Mõni aeg tagasi sattusime Ruwega täiesti kogemata täpselt samasse kohta pildistama. Sõitsime kahe BMWga platsi peale ja vastu vaatavad kaks Volkswagenit. Esimene mõte oli, et mis mina nüüd siis teen, aga õnneks on Merivälja sadam piisavalt suur.
Maad sõbralikult jaotatud, asusime asja kallale. Kindlasti mõtlete, et millest selline pealkiri? Kummalgi autol pole ’95. aastaga midagi pistmist. Kindlasti panite tähele ka autode veljevalikut – BMW Style 95 – põhjus, miks need autod koos pildile püüdsin.
Nii Asko kui Keniga oli tegelt juba ammu räägitud, et peaks ühe pildistamise tegema, kuigi plaan oli esialgu autod eraldi ette võtta. Süveneme nendesse.
Auto tõi Ken endale Saksamaalt Bonnist. Tegemist oli väga korraliku isendiga juba alguses. Aga nagu õigele Lowliferile kohane, ei tahtnud ta mitte autot originaaliks jätta. Muretsetud 30mm madaldusvedrud tundusid esialgu head.
Mõni aeg sai nii sõidetud ja oli isegi plaan see auto sinnapaika jätta ja endale uuema kerega 3. seeria BMW osta, aga õnneks või kahjuks jäi see tegemata. Selle asemel ostis Ken omale hoopis TA-Technix coiloverid ja juba eespool mainitud style 95 veljed.
Uute 19 tolliste velgede laius on igas nurgas 9 tolli ja offset ET18. Et suured veljed auto alla ära mahuks, siis on rehviksmõõduks 225/35.
Oma e46 välimust on tahtnud Ken hoida võimalikult puhta ja tagasihoidliku. Sellest tulenevalt ei ole autol m-tech ega teisi taolisi stangesi. Ainukese muudatusena on värvitud eesmised “neerud” mustaks, et kaasata need rohkem auto hõbedase ja musta mängu.
Igal kleepsul on Keni auto peal oma tähendus. “I love Bonn” ilutseb autol just selle tõttu, et sealt on auto pärit. Ilmselt maailma kuulsaima ringraja Nürburgringi “kaart” ei ole samuti seal niisama. Olles Saksamaal oma autoga ringreisil, käis mees enda autoga ka väikesel Nordschleife ringil.
Võib öelda, et Askol enda auto leidmisega vedas. Vaja oli BMW e91 330xd heleda sportsisuga ja iDrive raadio- ja navigatsioonisüsteemiga. Ja ennäe, Pärnust ta ühe just sellise auto leidiski. Esialgu oli Asko küll kahelnud, aga õnneks läks ta seda ikka nädalase mõtlemise järel ära tooma.
Kuna Lowliferid hoolivad oma autode tehnilisest poolest vähemalt samapalju kui välimusest, siis sai esimese asjana tehtud ära kõik hooldused.
Kõik töökorda seatud, sai hakata uuesti müügikuulutusi läbi lappama. Järgmine teekond tuli võtta ette Haapsallu, kust Asko endale veljed koju tõi. Küll aga väikese erinevusega, kui Ken.
Nimelt laiuvad Asko auto all taga hoopis 10 tolli laiad veljed, ning kõikide offset on ET24. Rehvideks on tehase soovitatud mõõdud, ehk ees 225/35 ja taga 255/30. Velje diameeter – nagu ikka style 95 puhul – 19 tolli.
Loomulikult oli vaja nüüd autot madalamaks lasta. Et tegemist on vähe keerukama neliveolise BMWga, siis ei olnud coilover‘eid lihtne leida. Pika uurimise järel ja hindasi vaadates, otsustas Asko siiski LowTec madaldusvedrude kasuks. Tulemus on väga soliidne.
Põhilised madalduslembelise inimese muudatused tehtud, tundus, et auto tahaks natuke värskendust. Kõik peale katuse sai uue värvikihi.
Mulle meeldib, et mõlema auto puhul on väljanägemine täiesti originaal ja on ajatud OEM+ joont. Mõõduka madalduse ja originaal veljega on loodud kaks väga soliidset igapäevaautot. Nii palju võib veel öelda, et mõlema mehel on juba peas tuleviku plaanid, mida autodega edasi teha. Aga eks see ole juba siis näha.