AIRRIDE
Re: AIRRIDE
Ma võin paigaldada kuid tellida võid need omale ebayst, vist mingi 1k eur kanti on bagidi + siis paigaldus 

Re: AIRRIDE
kilo eest on veel hästi saadud kui just uuena tahad sest 36le uurisin odavaim oli 2500e. 

Re: AIRRIDE
Toivoku wrote:Ma võin paigaldada kuid tellida võid need omale ebayst, vist mingi 1k eur kanti on bagidi + siis paigaldus
Ma vaatasin eile just ebayst - oli mingi 2k euri, odavalt ei saanud. 1k oleks päris kena hind!
Re: AIRRIDE
unjque wrote:Toivoku wrote:Ma võin paigaldada kuid tellida võid need omale ebayst, vist mingi 1k eur kanti on bagidi + siis paigaldus
Ma vaatasin eile just ebayst - oli mingi 2k euri, odavalt ei saanud. 1k oleks päris kena hind!
mnjaa, ma arvasin, et 1k euriga saab, agna oh kui ei saa siis ei saa

Re: AIRRIDE
h4rz wrote:1k eest võtaks mitu komplekti.
lol:)
Mulle pakkuti täna 250euri eest terve Citroeni C5 süsteem. Aga ta on hüdrauline, mitte siis õhu oma. Ei tea mida otsustada...8)
Re: AIRRIDE
unjque wrote:h4rz wrote:1k eest võtaks mitu komplekti.
lol:)
Mulle pakkuti täna 250euri eest terve Citroeni C5 süsteem. Aga ta on hüdrauline, mitte siis õhu oma. Ei tea mida otsustada...8)
Ma ei ole küll asjatundja, aga kui selle ka tööle saab, siis miks mitte. Odavam alternatiiv bagidele.
Re: AIRRIDE
unusta see citroЁni pask ära !
Uuri seda teemat välismaa foorumites, siin eestist sa ei saa mingit infot !
Mul olid airbÄgid, ostsin neid USAst, paigaldasin ise. Ise enesest airbÄgid (õhkpadjad) ei maksa palju. Palju $$$ on solenoidid ja juhtimine. Reegel lihtne: mida kallim, seda parem/mugavam.
Uuri seda teemat välismaa foorumites, siin eestist sa ei saa mingit infot !
Mul olid airbÄgid, ostsin neid USAst, paigaldasin ise. Ise enesest airbÄgid (õhkpadjad) ei maksa palju. Palju $$$ on solenoidid ja juhtimine. Reegel lihtne: mida kallim, seda parem/mugavam.
Re: AIRRIDE
silos5 wrote:unusta see citroЁni pask ära !
Uuri seda teemat välismaa foorumites, siin eestist sa ei saa mingit infot !
Mul olid airbÄgid, ostsin neid USAst, paigaldasin ise. Ise enesest airbÄgid (õhkpadjad) ei maksa palju. Palju $$$ on solenoidid ja juhtimine. Reegel lihtne: mida kallim, seda parem/mugavam.
Aga palju siis sinu süsteem maksis? Ning mis auto on sul?
Re: AIRRIDE
~2600 $
juhtimine oli nuppudega, oli ka displei kus oli näha milline rõhk on igas padjas.
Praegu parim juhtimine on eLevel, mis maksab $$$.
pane parem head coilid: sõidad nii madal kui jaksad ja säivid pappi
juhtimine oli nuppudega, oli ka displei kus oli näha milline rõhk on igas padjas.
Praegu parim juhtimine on eLevel, mis maksab $$$.
pane parem head coilid: sõidad nii madal kui jaksad ja säivid pappi

Re: AIRRIDE
Õhkvedrustust odavalt ei saagi, tuleb sellega leppida
Ainuke variant on see, kui omad elektroonikateadmisi piisavalt, et ise juhtimine valmis teha.

Re: AIRRIDE
RUF wrote:On Citroeni oma siis nii mõttetu? Mis need suurimad miinused on?
kvaliteet on sitt+ nende alla aretamine.
Re: AIRRIDE
Kui keegi tahab mässata siis võin ära anda ühed (paar) õhkamordid.
Nendega saab auto kõrgust ilusasti manipuleerida, kuid mitte nii hästi kui õhkvedrudega.
Tuleb kasutada lühikest vedru, mis seaks paika alumise asendi. mordile õhku peale andes jääb sisuliselt vaid amort autot kandma...ja autot kannab ta edukalt. Mul olid need taga 2 tonnisel Cadillacil ja tõstis seda kolakat nii kuidas tahtis.
Need amordid saab alla panna autole millel on amort ja vedru eraldi.
Raha ei taha, mõõte ei tea, kui 6-paki eest saab keegi nad endale mängimiseks. Hetkel on küljes õhuvoolikud tavalise autoventiili otsaga. Vajadusel ajan ka sobiva kompressori Cadillaci meeste käest välja.
Nendega saab auto kõrgust ilusasti manipuleerida, kuid mitte nii hästi kui õhkvedrudega.
Tuleb kasutada lühikest vedru, mis seaks paika alumise asendi. mordile õhku peale andes jääb sisuliselt vaid amort autot kandma...ja autot kannab ta edukalt. Mul olid need taga 2 tonnisel Cadillacil ja tõstis seda kolakat nii kuidas tahtis.
Need amordid saab alla panna autole millel on amort ja vedru eraldi.
Raha ei taha, mõõte ei tea, kui 6-paki eest saab keegi nad endale mängimiseks. Hetkel on küljes õhuvoolikud tavalise autoventiili otsaga. Vajadusel ajan ka sobiva kompressori Cadillaci meeste käest välja.
Re: AIRRIDE

Küsimus on siis selline - kui vaadata neid esimesi patju, kuidas on lahendatud amordi süsteem? Õhkpadi on seest tühi? Ei ole ju?


Re: AIRRIDE
Need on topelt varukatega ehk siis väljas on suurem kott ja sees väiksem, õhk pumbatakse kahe koti vahele ja keskelt läheb tavaline amort läbi.
Re: AIRRIDE
Jep seest on tühi. Õemees on mul rekkajuht. Temal llen näinud mõnda katkist patja vedelemas. Põhimõtteliselt saab rekka süsteemi alla aretada. Kabiini padjad isegu peaks sobima osade amortide läbimõõduga. Muidugi pole veel kursis kuidas rekka õhkpadja juhtimis süsteem on. Aga oli plaan uurida. Äkki endale proovida aretada 

Re: AIRRIDE
Selle kabiini padjaga on see jama et võib hakata vastu käima kuna pole mõeldud sellele palju ruumi ratta koopas on.
Re: AIRRIDE
tartus kunagi tehti 36 kupeele esimesed kabiini patjadest,täitsa toimisid,kui ma ei eksi siis see süsteem läks esha kätte äkki 
http://www.youtube.com/watch?v=lF0IhRwl3yQ
http://www.youtube.com/watch?v=Y-BWOzXHgbI

http://www.youtube.com/watch?v=lF0IhRwl3yQ
http://www.youtube.com/watch?v=Y-BWOzXHgbI
Re: AIRRIDE
olin kunagi truck partsis pratikal, seal vennad tegid puust ja punaselt mulle selgeks kuidas kabiini patjadest teha, neil olid kohapeal isegi jupid kõik olemas. Kuid tookord olin veel noor ja loll, ei pidanud ma neid vajalikuks ja rahalist abiväge ka polnud. Väiksema Scani R- seeria kabiini padjad pidid ideaalsed olema.
Re: AIRRIDE
Einoh kindlasti saab ja on võimalik aga vaja täpseklt teada mida vaja, lisaks kuidas teha ja ikka jääb küsimus et kui hästi see kestab ja kui hästi toimima hakkab. Lisaks nagu Pavel rääkis et ise tehes õhulekked on suht tavaline probleem jne.
Re: AIRRIDE
R seeria omad on zebest jah, kunagi loksus endalgi 1 padi kaasas. G2 amordile istutamiseks oleks pidanud tegema alumised puksid ümber ja voilaa. Tangid ja õhutrass jms pidi olema lihtsasti koostatav, kontroll on juba hoopis muu teema. Kes aga on pessimsit nende kabiini patjade suhtes, siis rekka kabiin ikka kaalub ja see töllerdab ja saab isuga vattit.trees wrote:olin kunagi truck partsis pratikal, seal vennad tegid puust ja punaselt mulle selgeks kuidas kabiini patjadest teha, neil olid kohapeal isegi jupid kõik olemas. Kuid tookord olin veel noor ja loll, ei pidanud ma neid vajalikuks ja rahalist abiväge ka polnud. Väiksema Scani R- seeria kabiini padjad pidid ideaalsed olema.
