AIRRIDE

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
unjque

AIRRIDE

Post by unjque » 18 Jun 2013, 17:25

Kas keegi teab, kus meil eestis paigaldakse bägge? Ning palju umbes terve komplekt maksab

User avatar
Toivoku

Re: AIRRIDE

Post by Toivoku » 18 Jun 2013, 21:32

Ma võin paigaldada kuid tellida võid need omale ebayst, vist mingi 1k eur kanti on bagidi + siis paigaldus :)

dcshoes

Re: AIRRIDE

Post by dcshoes » 18 Jun 2013, 22:25

kilo eest on veel hästi saadud kui just uuena tahad sest 36le uurisin odavaim oli 2500e. :D

unjque

Re: AIRRIDE

Post by unjque » 19 Jun 2013, 06:38

Toivoku wrote:Ma võin paigaldada kuid tellida võid need omale ebayst, vist mingi 1k eur kanti on bagidi + siis paigaldus :)


Ma vaatasin eile just ebayst - oli mingi 2k euri, odavalt ei saanud. 1k oleks päris kena hind!

User avatar
Toivoku

Re: AIRRIDE

Post by Toivoku » 19 Jun 2013, 07:15

unjque wrote:
Toivoku wrote:Ma võin paigaldada kuid tellida võid need omale ebayst, vist mingi 1k eur kanti on bagidi + siis paigaldus :)


Ma vaatasin eile just ebayst - oli mingi 2k euri, odavalt ei saanud. 1k oleks päris kena hind!

mnjaa, ma arvasin, et 1k euriga saab, agna oh kui ei saa siis ei saa :D

h4rz

Re: AIRRIDE

Post by h4rz » 19 Jun 2013, 11:31

1k eest võtaks mitu komplekti. :D

unjque

Re: AIRRIDE

Post by unjque » 19 Jun 2013, 11:54

h4rz wrote:1k eest võtaks mitu komplekti. :D

lol:)

Mulle pakkuti täna 250euri eest terve Citroeni C5 süsteem. Aga ta on hüdrauline, mitte siis õhu oma. Ei tea mida otsustada...8)

User avatar
RUF

Re: AIRRIDE

Post by RUF » 19 Jun 2013, 12:35

unjque wrote:
h4rz wrote:1k eest võtaks mitu komplekti. :D

lol:)

Mulle pakkuti täna 250euri eest terve Citroeni C5 süsteem. Aga ta on hüdrauline, mitte siis õhu oma. Ei tea mida otsustada...8)



Ma ei ole küll asjatundja, aga kui selle ka tööle saab, siis miks mitte. Odavam alternatiiv bagidele.

silos5

Re: AIRRIDE

Post by silos5 » 19 Jun 2013, 13:28

unusta see citroЁni pask ära !
Uuri seda teemat välismaa foorumites, siin eestist sa ei saa mingit infot !
Mul olid airbÄgid, ostsin neid USAst, paigaldasin ise. Ise enesest airbÄgid (õhkpadjad) ei maksa palju. Palju $$$ on solenoidid ja juhtimine. Reegel lihtne: mida kallim, seda parem/mugavam.

unjque

Re: AIRRIDE

Post by unjque » 19 Jun 2013, 15:43

silos5 wrote:unusta see citroЁni pask ära !
Uuri seda teemat välismaa foorumites, siin eestist sa ei saa mingit infot !
Mul olid airbÄgid, ostsin neid USAst, paigaldasin ise. Ise enesest airbÄgid (õhkpadjad) ei maksa palju. Palju $$$ on solenoidid ja juhtimine. Reegel lihtne: mida kallim, seda parem/mugavam.


Aga palju siis sinu süsteem maksis? Ning mis auto on sul?

silos5

Re: AIRRIDE

Post by silos5 » 19 Jun 2013, 20:49

~2600 $
juhtimine oli nuppudega, oli ka displei kus oli näha milline rõhk on igas padjas.
Praegu parim juhtimine on eLevel, mis maksab $$$.

pane parem head coilid: sõidad nii madal kui jaksad ja säivid pappi 8-)

User avatar
Tanel

Re: AIRRIDE

Post by Tanel » 20 Jun 2013, 12:50

Õhkvedrustust odavalt ei saagi, tuleb sellega leppida :D Ainuke variant on see, kui omad elektroonikateadmisi piisavalt, et ise juhtimine valmis teha.

User avatar
RUF

Re: AIRRIDE

Post by RUF » 20 Jun 2013, 15:53

On Citroeni oma siis nii mõttetu? Mis need suurimad miinused on?

User avatar
Toivoku

Re: AIRRIDE

Post by Toivoku » 21 Jun 2013, 08:48

RUF wrote:On Citroeni oma siis nii mõttetu? Mis need suurimad miinused on?


kvaliteet on sitt+ nende alla aretamine.

Charly

Re: AIRRIDE

Post by Charly » 21 Jun 2013, 13:16

Kui keegi tahab mässata siis võin ära anda ühed (paar) õhkamordid.
Nendega saab auto kõrgust ilusasti manipuleerida, kuid mitte nii hästi kui õhkvedrudega.
Tuleb kasutada lühikest vedru, mis seaks paika alumise asendi. mordile õhku peale andes jääb sisuliselt vaid amort autot kandma...ja autot kannab ta edukalt. Mul olid need taga 2 tonnisel Cadillacil ja tõstis seda kolakat nii kuidas tahtis.
Need amordid saab alla panna autole millel on amort ja vedru eraldi.
Raha ei taha, mõõte ei tea, kui 6-paki eest saab keegi nad endale mängimiseks. Hetkel on küljes õhuvoolikud tavalise autoventiili otsaga. Vajadusel ajan ka sobiva kompressori Cadillaci meeste käest välja.

helar1

Re: AIRRIDE

Post by helar1 » 12 Nov 2013, 23:06

Image

Küsimus on siis selline - kui vaadata neid esimesi patju, kuidas on lahendatud amordi süsteem? Õhkpadi on seest tühi? Ei ole ju? :lol: :lol:

PRIMO

Re: AIRRIDE

Post by PRIMO » 12 Nov 2013, 23:36

peaks nagu varrukas olema.Ehk et on seest tühi. :D

User avatar
Kermo

Re: AIRRIDE

Post by Kermo » 13 Nov 2013, 00:18

Need on topelt varukatega ehk siis väljas on suurem kott ja sees väiksem, õhk pumbatakse kahe koti vahele ja keskelt läheb tavaline amort läbi.

emmure

Re: AIRRIDE

Post by emmure » 13 Nov 2013, 00:19

Jep seest on tühi. Õemees on mul rekkajuht. Temal llen näinud mõnda katkist patja vedelemas. Põhimõtteliselt saab rekka süsteemi alla aretada. Kabiini padjad isegu peaks sobima osade amortide läbimõõduga. Muidugi pole veel kursis kuidas rekka õhkpadja juhtimis süsteem on. Aga oli plaan uurida. Äkki endale proovida aretada :P

User avatar
Kermo

Re: AIRRIDE

Post by Kermo » 13 Nov 2013, 00:31

Selle kabiini padjaga on see jama et võib hakata vastu käima kuna pole mõeldud sellele palju ruumi ratta koopas on.

fedja

Re: AIRRIDE

Post by fedja » 13 Nov 2013, 13:09

tartus kunagi tehti 36 kupeele esimesed kabiini patjadest,täitsa toimisid,kui ma ei eksi siis see süsteem läks esha kätte äkki :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=lF0IhRwl3yQ

http://www.youtube.com/watch?v=Y-BWOzXHgbI

t.trees

Re: AIRRIDE

Post by t.trees » 13 Nov 2013, 13:43

olin kunagi truck partsis pratikal, seal vennad tegid puust ja punaselt mulle selgeks kuidas kabiini patjadest teha, neil olid kohapeal isegi jupid kõik olemas. Kuid tookord olin veel noor ja loll, ei pidanud ma neid vajalikuks ja rahalist abiväge ka polnud. Väiksema Scani R- seeria kabiini padjad pidid ideaalsed olema.

User avatar
Kermo

Re: AIRRIDE

Post by Kermo » 13 Nov 2013, 14:04

Einoh kindlasti saab ja on võimalik aga vaja täpseklt teada mida vaja, lisaks kuidas teha ja ikka jääb küsimus et kui hästi see kestab ja kui hästi toimima hakkab. Lisaks nagu Pavel rääkis et ise tehes õhulekked on suht tavaline probleem jne.

Tito

Re: AIRRIDE

Post by Tito » 15 Nov 2013, 17:29

t.trees wrote:olin kunagi truck partsis pratikal, seal vennad tegid puust ja punaselt mulle selgeks kuidas kabiini patjadest teha, neil olid kohapeal isegi jupid kõik olemas. Kuid tookord olin veel noor ja loll, ei pidanud ma neid vajalikuks ja rahalist abiväge ka polnud. Väiksema Scani R- seeria kabiini padjad pidid ideaalsed olema.
R seeria omad on zebest jah, kunagi loksus endalgi 1 padi kaasas. G2 amordile istutamiseks oleks pidanud tegema alumised puksid ümber ja voilaa. Tangid ja õhutrass jms pidi olema lihtsasti koostatav, kontroll on juba hoopis muu teema. Kes aga on pessimsit nende kabiini patjade suhtes, siis rekka kabiin ikka kaalub ja see töllerdab ja saab isuga vatti :D