Veermiku modifikatsioonid

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
User avatar
Tanel

Veermiku modifikatsioonid

Post by Tanel » 06 Apr 2012, 21:33

Ehk siia siis muu teema, mis otseselt madaldamisega võibolla seotud polegi.

Alustuseks, nagu ikka, midagi ka omalt poolt. Mis arvate sellisest asjast:
Image
"Boxed" VW MK2 tagasillatala.

See pealmine sirge osa on sinna juure keevitatud teraslatt lihtsalt (ehk sillata, mis peaks kokkuvõttes toimima sarnaselt stabilisaatorvardale. Originaalis on see ristlõikes nagu V kujuline, modifitseeritult siis kinnine kolmnurk.

With the help of a friend who can weld I boxed in the rear beam on my 20th ae GTI using a 3"Wx25"L piece of galvanized steel. I previously had an O-Bars rear sway bar on the car. The plate extends about 1.25" beyond the inside mounting holes of the O-Bar. The rear end is noticeably stiffer than with the O-Bar and seems to have a very linear response. All in all I am extremely happy with the results (and the very low cost) of this modification. The rear end really "follows" the front much better and has that kind of four wheel steering feeling.

See vwvortexi foorumist Golf 4 kohta kommentaar. Ehk stabikas vist oli ka ja sellele lisaks tegi. Mul pole isegi stabikat küljes.

Mis selle mod'i head ja vead võiks olla? Mulle tundub suht mõistlik igatahes...

User avatar
Kermo

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Kermo » 07 Apr 2012, 01:40

Jäigemaks teeb aga küsimus on selles et palju sa rajal sõidad?

User avatar
Tanel

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Tanel » 07 Apr 2012, 10:29

Praeguse mootoriga ilmselt üldse mitte, aga ma vaikselt mõtlen ikka tulevikule ka :)

Edit: linnas on ringteed ka, kus oleks mugavam sõita, kui auto juhitavus vähe kontrollitavam tundub.

User avatar
Kermo

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Kermo » 07 Apr 2012, 20:20

Pigem mõtle siis juba sõltumatu vedrustuse peale. Coilidega tuleb nii või naa üks ratas õhku. Samas eriti midagi halba ka see teha ei saa.

User avatar
Tanel

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Tanel » 07 Apr 2012, 22:01

Sellise tagasillatalaga tuleks esiosas jms muutusi tegemata veel rohkem üks ratas vist õhku :)

Motary

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Motary » 08 Apr 2012, 21:53

Selle poolsõltuva ( tala paindub ) vedrustuse jäigemaks muutmine teoorias vähendab alajuhitavust ja kerekülgkadlumist. Ainuke miinus on see, et vedrustus on jäigem ja ebamugavam on aukude peal sõita

rosco

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by rosco » 14 Apr 2012, 00:47

Olen ise samale lahendusele mõelnud. Jääks kuskilt sobiv tükk metalli ette,teeks ära. Kuna ilgelt vajadust ei ole,siis pole viitsinud ka otsida materjali.

User avatar
Kermo

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Kermo » 14 Apr 2012, 00:52

Samas peaks ju ratta kergemini maast lahti tõstma mis siis teeb pidamise halvemaks. Üldiselt sõltuva vedrustusega rinka autosid pole peale selle ühe Golfi mis veereb 17" ratastel.

User avatar
Tanel

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Tanel » 14 Apr 2012, 11:50

Eks selle tagasilla modifikatsiooniga koos peavad esisild/kere ka vähe jäigemaks olema tehtud, muidu pole eriti kasu. Tudengivormeli meeskonnalt üks mõte: "kõige kiirem aeg on võimalik sõita kõige jäigema seadega". Muidugi see, miks päris puuvankritega ei sõideta, on juhi enda autotunnetuse ja mugavuse/raja kvaliteedi järgi paika pandud :)

Edit: kuni ma rajale ei lähe, siis parkimiseks vms kuskil ukerdades on niisama fun: LINK

User avatar
Tanel

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Tanel » 31 May 2012, 16:10

Tanel wrote:Edit: kuni ma rajale ei lähe, siis parkimiseks vms kuskil ukerdades on niisama fun: LINK


Lisaks eelmisele veel:
Image

Mu meelest on see seda väärt :D

Raitc

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Raitc » 27 Jun 2012, 09:41

küsiks siis targematelt, et kuidas Golf 3 taga rattaid kaldesse lasta saaks ? rattad käivad hetkel päris usinalt vastu koopa ääri ja rullimine ei aita. Väga palju ei olegi vaja kallet, et probleem lahendatud saaks, Taga on ketaspidurid

User avatar
Osaw

Re: Veermiku modifikatsioonid

Post by Osaw » 27 Jun 2012, 13:47

Raitc wrote:küsiks siis targematelt, et kuidas Golf 3 taga rattaid kaldesse lasta saaks ? rattad käivad hetkel päris usinalt vastu koopa ääri ja rullimine ei aita. Väga palju ei olegi vaja kallet, et probleem lahendatud saaks, Taga on ketaspidurid


ehk abi:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... mber-Shims
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4746311
http://www.gti-vr6.net/library/suspensi ... ear_shims/

pole muidugi minu ala, aga esmamaulje jääb, et seda tehakse enamasti (spetsjomm) seibidega.
Image

arutage.