Keevitamine

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Keevitamine

Post by Kermo » 23 Nov 2013, 03:13

Kas auk on kõrgem ka kui euro numbriga augul?

Ideaalne oleks kui saaks kuskilt mõõdud võtta ja ikka replica teha.

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Keevitamine

Post by Kermo » 23 Nov 2013, 08:41

Pm oleks versioon selline et võtad suurema tüki plekki. teed valsspingis numbri koha voldid sisse, siis pinnid nurgad kumerask ja peaks enamvähem jääma. Ma arvan et mingi 200.- ikka, kui asi korralikult teha.

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Keevitamine

Post by Jorgen » 23 Nov 2013, 12:07

Kõrgus on sama, tuledepaneelikinnitusi peaks mõõtma. Aga 200€ ligikaudu? Okei, jätan meelde.

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Keevitamine

Post by Tanel » 23 Nov 2013, 13:36

"Replicat" ei saa teha ju, sest kõik lühikese numbriga luugid on ise tehtud, kui ma ei eksi? Siit samast foorumist keegi ütles mulle seda vist :D

Agaa, kuna kõrgus sama, siis pakuks välja sellise asja, et lõikad need numbrikoha otsad küljest ära, keskelt jupp ära, nii palju kui lühemaks on vaja teha... ja siis kahele poole külgedele keevitad pm sileplekki juurde. Siis ei pea neid kumerusi ise aretama ju. Saaks nii?

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Keevitamine

Post by Jorgen » 23 Nov 2013, 13:41

Tanel wrote:"Replicat" ei saa teha ju, sest kõik lühikese numbriga luugid on ise tehtud, kui ma ei eksi? Siit samast foorumist keegi ütles mulle seda vist :D

Agaa, kuna kõrgus sama, siis pakuks välja sellise asja, et lõikad need numbrikoha otsad küljest ära, keskelt jupp ära, nii palju kui lühemaks on vaja teha... ja siis kahele poole külgedele keevitad pm sileplekki juurde. Siis ei pea neid kumerusi ise aretama ju. Saaks nii?
G2 luugid jah kõik ühesugused, USA suurused luugid kõik ise tehtud. Ma mõelnud ka samamoodi, et nii oleks kõige lihtsam.

h4rz
Posts: 460
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Keevitamine

Post by h4rz » 23 Nov 2013, 13:45

Urmas tegi oma Golfile kunagi. Mõistlik oleks tema käest uurida.

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Keevitamine

Post by Kermo » 23 Nov 2013, 15:25

No siis pole üldse probleemi mis kujuga see pärast on kui kõik on ise tehtud. :D Too mõni luuks ja hakkame katsetama. :D

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Keevitamine

Post by Jorgen » 02 Dec 2013, 16:09

Leidsin sellise pildi, nii vist oleks kõige lihtsam ja plaanisin ise ka midagi sarnast. Tegu küll Lupoga, aga idee jääb ju samaks.
Image

Kristjan_R
Posts: 585
Joined: 04 Jan 2012, 23:10

Re: Keevitamine

Post by Kristjan_R » 04 Dec 2013, 18:35

Keegi mõnda mõistlikku kohta teab, kus saaks karpide vahetuse lasta teostada E28'sale? Hea kui oleks Tallinnas, ei ole huvi kuskile kaugele trippida.

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Keevitamine

Post by Kermo » 04 Dec 2013, 21:35

Laitses saaks teha. Kas küsin pakkumist koos värvimisega?

Kristjan_R
Posts: 585
Joined: 04 Jan 2012, 23:10

Re: Keevitamine

Post by Kristjan_R » 05 Dec 2013, 02:38

Võid küsida, ilma värvimise ja värvimisega.

User avatar
callaway
Posts: 848
Joined: 04 Jan 2012, 19:24

Re: Keevitamine

Post by callaway » 05 Dec 2013, 10:12

LaitseRallyParkis?

seal kõige kirvemad hinnad üldse.
ise ütlen Sulle Tondi Autoteenindus. Tondi 1.

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Keevitamine

Post by Kermo » 05 Dec 2013, 21:41

Kaspar räägi oma kogemusest. Ma nädala seal tööl olnud ja ei ütleks et hinnad väga ulmed oleks.

Tondi autoteeninduses olen kunagi 3korda ühte Hunday Tarakani vastu võtmas käinud. Midagi ära ei vahetatud ja ainult pahtlist tehti üles.

Martin'
Posts: 278
Joined: 08 Aug 2013, 15:22

Re: Keevitamine

Post by Martin' » 11 Jan 2014, 18:59

Kus kohas tallinnas või selle lähedal saaks mõnusa hinnaga vahetada:
Karbi, natuke põhja keevitada ning tagatiivas oleva augu kinni keevitada?
Suurepärane eelis oleks muidugi see kui antud isik võiks üle ka värvida asjad.

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Keevitamine

Post by Kermo » 12 Jan 2014, 12:55

Ma ei taha sulle hinda öelda mis Laitses võetakse, aga korralikult teeme. :D :D

Martin'
Posts: 278
Joined: 08 Aug 2013, 15:22

Re: Keevitamine

Post by Martin' » 12 Jan 2014, 13:44

Ma usun, et korralikult :D

Aga eks ma arvan, et ma ise ka hinda vast teada ei taha..


Küsimused keevitus masinate kohta, kuna teema on ka keevitamine..

et millistega kannatab näiteks auto kere ka keevitada ja mõistlik oleks üleüldse soetada muude tööde jaoks.

Mingid sellised olid näiteks netis üleval, ei saagi nagu väga nende vahest aru.
http://www.okidoki.ee/item/2893653/
http://www.okidoki.ee/item/2886789/
http://www.okidoki.ee/item/2868060/

ei otsi siis mingid mega kallist ja ei ole vahet kas kasutatud või uus, põhiline et vahel harva saan kodus oma keevitus tööd ära teha

Aga ikka otsin karbivahetajat

Martin1
Posts: 1162
Joined: 06 Jan 2012, 12:13

Re: Keevitamine

Post by Martin1 » 12 Jan 2014, 14:04

Esimene kemppi on elektroodkeevitus, see tiba keerulisem algajale. Teised kaks on tundmatu nimega MIG/MAG aparaadid, muidu mig/mag'iga lihtsam algajal ning sellega saab pm kõik asjad ära keevitatud mis sul auto juures vaja. Kemppi aga väga hea firma.

User avatar
callaway
Posts: 848
Joined: 04 Jan 2012, 19:24

Re: Keevitamine

Post by callaway » 12 Jan 2014, 23:37

Kermo wrote:Kaspar räägi oma kogemusest. Ma nädala seal tööl olnud ja ei ütleks et hinnad väga ulmed oleks.

Tondi autoteeninduses olen kunagi 3korda ühte Hunday Tarakani vastu võtmas käinud. Midagi ära ei vahetatud ja ainult pahtlist tehti üles.

igalpool tehakse sitasti, kui ise omanikku ja töötajaid ei tea :D

LRP mu sugulase oma. olen seal praktikal olnud. tean, mis hinnad ja mis suhtumine õlinäppude poole peal on. minu ajal nad ehitasid kambrit ainult. maaler ise õppind vend. Sinu oskustes ei kahtle. aga arvan, et leiab odavama koha sama kvalideediga.

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Keevitamine

Post by Kermo » 13 Jan 2014, 12:39

Õlinäppude pool tuli see nädal üks üllatus mille tulemusena pean mina kolm puuri tegema, loodetavasti paraneb see suhtumine seoses mõne inimese vahetumisega. Kahjuks keretööde kohalt see hind sõltub kvaliteedist.

User avatar
callaway
Posts: 848
Joined: 04 Jan 2012, 19:24

Re: Keevitamine

Post by callaway » 13 Jan 2014, 15:36

Kes seal on üldse? Einar oli minu ajal ka. Jürgen tegi oma firma. Kõik on seal uued näod vist.

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Keevitamine

Post by Jorgen » 21 Jun 2015, 16:01

Palju maksaks 2 esitiiva natuke laiemaks keevitamine? Äkki siin kellelgi tuttavaid kes kodus teevad vms, firmas oleks üpris kallis ma eeldan. Endal keevitus küll olemas, aga kogemusest jääks vajaka.

User avatar
Toivoku
Posts: 2805
Joined: 04 Jan 2012, 16:43

Re: Keevitamine

Post by Toivoku » 21 Jun 2015, 21:33

Jorgen wrote:Palju maksaks 2 esitiiva natuke laiemaks keevitamine? Äkki siin kellelgi tuttavaid kes kodus teevad vms, firmas oleks üpris kallis ma eeldan. Endal keevitus küll olemas, aga kogemusest jääks vajaka.
NO kuule :D Tellime sulle uued tiivad ära ja keevitame ära, nooprobleemo :)

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Keevitamine

Post by Jorgen » 08 Mar 2017, 11:23

Mis keemiaga on kõige mõistlikum keevituskohti töödelda, et niiskus ligi ei pääseks? Ning kas kasutatakse erinevaid tooteid kere nähtavatel detailidel kuhu värv peale läheb ja detailidel mis on peidus, kus värvimine pole oluline?

ukum
Posts: 38
Joined: 18 Jul 2014, 00:10

Re: Keevitamine

Post by ukum » 08 Mar 2017, 13:15

Jorgen wrote:Mis keemiaga on kõige mõistlikum keevituskohti töödelda, et niiskus ligi ei pääseks? Ning kas kasutatakse erinevaid tooteid kere nähtavatel detailidel kuhu värv peale läheb ja detailidel mis on peidus, kus värvimine pole oluline?
Karpide ja tiibade sisse lasen spets vaha. Õmbluse peale roostesurm(kui vaja), happekas ning bitumen/kivikaitse, see siis kohtadel mida pole näha (põhi, koopa sisemus).
Õmbluse koht värvi alla: roostesurm(kui vaja), happekas, kiudpahtel, polüester, krunt ja värv.
Kindlasti kinni pidada kuivamisajast ja temperatuurist, muidu lööb kergelt nurga lahti.

PRIMO
Posts: 466
Joined: 24 Aug 2012, 14:02

Re: Keevitamine

Post by PRIMO » 08 Mar 2017, 14:31

ukum wrote: Õmbluse koht värvi alla: roostesurm(kui vaja), happekas, kiudpahtel, polüester, krunt ja värv.
Kindlasti kinni pidada kuivamisajast ja temperatuurist, muidu lööb kergelt nurga lahti.
:shock: Ega sa soovita ometi otse hapekale pahteldada? Otse hapekale pahteldamine on big no no. Hapeka peale esmalt täitekas (mitte EPO) ja siis kogu muu gemüüse. Otse hapekale pahteldades lööb pahtli varsti lahti sealt küljest.

agoy
Posts: 488
Joined: 11 Feb 2013, 22:51

Re: Keevitamine

Post by agoy » 08 Mar 2017, 16:58

Haljale alumiiniumile peaks ka krundi alla panema enne kui pahtel peale läheb jah?

Jorgen
Posts: 1985
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Keevitamine

Post by Jorgen » 14 Mar 2017, 21:40

PRIMO wrote:
ukum wrote: Õmbluse koht värvi alla: roostesurm(kui vaja), happekas, kiudpahtel, polüester, krunt ja värv.
Kindlasti kinni pidada kuivamisajast ja temperatuurist, muidu lööb kergelt nurga lahti.
:shock: Ega sa soovita ometi otse hapekale pahteldada? Otse hapekale pahteldamine on big no no. Hapeka peale esmalt täitekas (mitte EPO) ja siis kogu muu gemüüse. Otse hapekale pahteldades lööb pahtli varsti lahti sealt küljest.
Haljale metallile siis epo, sellele tava krunt ja siis alles pahtel? Hetkel segane, kust maalt pahteldama hakata alates haljast metallist ja roostekaitsest.
Olen näinud, et pannakse klaaskiudu ja vaiku õmblustele, sest vaik ei ima niiskust ning aitab ka natuke siledamaks teha, et vähem pahteldada. Kas see on õige teguviis?

PRIMO
Posts: 466
Joined: 24 Aug 2012, 14:02

Re: Keevitamine

Post by PRIMO » 14 Mar 2017, 22:24

Epole pole eraldi vaja täitekrunti lasta, see kehtib ainult hapekale. Reaalsus on see, et suuremad pahteldused tehakse otse metallile. Seejärel täitekrunt. Kui tegu uue detailiga, mis pahteldamist ei vaja, siis annab hea tulemuse ka epo- või tavakrunti nö. märg-märjale meetodil kasutamine.

Mis puutub klaaskiu ja selle vaigu kasutamist metallil, siis jäägu iga asi ikka õige materjali juurde. Klaasplast toodete parandamiseks mõeldud materjalid ei kuulu metallile. Isegi kui pind jääb sile, siis naket ikkagi ei teki. Kui tahad materjali, mis niiskust metallist eemale hoiab, siis selleks ongi epokrunt.

fedja
Posts: 748
Joined: 19 Jan 2012, 00:10

Re: Keevitamine

Post by fedja » 14 Mar 2017, 23:22

klaaskiudu ja vaiku keevisele kanda pole ilmselt parim mõte,seevastu klaaskiudpahtel keeviste peale väga okei,isegi soovitatav.

User avatar
Toivoku
Posts: 2805
Joined: 04 Jan 2012, 16:43

Re: Keevitamine

Post by Toivoku » 15 Mar 2017, 00:20

krt ma eitea see pahteldamine haljale metallile ei kõla kuidagi hästi. Samas mida mina ka tean :D

Post Reply