Odavama otsa coiloverid

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
Post Reply
kristjan111
Posts: 8
Joined: 03 Jan 2012, 21:46

Odavama otsa coiloverid

Post by kristjan111 » 26 Mar 2013, 19:06

Tervist kõigile!

Plaan aprillis coilid soetada.. nimelt odavama hinnaklassi omad. Kuna endal on kogemusi vaid JOM redline coilidega, siis ootaks arutelu teiste tootjate coilide üle.
Levinumad, mida pakutakse on siis Rokkor, TaTechnik, Lowtec. Hinnaklass neil vist suht sama.

Kuidas keegi rahule on jäänud? Kuidas vastu on pidanud? On piisavalt jäigad, või on liiga pehmeks jäänud?

JOM blueline on ka mõned vwklubist kasutanud, kuid sõber enda audi all pettus neist...olid liiga pehmed olnud (nagu originaalvedrustus)..ei tea kas oli praak v milles asi, enne sõitis ta H&R coilidega.

Igasugused soovitused ka teiste tootjate poolt on teretulnud, tahaks lihtsalt teiste arvamusi ja mõtteid kuulda enne valiku tegemist.

Tänud ette ja kiiret lumesulamist kõigile!

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Jorgen » 26 Mar 2013, 19:15

Praeguste TA Technixitega talve hooajal liikunud kuskil 3000km ja olen rahul. Piisavalt jäigad kuid samas ka piisavalt pehmed. Kuigi mingit võrdlusmomenti pole sama auto ja teise firma coilidega, siis praegu makstud hind on küll väärt seda.

Andro
Posts: 1172
Joined: 01 Jan 2012, 19:33

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Andro » 26 Mar 2013, 19:25

FK AK Street, ehk ka odav ja 10 kuud lõbu :D Ütleks, et võrreldes algusega kindlasti pehmemaks läinud. Usun, et suurt vahet ei ole neil 200 euristel, kõik ühesugune jama, aasta-kaks ja uute laks.

--keit--
Posts: 871
Joined: 04 Jan 2012, 17:20

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by --keit-- » 26 Mar 2013, 22:14

Jorgen wrote:Praeguste TA Technixitega talve hooajal liikunud kuskil 3000km ja olen rahul. Piisavalt jäigad kuid samas ka piisavalt pehmed. Kuigi mingit võrdlusmomenti pole sama auto ja teise firma coilidega, siis praegu makstud hind on küll väärt seda.
Olen umb pea 2a TA coile kasutanud. Rohkem rahul kui JOM coilidega.
Oman mitut jooksu erinevaid nn odavaid coile ja kasutan nii kuidas soov tuleb.

Need nn odavad coilid on sellised, et kui peab 2 aastat vastu, siis minu arust on juba küll. Ehk siis selle raha eest end tagasi teeninud FUN elemendis.
Ja kui võimalik, tasub võtta 2 jooksu korraga :D

1000 euriste coilide asemel ostan parem 2 jooksu odavamaid coile ning jääb veel 2 coili jooksu jagu raha üle.
Selle eest, kui tõesti tahaks rohkem jäikust, ostan vastavalt soovile coili jaoks ka vedrud juurde. Eraldi võimalik osta igas pikkuses ja mõõdus vedrusi coili jaoks. Ja ikka jääb raha üle :D

Kui aga peaks kulutama 1000 euri ringi coilidele, siis valiks juba airride süsteemi.

silos5
Posts: 92
Joined: 07 May 2012, 08:54

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by silos5 » 26 Mar 2013, 22:39

mina aga pooldan kallimate coilide ostmist. Milleks 5 sitta asja, kui saab osta ühe hea ??
Head coilid on al. 600 €. Amordi jäikust saab ka regullida. Lisaks need on tavaliselt coilid, kus auto kõrgus ei sõltu amordi käigust. Odavatel on nii, et mida madalam oled, seda väiksem on amordi käik.
ja 1000€´ga airRide asja ei saa.

--keit--
Posts: 871
Joined: 04 Jan 2012, 17:20

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by --keit-- » 26 Mar 2013, 23:07

silos5 wrote:mina aga pooldan kallimate coilide ostmist. Milleks 5 sitta asja, kui saab osta ühe hea ??
Head coilid on al. 600 €. Amordi jäikust saab ka regullida. Lisaks need on tavaliselt coilid, kus auto kõrgus ei sõltu amordi käigust. Odavatel on nii, et mida madalam oled, seda väiksem on amordi käik.
ja 1000€´ga airRide asja ei saa.
Oman sõidukogemust KW V2 coilidega mille hind on üle 1200euri. Ei ole ühti jama ega odav teema !
Jah tore küll saab reguleerida jäikust jne lubavad korralikku madaldust.
Aga miks need maha müüdi ? Sest reaalsuses ei ole võimalik nii madalaks lasta kui on see võimalik TA ja JOM coilidega.
Ehk siis tulemus oli kordades parem just nende 200 eur maksvate coilidega.

Kuna oman coile ja mul on käed jala töökorras. Siis 1000 euriga saan oma G2hele airride süsteemi alla.
Kalkulatsioonid on tehtud ning välismaa foorumites on ka juhised olemas.

Ehk siis nullist alates saaks 1200 euriga kindlasti tehtud, 200 eur arvestades coilide soetmiseks. Vedrud saaks siis veel maha müüa ja veidi tagasi teenida.

Eks näis mil jõuan selleni. Hetkel primaarne kere ideaalseks saada.

silos5
Posts: 92
Joined: 07 May 2012, 08:54

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by silos5 » 27 Mar 2013, 00:11

see et KWd ei lase väga madalale on juba nende äripärasus, mitte see et kallimas coilid ei lase alla. Teiste sõnadega - see on KW viga.
Mul oli õhkvedrustus, mis ma olen ise paigaldanus, ise süvenesin asjasse, ja 1000 euriga seal ei saa midagi asjaliku teha. Saab teha täitsa tavalise algsüsteemi ja kõik. Siis on jälle see sama küsimus millest see topic üldse on: hinnast ja kvaliteetist.

--keit--
Posts: 871
Joined: 04 Jan 2012, 17:20

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by --keit-- » 27 Mar 2013, 00:53

silos5 wrote:see et KWd ei lase väga madalale on juba nende äripärasus, mitte see et kallimas coilid ei lase alla. Teiste sõnadega - see on KW viga.
Mul oli õhkvedrustus, mis ma olen ise paigaldanus, ise süvenesin asjasse, ja 1000 euriga seal ei saa midagi asjaliku teha. Saab teha täitsa tavalise algsüsteemi ja kõik. Siis on jälle see sama küsimus millest see topic üldse on: hinnast ja kvaliteetist.
Ei väitnudki, et KÕIK kallimad coilid ei lase madaldada korralikult.
Lihtsalt oli ehe näide tuua, et ülikvaliteetsel asjal on ka omad head ja vead!
Ja vaevalt see KW viga on, pigem ikka on see just nende eesmärk olnud, et toota nii.
Õhkvedrustuse hind oleneb palju sellest, et mis autole(vedrustus) ja kuidas seda teha tahad.
1000-1200 euri eest sellist süsteemi nagu plaanin on Golf mk2 jaoks küll ja veel. Kvaliteedi üle võibki jääda vaidlema. Lõppkokkuvõte on see, et lõpuks põhiline materjal tuleb ikka ühest tehasest :D

Igatahes sry OT pärast.
Ise pooldan kahe käega neid nn odavama tüübi coile. TA on nt mul paremini vastu pidanud kui JOM
Mul on TA coilid keeratud peaaegu alumisesse asendisse, kuid samas jäikus on väga hea. Ei ole liialt pehme.

Martin1
Posts: 1162
Joined: 06 Jan 2012, 12:13

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Martin1 » 27 Mar 2013, 08:41

Ei olnud eriti offtopic tegelikult, võrdlesite odavate coiloverite teemas odavaid ja kallemaid coile. :lol:
Kuna mul kaks aastat saab täis kohe JOMidega siis kardan et pean varsti vahetama hakkama neid.. Hetkel veel miskit küll viga ei tundu olevat. Ise enesest olen JOMidega rahul selle raha eest (aint tagant võiks jäigem olla), kuid samas võiks ju proovida midagi muud ka.. Ei teagi.

mattias
Posts: 2
Joined: 16 Jun 2012, 19:19

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by mattias » 27 Mar 2013, 10:14

Minul on hea juhuse abiga olemas võrdlus Golf 3 all olevate Rokkor ja JOM Blueline coilidega - Tuleb tõdeda, et Rokkori toodang on jäigem. JOMidel sõidan praegu talveseades autoga, millel on 185/65 rehv 15 tollisel veljel ja see on suhteliselt orig vedrustuse olekuga - ei põru iga kühmu peal, mis Rokkorite puhul sarnase velje ja rehviga on oluliselt tuntavam.

User avatar
RUF
Posts: 2678
Joined: 22 Dec 2011, 13:50

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by RUF » 27 Mar 2013, 14:37

KW-d ilmselt ei saa sellepärast madalamaks keerata, et coil mõeldud millekski muuks kus ei ole vaja ekstreemset madaldust. Performance poolest peaks järelikult top notch olema.

Kui juba coilide võrdlemiseks läks, siis mina oma Weitecitega olen sõitnud umbes kolm ja pool aastat. Midagi viga neil ei tundu olevat. Pehmemad kui alguses on kindlasti, kuid kui keegi võrdles siin tavavedruga, siis nendest on kindlasti jäigem. Aukudes ja kühmudel peksab rämedalt kuid niisama sõites võiks palju jäigem olla, eriti tagant.

User avatar
callaway
Posts: 860
Joined: 04 Jan 2012, 19:24

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by callaway » 13 Dec 2013, 15:50

küsimus, mis asi see raceland on?

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Jorgen » 13 Dec 2013, 15:54

callaway wrote:küsimus, mis asi see raceland on?
Nii palju kui mina aru olen saanud, siis Racelandi coilid on pigem USA teema ja seal need on sama mis meil JOM/TA-Technix jne.

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Kermo » 13 Dec 2013, 16:37

Rokkor, värv teine ainult. Olid Scirocco all kunagi.

User avatar
callaway
Posts: 860
Joined: 04 Jan 2012, 19:24

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by callaway » 13 Dec 2013, 16:50

racelandid mingi 40euri odavamad kui TA'd. FK'd mingi 250euri kallimad :o

akibo
Posts: 86
Joined: 21 Aug 2012, 22:59

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by akibo » 13 Dec 2013, 19:06

Kermo wrote:Rokkor, värv teine ainult. Olid Scirocco all kunagi.
Tegelt on ikka Rokkorid teistvärvi Racelandid. Raceland oli enne, Rokkor tehti justkui rohkem "sõitjatele" orienteeritult. Vähemalt BMW puhul on Rokkoritel jäigemad vedrud. Üks saast kõik. Esimene aasta on enam-vähem hea.

User avatar
Donald
Posts: 614
Joined: 06 Apr 2013, 23:00

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Donald » 20 Sep 2014, 00:09

Kas JOMide puhul peaks need väiksemad vedrud pigem panemata jätma?

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Kermo » 20 Sep 2014, 01:47

Donald wrote:Kas JOMide puhul peaks need väiksemad vedrud pigem panemata jätma?
Need peab alati ära jätma. :D
Jorgen wrote: Nii palju kui mina aru olen saanud, siis Racelandi coilid on pigem USA teema ja seal need on sama mis meil JOM/TA-Technix jne.
Raceland peaks olema Belgiast pärit aga enam vist seal ei tehta neid ja ainult US jäänud. Mina Scirole sain otse tehasest Belgiast.

User avatar
Donald
Posts: 614
Joined: 06 Apr 2013, 23:00

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Donald » 25 Sep 2014, 15:01

Aga kas sellest ei teki probleeme, et vedru vabalt liigub, kui auto tõstukil on ja rattad ripuvad?

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 17 Nov 2014, 16:14

Olen nüüd ise ka uute coilide otsinguil, kuna vanad on õhtal juba- pidasid mingi 4a vastu umbes.
Vanad olid siis jomid, max madaldus kuskil 60mm tagant. Kevadel sai tagant kõik vahelt kakutud ja jäid vaid vedrud aga ikkagi oli tagant suht kõrge.
Tuhlasin nüüd ebays ringi ja need Ta-technix'ud, Fk omad madaladavad ka vaid 70mm. :P
Kusjuures nende Ta-technix'ute kohta on mitmel pool erinevad andmed kirjas,,osades kohtades 70mm, osades 90mm, osades 120mm.
http://www.billiga-coilovers.se/shop/tu ... 1421p.html
http://www.ebay.co.uk/itm/Tuning-type-c ... 2ed6912bcc
http://www.cfsoundscarstyling.co.uk/VW_ ... 30797.aspx
http://www.ebay.co.uk/itm/TA-Technix-Ge ... 7675.l2557

Kirjutasin sinna www.ta-technix.de lehele oma küsimuse ja vastuseks sain : our TA Technix coilover for Passat 3B/ 3BG has a TÜV proof max lowering of 70mm front and rear.

Nüüd ei teagi mida teha. Seda 70mm on vähe ikka :twisted:

Martty
Posts: 16
Joined: 01 Jan 2012, 13:48

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Martty » 17 Nov 2014, 16:31

See 70mm tüv proof tähendab et madaldus kuni 70 mm on tüv sertifikaadiga, palju reaalselt sealt edasi on võimalik madalamaks saada see on ainult katsetamise küsimus. Seega reaalne võibki olla su pakutud kõige suurem 120 mm või isegi rohkem.

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 17 Nov 2014, 16:42

Mõtlesin isegi korra sama. Aga huvitav kust sellele kinnitust saada? :D

freeser
Posts: 145
Joined: 06 Mar 2013, 23:18

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by freeser » 17 Nov 2014, 17:33

Mul Fk-Ak streedid ja sain tagant nii madalaks, et ratas oli koopas kinni ja keeramis ruumi oli veel 4cm. Eest ei hakka rääkimagi seal oli poolepeale keerates juba ratas koopas kinni :D Mõõtsin huvi pärast tagumist keerme osa ka nv ja 4cm asemel oleks saanud 10cm autot kõrgemaks keerata, eest ei olnud meeles mõõta :D

h4rz
Posts: 462
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by h4rz » 17 Nov 2014, 19:10

Ma olen kindel, et kõik need setid lähevad palju madalamaks, kui sa siin Eestis üldse madaldada suudad :D

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 17 Nov 2014, 20:17

Leidsin ühe teema, kus Ta-technix'ud on ikkagi liiga kõrgeks jäänud. Samuti on tagant kõik vahelt võetud. Tunduvad olevat samasugused nagu jomidki :P
http://www.passatworld.com/forums/showr ... ralia.html

Eks näis, terve talv on aega veel mõelda nende coilide üle. :D
Kallimaid kahjuks ei saa lubada, kuna veljed koorivad suurema osa rahast ära. ;)

User avatar
RUF
Posts: 2678
Joined: 22 Dec 2011, 13:50

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by RUF » 17 Nov 2014, 20:54

Suht huupi pakun, aga coilivedru lühemaks lõikamine siis ei aita?

loffa
Posts: 1023
Joined: 13 Sep 2012, 16:42

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by loffa » 18 Nov 2014, 09:32

Mina ostsin just sel pôhjusel FK, et teistel on taga pikem vedru ja jääb inetult kaldu auto

--keit--
Posts: 871
Joined: 04 Jan 2012, 17:20

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by --keit-- » 18 Nov 2014, 12:55

loffa wrote:Mina ostsin just sel pôhjusel FK, et teistel on taga pikem vedru ja jääb inetult kaldu auto
Ja nt G2 puhul oli FK-ga vastupidi. Et nt JOM-iga sai madamaks lasta.

tibu...midagi muud pole öelda, veljed on lihtsalt liialt väikesed ;)

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 18 Nov 2014, 14:56

--keit-- wrote:
loffa wrote:Mina ostsin just sel pôhjusel FK, et teistel on taga pikem vedru ja jääb inetult kaldu auto
Ja nt G2 puhul oli FK-ga vastupidi. Et nt JOM-iga sai madamaks lasta.

tibu...midagi muud pole öelda, veljed on lihtsalt liialt väikesed ;)
Hetkel otsin fk tüv-pabereid netist. Tundub, et pole niisama saada neid, et pean otse tootjalt küsima vms.
Keidul soovitaks minu postitustesse natuke süveneda, mainisin ülal ka velgi. ;)

--keit--
Posts: 871
Joined: 04 Jan 2012, 17:20

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by --keit-- » 18 Nov 2014, 16:21

tibullus wrote:
--keit-- wrote:
loffa wrote:Mina ostsin just sel pôhjusel FK, et teistel on taga pikem vedru ja jääb inetult kaldu auto
Ja nt G2 puhul oli FK-ga vastupidi. Et nt JOM-iga sai madamaks lasta.

tibu...midagi muud pole öelda, veljed on lihtsalt liialt väikesed ;)
Hetkel otsin fk tüv-pabereid netist. Tundub, et pole niisama saada neid, et pean otse tootjalt küsima vms.
Keidul soovitaks minu postitustesse natuke süveneda, mainisin ülal ka velgi. ;)
Velgede mainimisest pole just kasu ilma täpsustamata.
Võib arvata, et kas ostad uuedvõi remondid/uuendad vanu.
Eeldades sinu poolt kleebitud lingi järgi, kus on samuti 17" veljed, siis võib arvata, et remondid/uuendad vanu.
Sealt kohalt ütlesingi, et äkki asi pole selles, et coilid vähe madaldavad. Vaid hoopis sellest, et veljede ei täida koobast ehk siis on väikesed või kitsad.

Samas vaata audivana passatit, Jom coilid ja istub ilusti. 17" ja vähe laiem rull.
Kas tõesti on siis JOM ja Ta coilide madaldus erinev ? Passati puhul.
Hinnavahe peaks rääkima ka JOM kasuks.

Post Reply