
Jällegi, võimalusi on palju. Vedrude lõikamine, coiloverid, õhkpadjad. Mind ennast huvitaks aga just see osa, kuidas lihtsate vahenditega saaks autole hea stance'i. Mõtteainet on selleks mulle juba pikemat aega andnud Kristjan oma "eurostance'iga". Mõnikord jääb süütevõti tagumise rehvi ja koopaääre vahele kinni, aga no, vastu need üksteisele eriti ei käi ja auto on päris jäik.
Igasuguse "kallid coilid on head coilid" jutu võib kuskile mujale jätta, seda teame nagunii kõik. Mul pole isegi plaanis rajal mingeid tulemusi saavutada, vaid tahaks, et auto istuks teatud kõrgusel just nii nagu vaja. Aga okei, asja juurde: vw klubis kasutaja Liblikas sõitis mingi aja ilma esimeste vedrudeta. Kristjan aga mõõtis oma (esi)amordi käiguks 5mm

Teine asi, mis huvi pakub, on "axle drop plates". Minu auto tagasilla puhul jätaks need sillatala/laagrivõlli jne kõik veidi normaalsemasse asendisse (kuna ma tagasillas midagi reguleerida ei saa, siis jääb ära ka madaldamisest tingitud kokkujooksu suurenemine). Ratta asendit koopaääre suhtes saab aukude asetusega ka nende abil muuta, et esiveduse VW puhul tagaratas koopa ette serva ei tuleks nii väga. Samas võimaldaks ka rohkem madaldamist koostöös coiloveritega, kui vaja muidugi. Amordi tööpiirkond jääks ka üsna normaalne (eelmises lõigus oleva jutu vastand - siinsel juhul peaks olema rehvil ja koopaäärel ikka mingi mõistlik vahe ka). Asja miinus on see, et 10mm sirge teraslatt ei ole just kõige tugevam painutamise suhtes ja suurema massi korral kiiret kurvi võttes võib, aga ei pruugi, toimuda kerge...häving.

Asjast pilti ka:

