Madaldamine/stance

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Madaldamine/stance

Post by Tanel » 11 Jan 2016, 00:25

Kapsu wrote:Kellelgi d2 coilidega on kogemusi?
Olen katsunud neid... päris siledad :D Midagi kasulikku kahjuks ei oska öelda. Muidu need, mida katsusin, tundusid suht solid asjad. Lisaks reguleeritavale camberile ja amordi "jäikusele" oli vedru pre-tension ja sõidukõrgus eraldi reguleeritav.

User avatar
Toivoku
Posts: 2805
Joined: 04 Jan 2012, 16:43

Re: Madaldamine/stance

Post by Toivoku » 11 Jan 2016, 00:46

Mul olid kuldsel all d2, ei meeldinud, aga seda vast sellepärast,et pidin nad ikka suht lõppu madalaks keerama nii sõidukõrgusest kui vedru pingest, et saavutada mingisugunegi madaldus ja jäi rõvedalt põrkama. käevahel tundub olevat ikka tunduvalt tummisem tükk kui JOMid vms. need mul siiani alles ja plaanin ära kasutada valgel autol, seal tehasest amort pikem veidikene ja ehk siis seal teevad nad oma töö ära korralikult.

Asko
Posts: 481
Joined: 28 Feb 2012, 18:53

Re: Madaldamine/stance

Post by Asko » 14 Jan 2016, 13:45

Mina proovin ST-Coilid ära ja vaatasin ,et sulle ka Kaspar seal oleks pakkuda midagi. Asi on KW põhjale tehtud.

User avatar
Kapsu
Posts: 1847
Joined: 01 Jan 2012, 19:01

Re: Madaldamine/stance

Post by Kapsu » 14 Jan 2016, 14:17

Asko wrote:Mina proovin ST-Coilid ära ja vaatasin ,et sulle ka Kaspar seal oleks pakkuda midagi. Asi on KW põhjale tehtud.
ST coilid jäävad kõrgeks ja neil ei ole camberplate (muidugi hind selle võrra parem jälle). Aga juba on hoopis BC-d tellitud. ;)

User avatar
RUF
Posts: 2670
Joined: 22 Dec 2011, 13:50

Re: Madaldamine/stance

Post by RUF » 14 Jan 2016, 15:39

Kapsu wrote:
Asko wrote:Mina proovin ST-Coilid ära ja vaatasin ,et sulle ka Kaspar seal oleks pakkuda midagi. Asi on KW põhjale tehtud.
ST coilid jäävad kõrgeks ja neil ei ole camberplate (muidugi hind selle võrra parem jälle). Aga juba on hoopis BC-d tellitud. ;)
Sounds good!

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 13 Feb 2016, 17:07

Tra osta veel Mersu ja ürita madalaks lasta :D
Kuna üks W124 on T4 Transporter amordiga hea fitmendi saanud, siis lootsin et ehk see aitab mind, aga nope. Liiga lühike. OEM oli kokkusurutuna juba pikem kui T4 oma tavaolekus. Kinnitused ka natuke erimõõtu, kuid see ainult relakaga muudetav.

Image

Siit küsimus. Kui OEM amort on 54.5cm pikk, siis kas kuskil 45-48cm pikkune amort peaks olema siis piisav? Mõistlik oleks ehk leida mõni esiamort mis sellises pikkuses oleks, saaks jäikust. Parim oleks kui keegi oskaks mulle öelda mõne amordi sellises pikkuses ja oleks esiamort. Võib olla ka mõne raskema auto tagaamort, 201 ise tagant kerge.

loffa
Posts: 1023
Joined: 13 Sep 2012, 16:42

Re: Madaldamine/stance

Post by loffa » 14 Feb 2016, 14:39

Enamus autode esiamort on alt teistsuguse kinnitusega ju.. Sellist esiamorti leiab ainult päris vanakooli masinatelt.

User avatar
Toivoku
Posts: 2805
Joined: 04 Jan 2012, 16:43

Re: Madaldamine/stance

Post by Toivoku » 14 Feb 2016, 14:43

ma siiani ei saa aru miks ei või originaal amordiga lasta teda madalaks, või on juba praegu olematu tagaotsa madaldusega pukside peal?

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 14 Feb 2016, 14:53

Toivoku wrote:ma siiani ei saa aru miks ei või originaal amordiga lasta teda madalaks, või on juba praegu olematu tagaotsa madaldusega pukside peal?
Sest originaaliga on liiga pehme. Samuti arvan, et kui ma 2-3cm veel tagant madalamaks lasen, siis kaob amordi mõte üldse ära.
Sellise kinnitusega esiamort jah vanematel autodel.

Ollu
Posts: 1431
Joined: 24 Sep 2012, 22:44

Re: Madaldamine/stance

Post by Ollu » 14 Feb 2016, 15:43

Ega amort jäikust ei anna ju. See kui pehme või jäik ta on sõltub vedrust. Amordist sõltub lihtsalt see kas ta jääb põrkama ja vedrutama. Vana väsinud amordiga jääb kindlasti põrkama. Tutikas amort on üldjuhul piisav, et jäika vedru kinni hoida ja põrge summutada.

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 14 Feb 2016, 15:53

Ollu wrote:Ega amort jäikust ei anna ju. See kui pehme või jäik ta on sõltub vedrust. Amordist sõltub lihtsalt see kas ta jääb põrkama ja vedrutama. Vana väsinud amordiga jääb kindlasti põrkama. Tutikas amort on üldjuhul piisav, et jäika vedru kinni hoida ja põrge summutada.
Seda küll, aga jäik amort annab just stabiliseerimisel juurde. Vaatab, võibolla tellib lihtsalt Ta-Technixid taha ja peaks asi korras olema :?

Ollu
Posts: 1431
Joined: 24 Sep 2012, 22:44

Re: Madaldamine/stance

Post by Ollu » 14 Feb 2016, 16:04

Tõsi, aga kui ta sul liiga pehme on, siis pelgalt amordist ei piisa, vaja ka jäigemat vedru.

User avatar
Toivoku
Posts: 2805
Joined: 04 Jan 2012, 16:43

Re: Madaldamine/stance

Post by Toivoku » 14 Feb 2016, 16:13

no siis kõik mu pakkumisedon mõttetud, e36 ei ole kindlasti jäöigem see amort ja kindlasti ka mitte e30, telli originaal amordid lihtsalt bilsu b6d näiteks. E39 touringu omi saaks kasutada muidugi , need suht jäigad :)

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 14 Feb 2016, 16:19

Toivoku wrote:no siis kõik mu pakkumisedon mõttetud, e36 ei ole kindlasti jäöigem see amort ja kindlasti ka mitte e30, telli originaal amordid lihtsalt bilsu b6d näiteks. E39 touringu omi saaks kasutada muidugi , need suht jäigad :)
Võibolla peaks alustuseks lihtsalt jäigemad vedrud vaatama ja lihtsalt lühemaid amorte kasutama. Kui amordi taha jääb, siis jäigemad leida.

User avatar
RUF
Posts: 2670
Joined: 22 Dec 2011, 13:50

Re: Madaldamine/stance

Post by RUF » 14 Feb 2016, 16:52

Kas ma saan õigesti aru, et coilid on ka olemas sellele mersule? Miks neid siis kohe ei telli?

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 14 Feb 2016, 17:02

RUF wrote:Kas ma saan õigesti aru, et coilid on ka olemas sellele mersule? Miks neid siis kohe ei telli?
1500€ coilid või 1200€ eest õhk

Image

User avatar
RUF
Posts: 2670
Joined: 22 Dec 2011, 13:50

Re: Madaldamine/stance

Post by RUF » 14 Feb 2016, 18:02

Aga see Ta-Technixite teema?

User avatar
Donald
Posts: 600
Joined: 06 Apr 2013, 23:00

Re: Madaldamine/stance

Post by Donald » 14 Feb 2016, 18:04

Kust nii odavalt õhku saab, ma võtaks ka??

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 14 Feb 2016, 20:33

Donald wrote:Kust nii odavalt õhku saab, ma võtaks ka??
http://www.airride-system.pl/

User avatar
Toivoku
Posts: 2805
Joined: 04 Jan 2012, 16:43

Re: Madaldamine/stance

Post by Toivoku » 14 Feb 2016, 23:59

Mina ei hakkaks mingit lühemat amorti orgunnima ,orgunniks parem korraliku amordi ja jäigema vedru.

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 15 Feb 2016, 12:04

Jäigemad vedrud peaks jah sebima, W124 tagumised peaks W201'le paremad küll olema. Aga vist leidsin amordile ka ikkagi lahenduse. Daewoo Lanose tagumised amordid peaks nii 4-5cm lühemad olema kui W201 OEM ja autode tühikaalud on samasse otsa. Samuti saab gaasiamordid juba 30€/tk kätte.
Image

Sellel W201 on Lanose tagaamort ja mingid custom vedrud. Ja jutu järgi pidi sõita hea olema. Võtsin niikuinii tagaamordi küljest ja lähen käin kuskil Fixues/Automaailmas võrdlemas.

loffa
Posts: 1023
Joined: 13 Sep 2012, 16:42

Re: Madaldamine/stance

Post by loffa » 15 Feb 2016, 14:24

Kuidas õllepurgist tehtud esiveolise Daewoo tagaots saab olla samas kaalus kui tagaveolisel mercedesel?!

Ma arvan et su MB on ikka enam-vähem 50-50 kaalujaotusega nagu kõik muud RWD masinad. Esiveolised on enamasti 65-35 kanti..

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 15 Feb 2016, 16:02

Taga on mul ainult ju teistmoodi sild koos difriga, ma ei usu et see tagumine kaaluvahe nüüd paarisaja kg kanti jääb. Kasutatud ka Saab 900 tagumisi amorte mis kaaluklassi järgi sama mis mu auto. See paarkümmend kg siia sinna ma arvan ei määra, kui auto tagant niikuinii koguaeg tühi. St pole pagassis ega tagaistmel midagi.

loffa
Posts: 1023
Joined: 13 Sep 2012, 16:42

Re: Madaldamine/stance

Post by loffa » 15 Feb 2016, 16:21

Jah, aga esisilla peal on ju vähem kaalu ja kõik asjad mis on otse esisillast taga pool mõjuvad ka tagasilla kaalule. Mootor on taga pool, käigukast on keset autot, kardaan on taga otsas. Ega esiveolise sitt kaalujaotus ei tule ainult tagadifri kaalust :D

User avatar
Kapsu
Posts: 1847
Joined: 01 Jan 2012, 19:01

Re: Madaldamine/stance

Post by Kapsu » 15 Feb 2016, 16:23

Ainult amort ei loe ju. Custom vedrud ka sellel konkreetsel autol.

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Madaldamine/stance

Post by Jorgen » 15 Feb 2016, 16:48

loffa wrote:Jah, aga esisilla peal on ju vähem kaalu ja kõik asjad mis on otse esisillast taga pool mõjuvad ka tagasilla kaalule. Mootor on taga pool, käigukast on keset autot, kardaan on taga otsas. Ega esiveolise sitt kaalujaotus ei tule ainult tagadifri kaalust :D
No seda küll, aga niikuinii jäigema vedru peale minnes siis ega see Lanose amordi max load pole see milleni mu tagaosa ju jõuaks. Väitis et tal ei juhtunud midagi ja sõit oli okei, neid G2/G3 amorte ka igast asjade alla aretatud mis raskemad, ikka toimivad.

User avatar
anryo
Posts: 265
Joined: 08 Nov 2015, 08:48

Re: Madaldamine/stance

Post by anryo » 16 Feb 2016, 09:00

Jorgen wrote:Taga on mul ainult ju teistmoodi sild koos difriga, ma ei usu et see tagumine kaaluvahe nüüd paarisaja kg kanti jääb. Kasutatud ka Saab 900 tagumisi amorte mis kaaluklassi järgi sama mis mu auto. See paarkümmend kg siia sinna ma arvan ei määra, kui auto tagant niikuinii koguaeg tühi. St pole pagassis ega tagaistmel midagi.
Mul on olemas nurgakaalud ja kõik kes ise kohale viitsivad tulla Männikule saavad oma autod ära kaalutud. Kaasa võite miskit head võtta.... 6-packi, mõne rummi vms... :roll:

Edit. Võime lisaks ka miski suurema kaalumise ürituse kusagil (maa-all) teha tuleviku poole, kui teed kuivemaks lähevad?

User avatar
tns1
Posts: 533
Joined: 04 Jan 2012, 16:02

Re: Madaldamine/stance

Post by tns1 » 16 Feb 2016, 13:23

anryo wrote:
Jorgen wrote:Taga on mul ainult ju teistmoodi sild koos difriga, ma ei usu et see tagumine kaaluvahe nüüd paarisaja kg kanti jääb. Kasutatud ka Saab 900 tagumisi amorte mis kaaluklassi järgi sama mis mu auto. See paarkümmend kg siia sinna ma arvan ei määra, kui auto tagant niikuinii koguaeg tühi. St pole pagassis ega tagaistmel midagi.
Mul on olemas nurgakaalud ja kõik kes ise kohale viitsivad tulla Männikule saavad oma autod ära kaalutud. Kaasa võite miskit head võtta.... 6-packi, mõne rummi vms... :roll:

Edit. Võime lisaks ka miski suurema kaalumise ürituse kusagil (maa-all) teha tuleviku poole, kui teed kuivemaks lähevad?
Võitja saab Kuusakoski summa eest teistele välja teha. :D

Meil 95% autodest nii aeglased ja suutmatud kiireks liikumiseks, et võivad kasvõi 5 tonni kaaluda :D Küll aga on see info hea, mõned "asisemad" aparaadid ka seltskonnas ;)

User avatar
anryo
Posts: 265
Joined: 08 Nov 2015, 08:48

Re: Madaldamine/stance

Post by anryo » 16 Feb 2016, 15:37

Jajah.... ikka.... :mrgreen:
A eelkõige pidasin silma, et te siin eeldate vedrusid valides, palju mingi sild "kaalub". Vaatame üle ja siis teate täpselt.

User avatar
Donald
Posts: 600
Joined: 06 Apr 2013, 23:00

Re: Madaldamine/stance

Post by Donald » 17 Feb 2016, 15:34

http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/in ... lates.html

Mis asja need teevad? Kas seal sees on laagrid, et kergem timmida oleks?

Post Reply