Siinkohal lasen Raineril ise rääkida oma autodest ja uuest projektist:
Ennem kui järjega oma uue auto juurde jõuan, pean vajalikuks ka eelmisest paar sõna rääkida. 2008. aasta märtsis sai ostetud Volkswagen Golf III praktilise eesmärgiga igapäevasõitude tarbeks. Autot oli korralik ja aus, kuid nagu ikka, vajas see hooldust. Kuna Eesti Volkswageni klubi foorumiga olin ma juba enne auto ostu tutvunud, siis sai ka kasutaja ära tehtud, et teinekord nõu küsida ning vajalikku infot otsida. Ei läinud kaua aega, kui tegin mainitud foorumis ka enda auto teema. Sealt edasi hakkas tekkima ja välja arenema juba konkreetsem huvi autode vastu, millele andsid hoogu juurde ka välismaised veebilehed eesotsas vwvortex.com’ ga. Esialgu tegin ma tagant järele mõeldes ikka valesid otsuseid ja oste, kuid usutavasti ei saagi kohe päeva pealt kindel maitse ja stiil tekkida. Seega sai esialgu ostetud autole nn. tuuning tuled, tiheda kodaraga 16“ veljed koos balloonrehvidega ning 60/40 madaldusvedrude/amortide komplekt…
Õnneks taipasin ma suhteliselt kiirelt, et see ei ole ikka see stiil või väljanägemine mida soovin. Lisaks üleüldisele autohuvile, tekkis mul kirg ka velgede vastu ning just haruldasemate, mitmeosaliste velgede vastu ning 28. detsembril 2009 leidsin endale esimesed BBS RS kolmeosalised alumiiniumveljed, mis mõne aja pärast ümber puurisin ja korda tegin. Sellest päevast sai alguse minu veljehaigus, kuid muutus ka maitse autode stiili osas. Tänaseks on mul ainuüksi BBS RS velgi olnud 5 ringi. Viimane pilt mainitud autost
All olnud RS’ id:
Aga nüüd siis jutuga vana uue juurde. Paljude asjade kokkulangemisel ning huvi muutumisel otsustasin Golfi maha müüa ning asemele otsida hobiautoks midagi tavapärasest erinevat. Olles mõnda aega erinevaid, kuid vanemaid autosid uurinud interneti vahendusel, hakkas mulle väga meeldima E3 kerega BMW. Kui paljudele meeldib antud mudeli kupee versioon ehk E9, siis mind sümpatiseeris just E3 puhul neli ust, ruumikus ja auto suurus ning elegantsus. Kahjuks Eestis sellist sõidukorras autot ei müüdud/müüda, siis otsisin sõidukit kõikvõimalike eri riikide interneti kuulutuste kaudu ning silma jäi Rootsis müügil olev 1977. aasta BMW 3,0Sa, mille hinna ja kvaliteedi suhe tundus hea olevat. Võtsin müüjaga korduvalt ühendust nii telefoni kui e-maili teel ning sai otsustatud uunikumi Rootsi vaatama minna. Ilma suurema planeerimiseta 03.12.2011 reede öösel läksin tüdruksõbraga Paldiskist laeva peale, ning hommikul sõitsime Huskvarnasse, mis tallinnast on umbes 500 km. Kohale jõudes ning autot nähes oli rõõm suur, eks sellel väikseid iluvigu ikka oli, kuid muidu selle aasta auto kohta oli tip-top koos oma kõikide kroomliistude, lisade ja originaal tööriistakastiga.
Esmane visuaalne ülevaatus:
Kui paberid olid korda aetud, hinnast alla tingitud ning raha ära makstud, hakkasin ka müüja imestuseks sellega tormisel õhtul tagasi Eesti poole sõitma. Sõit möödus ilma probleemideta ning oli lõbus vanakesega uutest autodest maanteel mööda vuhiseda. Enne, kui autot jõudsin Rootsi vaatama minna, leidsin endale OZ Futura 17×8,5 veljed, mis peaksid vanakese alla poleeritultd päris kenasti istuma:
…
Tänaseks päevaks on auto Eestis arvele võetud ning numbrid küljes. Nüüd ootan pikisilmi kevadet, enne seda aga pean välja mõtlema lahenduse vedrustuse jaoks.