Nüüdseks on juba tükk aega möödas sellest kui eelmine suvi Riias Low as Bass autonäitust külastasin. Lowliferit esindasime tol korral ainult kolmekesi – mina, Silver ja Mihhail. Ilm oli ebatavaliselt suvine ja Riia põnev. Teletornist avanes vägev vaade ning vürtsi kogu tripile lisas meie ööbimiskoht.
Ööbisime Daugava jõe pisikese saare peal keset Riia linna. Täpsemalt karavaniplatsi väiksel mururibal telgiga otse jõe kaldal. Hommikul ust avades vaatas teisel pool kaldal vastu tööstusrajoon. Sealt kostuv müra väheke häiris, aga muidu oli koht armas ja rahulik.
Peavalu valmistasid munakiviteed, mis kõige tipuks trammirööbastega kaetud. Low as Bass näitus toimus Spilve nimelises lennujaamas. Näituse tase jäi üldiselt veidi Stancestile alla. Olid mõned väga ilusad, kuid ka mõned viisakalt öeldes “mitte nii ilusad” autod. Minu ja Silveri kindlaks lemmikuks oli Leedust Instinct Societyt esindav Domase Volkswagen Passat CC R36.
Esimese generatsiooni Passat CC näol on tegemist kõige ilusama Volkswageniga! Koos viimase generatsiooni Sciroccoga. Täpsemalt on tegemist VW Passat CC R36-ga. Mis maakeeli tähendab seda, et kapoti all on 3,6 liitrine V6 mootor. Jõudu 220kw ja väänet 350nm. Seda kõike omekorda ohjamas 4motion süsteem.
Näituse ajal otsisin Domase ülesse ning leppisime kokku, et kohtume järgmine päev sealsamas ja teeme mõned pildid. Domasel õnnestus võita ka parima õhu peal oleva auto auhind. Finaalis oli vastas Golf 4, kes samuti Instinct Societyt esindas.
Autol on all Rotiform IND 19-tollised veljed. Kõik 10 tolli laiad. Rehvideks Continental Sport Contact 3, millede mõõtudeks 235/35. Sportlikust niigi sportlikule kupeele lisavad ATE puuritud pidurikettad. Fitmendi tiheduse eest hoolitsevad ees 6mm flantsid ning taga -2,97 kraadi ratta külgkallet.
Ja nagu võidetud auhinnast eeldada võib, haldab auto stiilset istumist õhkvedrustus. Täpsemalt on tegemist AirLift õhukomplektiga, mida juhtimas Digital Autopilot V2 süsteem. Õhumahutina kasutusel 5-galloniline balloon. Õhku liigutamas kaks VIAIR 480CC kompressorit.
Väliselt lisab vürtsi SRS-TEC esistange lisa, küljekarbid ja pagasiluugi tiib/liist. Samuti algul võibolla märkamatud, kuid kindlasti stiilsed ning samas ka tagasihoidlikud kleebised külgedel.
Kuna Domasel on nüüdseks juba uus ja veel huvitavam projekt valmis, siis praeguseks hetkeks on autol juba uus omanik.