Odavama otsa coiloverid

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
User avatar
RUF

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by RUF » 07 Dec 2014, 23:05

Asko wrote:Mul on FK-High spordid all ja kõige madalamaks keeratud aga ikka oleks nagu kõrge :( Aga võrreldes odava coiliga on ikka sõidumugavus supper hea ehk ei ole läbilöögipuksidel :D


:roll: Iga coiliga on kõrge auto mugav :D Ei saa ju võrrelda odavat coili, mille sõidukõrgus null ja highsporti, mille sõidukõrgus 70 mm. Odav coil oleks ka 70mm peal sõidetav ja mitte läbilöögipuksil.

emmure

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by emmure » 09 Dec 2014, 23:26

Keegi meil siin coile tõi/tellis eesti ka v?

User avatar
tibullus

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 15 Dec 2014, 17:54

Miks ise ei telli?
Mina tellisin otse fk shop'ist. Nädalaga oli pakk käes ja hinna poolest 80 euri odavam kui ebayst oleks olnud.
140 euri siis koos saatmisega :D

Pikksilm

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 23 Jan 2016, 17:09

tibullus wrote:Miks ise ei telli?
Mina tellisin otse fk shop'ist. Nädalaga oli pakk käes ja hinna poolest 80 euri odavam kui ebayst oleks olnud.
140 euri siis koos saatmisega :D

Sai ka seda teed mindud, FK's oli veel -45% ale, kahte komplekti tellida ei lasknud, ilmselt oligi viimane, kohale jõudes oli pakk küll õige (ka firmasisene tootekood) aga sisuks olid vähe teist marki auto coilid.
Hetkel siis ootan vastust, mis saab sest nagu Audi coilidega ikka, et kui nelivedu siis hinnal kohe "2x" otsas.

User avatar
tibullus

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 24 Jan 2016, 16:40

Mul tulid õnneks õiged asjad ikka. Olen mitu korda tellinud sealt.
Nelikveolisele passatile kahjuks Fk coile ei paku. Ja ülejäänud firmadel hakkavad ka need hinnad kuskil seal 500st pihta.

h4rz

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by h4rz » 25 Jan 2016, 11:13

Kas kusagilt on võimalik ainult tagumised coilid tellida?
Praegu odavaim pakkumine TA 329€, kuid esimesi nagunii ei vaja. Jutt käib siis B5 4motion/C5 quattrost.
Teine variant mingid sportlikumad amordid. Kellelgi kokkupuudet? Samas kui stockidele padjad panna, siis hakkab tampima?

User avatar
Kermo

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Kermo » 26 Jan 2016, 19:45

Padi peaks pehmem olema kui tavaline vedru nii et ma arvan et jääb liiga õõtsuma.

User avatar
anryo

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by anryo » 08 Mar 2016, 09:17

Sr foorumis on müügil aasta vanad FK amordid, mis näevad välja sellised. WTF? Nii kiiresti roostetavadki?
Image

User avatar
Kermo

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Kermo » 08 Mar 2016, 12:32

Oleneb mis kasutust ka saanud. Äkki keegi mingit rahvarallit sõitnud nendega :D
ja ega välims ei määra seisukorda.

Andro

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Andro » 13 Mar 2016, 19:21

Päris niimoodi ikka ei roosteta. Kui tõesti vaid aasta vanad, siis need on terve talve soola sees ligunenud, ilma et keegi neid vahel pesnud oleks..

AugustT

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by AugustT » 16 May 2016, 20:36

Jou,

Tellisin ka siis odavaotsa coilid, valisin ebayst ta-techixid ja otsisin kõige odavama saatmiskulu ning tellisin ära. Kuna kõigil hind oli sama siis ei mõelnudki igal uuesti sobivustabelit kontrollida. Hiljem hakkasin mõtlema, et kurat vaatan ikka üle :D Pärast vaadates selgus, et sellel variandil mis ma tellisin ei olegi valikus 2.5tdi 132kw quattro coile. Samas kõik muud olid, 1.8t quattro, 2.5tdi 120kw jne.. Kas keegi on siin audi tark ja oskab öelda, kas võib olla tõesti vahe sees? Audi a4 b6, 2.5tdi 132kw, quattrost jutt. 2003a.

Tellitud coilid: http://www.ebay.de/itm/221491237492?eui ... 46839&cp=1

Sama hinnaga teine müüa, teine saatmiskulu: http://www.ebay.de/itm/TA-TECHNIX-GEWIN ... SwP~tW6Yb-

siimuu

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by siimuu » 16 May 2016, 20:48

Minu teada ei tohiks vahet olla, sest quattrotel olenemata mootoritest üks sillaehitus. Isegi FWD omad istuvad, aga ainult ette.
Vähemalt B5-l on nii ja ei usu, et B6-l midagi totaalselt erinevat on tulenevalt mootorist.

AugustT

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by AugustT » 16 May 2016, 21:41

Timmis, müüa andis ka hilisõhtuse vastuse, saan rahus magama jääda, tänud :)

Pikksilm

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 19 May 2016, 22:53

siimuu wrote:Minu teada ei tohiks vahet olla, sest quattrotel olenemata mootoritest üks sillaehitus. Isegi FWD omad istuvad, aga ainult ette.
Vähemalt B5-l on nii ja ei usu, et B6-l midagi totaalselt erinevat on tulenevalt mootorist.

B5 tootekoode hiljuti uurides oli igal järgneval parameetril kohe erineva tootekoodiga vedru: Avandil ja sedaanil taga erinevad, R4 ja V6 ees erinevad, konditsioneeriga ja ilma ees erinevad. Lisaks siis "S4" ja "Heavy duty" :)

August, peale esivedrude jäikuse seal midagi vahet ei ole, aga usun et Ta-technics ei süvene nii spetsilt asjadesse ja kõik R4 ja V6 asjad tulevad sama koodiga, lihtsalt V6 saad nina madalamaks :D
B5 S4 (V6) vedrustusega pidi B5 rida4 mootoriga taha 2cm tõstepuksid vahele panema, et auto parlanksis on :D

Pikksilm

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 25 May 2016, 10:23

Kel kunagi peaks olema probleeme kinnikiilunud coilimutritega siis jagan lahkelt nõu kuidas asju teha ja kuidas mitte:

Kui coilid on autol all:
1.Eemalda keermete pealt kõik sodi, traatharjaga saab suurema sodi maha, mutrite juurest soovitan peenikese kruvikeeragaga nokkida ka sügavam puru.
2.Pihusta mutri vahele immutusõli (pennetrating oil), lihtsamatel juhtudel aitab ka WD40. Rasketel juhtudel tuleks juba diisli sisse likku asjad panna. Lase mutritel liguneda vähemalt 15min. Soovitav vahepeal õli juurde pihustada.
3.Coilivõtme olemasolul esmalt sellega proovida, torutangide kasutamine on riski business, võib amordikinnitust väänama hakata (Maru kehva on pärast tagasi väänata ja amordikinnituse vastupidamisele see just head ei tee :D )
4.Haamer + tömp metall (Toivo kasutab näiteks narrepikendust). Peksmine on siinkohal täiesti tolereeritav. Soovitan võtta suurema haamri kui algselt plaanis.
5.Kui nüüd ka ei tule siis tuleb kuuma anda ja ma ei mõtle välgumihkliga soojendamist vaid lahtise leegiga, näiteks gaasipõletiga või atsetüleen-hapnik keevitusega, millega ise lõpuks asjad liikuma sain. Lahtise õli soovitaks ennem kokku pühkida (läheb hästi põlema) ning märg kalts ümber amordi keerata (Et amordi sees õli/gaas kuumaks ei läheks) ning mutrid märjaks teha.
Kuumuta mutrit, mitte coili, niikaua kuni mutri ja keerme liitekohas vesi keeb.
Jahuta märja kaltsuga amort (mitte mutter) niipalju maha, et vesi ei keeks selle peal ning koheselt alusta mutri lahtipeksmist, soovitav ka immutusõli vahele lasta.
Kui esimesed nõksud juba liiguvad võib torutangidega keeramise peale mõelda (Ise tegin selle vea, et täiesti kinnist mutrit hakkasin peale kuumutamist 2m torutangidega keerama ning amordi alumine kinnitus väändus ära natuke, pekstes seda ohtu polnud.

Kui auto all asja ei saa, võta coilid alt ära, keera nad kruustangide vahele, amorite kinnituse kohast, mitte amordist endast.

NB! Väga heaks abimeheks oli traatkarja ketas mis releka otsa käib, sain keerme põhjad ka kenasti puhtaks.

Endal võttis 8 mutri lahtisaamine aega kokku 7h puhast nu***mist kusjuures eelnevalt olin korduvalt mutreid immutanud.
Loodan et on kellelegi kasu ning saab oma väärtuslikku aega kuidagi muudmoodi auto kallal sisustada :D

loffa

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by loffa » 28 May 2016, 16:10

Torutangidega ei saagi coili mutreid lahti, sest see mutter on nii pehme, et torutangid vajutavad mutri "ovaalseks" ja sellega kiilub veel rohkem kinni. Läbi käidud teema ka minul :D

Minu coilide puhul aitas lõpuks grafiitõliga leotamine ja narre pikenduse + ilgelt suure haamriga kolkimine.


Kui mul oleks gaasipõleti käepärast olnud, siis ma oleks proovinud pärast kuumutamist amorti jahutada spets jahutusõliga, mis on aerosoolpurgina müüa. Tõmbab temperatuuri hetkega ca 40 kraadi võrra madalamaks ja räägitakse, et peaks imehästi toimima.

User avatar
Toivoku

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Toivoku » 28 May 2016, 18:53

loffa wrote:Torutangidega ei saagi coili mutreid lahti, sest see mutter on nii pehme, et torutangid vajutavad mutri "ovaalseks" ja sellega kiilub veel rohkem kinni. Läbi käidud teema ka minul :D

Minu coilide puhul aitas lõpuks grafiitõliga leotamine ja narre pikenduse + ilgelt suure haamriga kolkimine.


Kui mul oleks gaasipõleti käepärast olnud, siis ma oleks proovinud pärast kuumutamist amorti jahutada spets jahutusõliga, mis on aerosoolpurgina müüa. Tõmbab temperatuuri hetkega ca 40 kraadi võrra madalamaks ja räägitakse, et peaks imehästi toimima.

polnud ju väga suur haamer. tavaline haamer oli :D

dcshoes

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by dcshoes » 28 May 2016, 20:08

Ma ei saa aru mis coile te kasutate mul 7 aasta jooksul polnud ühelgil autol mitte midagi kinni isegi aasta ringselt sõites :D

Pikksilm

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 29 May 2016, 23:36

dcshoes wrote:Ma ei saa aru mis coile te kasutate mul 7 aasta jooksul polnud ühelgil autol mitte midagi kinni isegi aasta ringselt sõites :D

Samavanu coile kasutame :D

Heigo

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Heigo » 07 Jun 2016, 15:02

Klikk
Naljakalt odavad.
Tea kas kvattrole reaalselt ka alla lähevad.
Ta tehniks väidab et läheb

Heigo

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Heigo » 07 Jun 2016, 15:05

Heigo wrote:Klikk
Naljakalt odavad.
Tea kas kvattrole reaalselt ka alla lähevad.
Ta tehniks väidab et läheb


Kui keegi sealt tellima hakkab, siis oleks ka käpp.
Saaks postikuludest alla....

Asko

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Asko » 08 Jun 2016, 08:05

see on lõpumüük seal ja asjad lähevad kiirelt kaubaks.

Heigo

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Heigo » 08 Jun 2016, 12:45

On keegi asjalikum ka kes viitsik tellida ?
Hetkel oleks kaks soovijat. Äkki mõni veel.....

siimuu

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by siimuu » 09 Jun 2016, 16:55

Mis seal siis nii keerulist on, et ise tellida ei saa/taha? Tavalise pangakaardiga, millel on mastercardi/visa võimalus saab maksta. Aasta tagasi tellisin omale üksinda ja maksin Eestisse saatmise eest 17 eur postikulu.
Kui tõesti ise ei viitsi, siis küsi Siimu käest (aftermarket.ee). Kui mina temalt uurisin eelmine aasta, siis tuli vist ainult 50 eur kallim kui ise tellides. Jääb omal tellimise mure ära + ei pea muretsema, kui saadavad valed coilid (nagu Pikul juhtus) või garantii pärast tagasi peaksid saatma.

User avatar
tns1

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tns1 » 16 Jun 2016, 12:57

Tellisin just e36 compacti/Z3 TA-Technixi coilid ja pidin üllatusest perseli kukkuma. Esimesed coilid nüüd samamoodi regullitavad nagu BC jms. ehk siis kogu püstaku kõrgust saab reguleerida ja eraldi vedru eelpinget.

Image

dcshoes

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by dcshoes » 16 Jun 2016, 15:06

Ta tehnikul jah selline system :D

User avatar
Donald

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Donald » 16 Jun 2016, 15:57

Miks see helperspring ikka seal on?

User avatar
tns1

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tns1 » 16 Jun 2016, 16:03

Käe vahel see enam päris nii prosta "helperspring" ei olnud, tundus vähe tummisem. Aga noh, sitt on ilmselt ikka, oli lihtsalt tore üllatus, et ka odava jama tootjatel toimub tootearendus. Ilmselt parem ikka, kui vanade JOM-ide vms. põhja keeratuna sõita.

User avatar
Toivoku

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Toivoku » 17 Jun 2016, 10:12

tns1 wrote:Käe vahel see enam päris nii prosta "helperspring" ei olnud, tundus vähe tummisem. Aga noh, sitt on ilmselt ikka, oli lihtsalt tore üllatus, et ka odava jama tootjatel toimub tootearendus. Ilmselt parem ikka, kui vanade JOM-ide vms. põhja keeratuna sõita.
veider ,et ma sulel sellest ei rääkinud :D mul kuldsel ja aigi e21l ja raineril ka kõigil sellised :)

Dr. Low

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Dr. Low » 04 Jul 2016, 21:54

FK kohta räägitakse, et tihti tulevad praagid coiloverid (Karpi avades juba õli väljas). Ja enda seitsmese all on ka e39 FK coiloverid, ausaltõeldes suhteliselt pehmed.. (Mulle meeldib aga...)

Martin1

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Martin1 » 31 Oct 2016, 10:40

Kuna E38le nö säästucoile ei tehta, siis tekkis küsimus et kas mingi E39 või E60 vms coilid ei lähe väikse ümber ehitusega alla?

User avatar
Toivoku

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Toivoku » 31 Oct 2016, 11:56

Martin1 wrote:Kuna E38le nö säästucoile ei tehta, siis tekkis küsimus et kas mingi E39 või E60 vms coilid ei lähe väikse ümber ehitusega alla?

tehakse ju

Martin1

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Martin1 » 31 Oct 2016, 12:01

Äkki viskad linki vm :D ma küll leidnud pole, 800euri coilid pole enam päris säästukad. Kunagi tehti jah aga enam ei paku ei TA ega FK või JOM..

User avatar
Toivoku

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Toivoku » 31 Oct 2016, 12:12

Martin1 wrote:Äkki viskad linki vm :D ma küll leidnud pole, 800euri coilid pole enam päris säästukad. Kunagi tehti jah aga enam ei paku ei TA ega FK või JOM..

ma just mõtlengi,et runnboyl olid ju 735 all mingid odavad. süsteem on sarnane nagu ka e36l aga mu mäletamist mödöa on e36 esimene amort sitaks pikem. Eks DR.Low oskab vbla paremini rääkida sellest.

User avatar
chiwauwa

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by chiwauwa » 31 Oct 2016, 21:23

Mina oma E38le otsisin siis kõige odavamad mis leidsin oli 400€ + shipping usast. Eesti käsitöölised lubasid ca 500€ga teha valmis teha.
Dr. Low pakkus mulle ka midagi aga ma enam ei mäleta mis hinnaga.

38 on millegipärast üks nendest bmwdest millele ei toodeta korralike coile mõistliku hinnaga.
Isegi 39 coilide hinnad on kukkunud jõhkralt.

sannualliksaar

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by sannualliksaar » 01 Nov 2016, 17:38

chiwauwa wrote:Mina oma E38le otsisin siis kõige odavamad mis leidsin oli 400€ + shipping usast. Eesti käsitöölised lubasid ca 500€ga teha valmis teha.
Dr. Low pakkus mulle ka midagi aga ma enam ei mäleta mis hinnaga.

38 on millegipärast üks nendest bmwdest millele ei toodeta korralike coile mõistliku hinnaga.
Isegi 39 coilide hinnad on kukkunud jõhkralt.



Kust ma nende eesti käsitööliste kontakti saaksin :D?

User avatar
Toivoku

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Toivoku » 01 Nov 2016, 18:34

sannualliksaar wrote:
chiwauwa wrote:Mina oma E38le otsisin siis kõige odavamad mis leidsin oli 400€ + shipping usast. Eesti käsitöölised lubasid ca 500€ga teha valmis teha.
Dr. Low pakkus mulle ka midagi aga ma enam ei mäleta mis hinnaga.

38 on millegipärast üks nendest bmwdest millele ei toodeta korralike coile mõistliku hinnaga.
Isegi 39 coilide hinnad on kukkunud jõhkralt.



Kust ma nende eesti käsitööliste kontakti saaksin :D?

low g@r@ge j@ min@

siml

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by siml » 21 Dec 2016, 09:53

Ega keegi ei ole odavate coilide amordi vahetusega kokku puutunud? Huvitab just et mille amort sisse sobiks, kuskilt midagi uurides jäi silma, et kannatab seest amort vahetada lada samara amordi vastu :D

User avatar
tns1

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tns1 » 21 Dec 2016, 10:02

Paljudele läheb Golf 1 amort ka sisse.

siml

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by siml » 21 Dec 2016, 18:39

Tänud! Eks uurin siis