte vw golf 2-te. Mõtlesin ja uurisin pikalt müügikuulutusi ja ilastasin paljude peale kui ükshetk tärkas kuskilt mälu sopist, et olen ühe sellisega vanaisa juures pisipisipoisikesena sõitnud. Uurisin järgi, auto olemas, 2 aastat garages seisnud ja 3 aastat metsaall. Mootoriks 1.6 vabalthingav diisel. Mõeldud tehtud, suure tuisu ja tormiga sai järgi mindud. 80 km sõidetud jubetates ilmastikuoludes jõudsime Raplasse. Kibe oli suur ja otsustasime, õli ja kõike muud vajalikku vahetamatta, autole vaim sisse ajada, korralik aku peale ja kolmanda korraga töötas nagu vana traktor ikka. Imestus oli suur kuidas 5 a seisnud auto nii kergesti tööle läheb. Kuna oli pime, ei saanud midagi lähemalt väga uurida. Järgmine hommik oli seis selline, et sai pm tehtud list mida vaja.
Auto oli täiesti ilma sisuta, peale armatuuri oli üks katkine ja heina täis topitud juhi iste. Kerel koorus lakk, koopad mädanesid aga sellegipoolest oli põhi suurepärases korras. Sai siis vaikselt hakatud nokitsema. Kuna autol on tehtud ja muudetud rohkem kui minu mälu talletada suudab siis alustame lihtsamalt ja laiemalt.
Sai toodud uus sisu. Esialgseteks istmeteks said gti poolkorvid. Kaugelt Keila kandist sai salongi toodud uus põhjamatt ja natuke nipetnäpet nuppe armatuuri tarbeks. Järgmiseks sai siis kere ettevõetud, värv mõeldud, auto laiali ja sõpradele külla. Lihvitud, detailid värvitud, tulemusega sigarahul kuniks hakkas värvi mõnest kohast kooruma laisa eeltöö tõttu. See selleks, kere valmis lappisime kokku ja kuna lube veel ei olnud panin ta talveks kile alla seisma. Kevad käes, load käes, ruttu autot vaja. Pidurid veermik korda sisu kokku, tuled viled tööle ja ülevaatusele. Puhtalt läks läbi, nägu naerul. Muidugi kui üv läbitud sai kätte võetud kohe relakas. Vedrude kallale, 2 keerdu tagant eest 2,5 keerdu. Madaldus missugune, jäigemaks läks ka. Järgmiseks sai ostetud 14×8 laiendatud plekkveljed. Auto sigalahe sai ringi sõidetud kuniks hakkas ära tüütama, auto siiski oli veel kõrge ja nõme. Natuke raha kogutud sai tellitud JOM Blueline coiloverid. Samal ajal sai ka natuke audio tuuningut tehtud nimelt auto sai ümberringi korraliku heliisolatsiooni ette herz-i komponendid ja pagassi väike 10 tolline hertzi subwoofer kõike seda võimedab mac audio võim ja pioneer deh 6900 makk.
Edasi oli ees mootori vahetus, seekord otsustasin 1.6 td 59kw kasuks. Sai siis natuke lisa vidinaid vajalikke otsitud ja mootori vahetus ette võetud. Mootor vahetatud jällegist nägu naerul kuna 1.6d ja td vahe on meeletu mida ma ei oleks uskunud.
Hetkel on auto saanud veel tänu suurepärase käsitöö oskustega Tüdrukule, Kertule ja sõber Stenile vinge sisu. Nimelt sai polstrid, lagi kõik plastik piilarid ja armatuur kaetud heleda ruudulise riidega ning sisse ostsin VW Corrado istmed mis ootavad ka samasse stiili sobitumist.
Tuleviku plaanist jällegist sedaviisi, et kevadeks ootab autot uued veljed 15×7 et 24, mootorile 1.9 td intercooler, BBS motorsport 4 kodaraga sportrool ja arvatavasti ka uuesti keretööd.