Coiloverite hooldamine

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
Puna

Coiloverite hooldamine

Post by Puna » 18 Aug 2012, 13:54

Nii, äkitselt avastasin, et esimesed coilid teevad murettekitavaid hääli. Nimelt justkui midagi jääks kusalegi kinni. Ühesõnaga hääled on uued, aga kuna neid varem ei ole olnud siis neid ei tohiks ka olla. Kuna keegi otseselt mu küsimusele, kuidas hooldada coilovereid, ei osanud vastata, siis teeme sellest teemast kõigi teie abiga ühe informatiivse teema, kuidas siis ikkagi coile hooldada.

Palun kirjutage kõik kes ja kuidas on enda coile hooldanud ja kuidas on teie sõbrad/tuttavad seda teinud. Või on äkki saunas õllet nautides kogemata teemaks tulnud :)

Terve teema informatiivse kokkuvõtte teen siia, esimesse postitusse!

Martin1

Re: Coiloverite hooldamine

Post by Martin1 » 18 Aug 2012, 16:06

Polegi nagu hooldanud.. Igakord kui regullind olen siis olen traatharjaga puhatks nühkind keerme ja pärast kui kinni keeratud siis ülejäänud keerme osale tsink-spray peale. Kuna siiamaani olen kasutanud autot ka talvel (loodan et see aasta ei pea) siis tsink spray peale lootuses et ei lähe nii kergelt rooste.

Rauno

Re: Coiloverite hooldamine

Post by Rauno » 18 Aug 2012, 16:48

Mind huvitab ka antud teema. Mul oleks vaja siis esimestele coilidele uued sisud sisse panna või vanad remontida, kuna lekivad kergelt õli. Olen kuulnud, et vahetatakse mingeid tihendeid ja pannakse uus õli sisse jne. Saab ka uued sisud panna aga see meeletult kallis.
Kes sellise asjaga tegeleb?
Coilid on KW toodang.

AugustT

Re: Coiloverite hooldamine

Post by AugustT » 19 Aug 2012, 00:35

Kuna ka endal oli selline probleem siis võtsin ühendust mx1 klassi sõitva sõbraga kuna tean, et krossitsikli amorte hooldatakse ja vähemalt minu auto amort töötab samal põhimõttel siis andis ta mulle väga hea kontakti kes reaalsuses hooldab ainult tsikli amorte ja on läbinud vastava taseme koolituse ning hooldab ja seadistab venemaa paremate krossisõitjate amorte ning siis samuti on ka minu sõbra sõitude kõrval ning seadistab vajadusel.
Sain numbri ja helistasin kuna endalgi sisub bilstein b8 ja b6 ning uued amordid sisse maksavad sama kui osta otse tutikad coilid. Mees oli mõistlik, amorti peab minema näitama arvatavasti saaks hakkama. Võtab asja pulkadeks, vahetab kõik tihendid, simmerlingid jne mis vajavad vahetust, ühesõnaga täisthooldus. Küsisin siis ka hinna kohta ja ütles, et tsikli amorti teeb 75 euri/tk ja minul võib minna 100 eur/tk kõik oleneb ja peab enne kindlasti nägema. Sellest hetkest hakkasin mõtlema siiski uute sisude peale kuna hooldus ei ole siiski see 100% uus asi vaid taastatud vana ja kestab ka seetõttu vähem :)

Izmyyr

Re: Coiloverite hooldamine

Post by Izmyyr » 22 Aug 2012, 18:15

Mis seal ikka rasket on

Kord aastas või enamgi võid võtta coili laiali. keermeosa ja kõik eraldi.

Käid keermestiku täiespikkuses üle ( kas coili selle mutriga või keermelõikuriga) lased mingid vasespreid peale ja käib jälle.
Kui amort läbi siis ostad juba uue amordi. Rohkem nagu polegi vist?

fedja

Re: Coiloverite hooldamine

Post by fedja » 23 Aug 2012, 11:50

ega amorti eriti hooldada ei saagi/pole ka mõtet,kuna see taastamine ja parandamine on kallis,kui just ise ei tee.
kui ikka läheb,siis tuleb uus osta :)

Andro

Re: Coiloverite hooldamine

Post by Andro » 23 Aug 2012, 12:27

Ise ostsin enda coilidele miskid suvalised sobivad tolmukatted, kuna originaalis neid polnud, need ehk ikka kasulikud.

User avatar
--keit--

Re: Coiloverite hooldamine

Post by --keit-- » 23 Aug 2012, 15:28

Lisaks kõigele eelnevale mis kirjutatud on, olen nt mina keeranud coilide kõrguse paika ning kogu keermestiku katnud nn macgyver-i taolise teibiga(teip veidi parem, et saab ka korralikult hiljem lahti ja on kilejas ning venivam).
Siiani on mitu jooksu coile niimoodi vastu pidanud ja keere alati puhas olnud :)
Ainuke nn miinus selle juures oli see, et kui tahtsin kõrgust muuta, võtsin alati coili alt ära, et saaks ilusti teipida uuesti.
Aga noh Golf mk2 puhul on kõikide amortide alt ära võtmine 5 min töö :D

User avatar
Kermo

Re: Coiloverite hooldamine

Post by Kermo » 23 Aug 2012, 15:42

Ma arvan et see teip korjab rohkem niiskust kui vaja. Minu koilide hooldus: Iga pesu lasen koopad korralikult veega üle. Koobas puhas, coil puhas, velg ka seest puhtam. Mis veel tahta. :D

Izmyyr

Re: Coiloverite hooldamine

Post by Izmyyr » 23 Aug 2012, 15:45

See tolmukatte idee pole väga hea.. kogub igasugust paska sinna sisse. sitematel teedel
Teip jääb ka pikaaja peale nätskeks:D Ega seal polegi perfektset hooldust

User avatar
--keit--

Re: Coiloverite hooldamine

Post by --keit-- » 23 Aug 2012, 17:03

Kermo wrote:Ma arvan et see teip korjab rohkem niiskust kui vaja. Minu koilide hooldus: Iga pesu lasen koopad korralikult veega üle. Koobas puhas, coil puhas, velg ka seest puhtam. Mis veel tahta. :D


Ei JOM ega ta-technix coilidel pole selle teibi all isegi mitte mingit täppe niiskusest olnud.
Täiesti puhas keere ja seda 2 aasta jooksul :)
Tegime 2007 aasta Seatil coilidega sama ja samuti täiesti puhtad.
Algselt arvasin ka, et huvitav mis saab. Veel enam, et JOM coilid olid mul ka talvel all.

Andro

Re: Coiloverite hooldamine

Post by Andro » 24 Aug 2012, 00:40

Tolmukatteid kasutan ikka n-ö silindri peal, mitte keerme ja seal on need vägagi teretulnud. Pole veel näinud korralikke amorte ilma kummist tolmukateteta. Sai veel niivõrd täpsed ostetud, et pidi kõvasti coilile peale venitama.