Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
Post Reply
Jurmola
Posts: 92
Joined: 18 Jan 2012, 19:59

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jurmola » 15 Mar 2012, 14:14

Laiemaid flantse peaks ideejärgi saama ju peenemaks teha näiteks treides, see on kordades lihtsam kui uut flantsi teha ju?

Martin1
Posts: 1162
Joined: 06 Jan 2012, 12:13

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Martin1 » 15 Mar 2012, 14:28

Saaks ikka jah. Aga need 25mm flantsid on topeltpoltidega. Neid vist ei trei ?

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Tanel » 15 Mar 2012, 16:56

Põhimõtteliselt peaks saama, kui see flants ainult ühest materjalist (mitte Al flants sisse pressitud teraspuksidega), aga ega need augud seal vahepeal treiterale head pole... väga ettevaatlikult ja vähehaaval tehes ehk midagi katki ei lähe :D

Martin1
Posts: 1162
Joined: 06 Jan 2012, 12:13

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Martin1 » 15 Mar 2012, 17:11

Lisaks, jääb küsimus kui täpselt pärast rummu sisse minevate poltide pead sinna ära mahuvad? Veljel küll süvendid sees pool olemas, äkki pole probleemi.. Igaljuhul, tegin veidi lisa uurimistööd ja pärast väikest järele mõtlemist võib need 25mm'sed ka ära võtta kui müüja veits alla annaks hinnast. Ainuke asi selles et neid müüakse 4tk korraga.. Peab pärast kaks tükki edasi müüma.

emmure
Posts: 373
Joined: 03 Jan 2012, 00:03

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by emmure » 15 Mar 2012, 19:19

Ei tea mis hinnaga ma oma audile kaks flantsi saaks. Auguvalem jääks sama 5'112. Aga vaja taga veljed väljapoole tuua. Ja kuidas oleks kõige mõtekam vaadata ära see kaugus ,kui paks flants vahele võtta. Ja kas üldse on mõtet paksema flantsi peale minna kui 20mm ?

Ise kardan et 20mm jääb väheks.

Izmyyr
Posts: 253
Joined: 02 Jan 2012, 02:19

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Izmyyr » 31 May 2012, 12:36

Flantsivennad.


Kellegil leidub 5x120 72.6 10-20mm flantse? Et laenata päevaks või kaheks.

Oleks vaja teada kuidas asi jääb flantsidega..et siis juba lähemalt uurida ja osta

Pärnu

Rainer
Posts: 1766
Joined: 01 Jan 2012, 20:50

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Rainer » 31 May 2012, 13:15

Mul on 20 ja 25 mm a Tallinnas, kui huvi

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jorgen » 28 Sep 2012, 23:16

Kas keegi Eestimaal velgede jaoks adaptereid ka meisterdab või kui raske oleks neid ise teha? Mind huvitaks hetkel 4x100->5x112 üleminek.

Andro
Posts: 1172
Joined: 01 Jan 2012, 19:33

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Andro » 29 Sep 2012, 10:56

Tee parem 5x100 peale, siis lihtsam üleminek 5x112 peale ka leida, nagu Kristjangi tegi. See 4x100 to 5x112 adapter näeb lihtsalt nii inetu välja :D

h4rz
Posts: 462
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by h4rz » 29 Sep 2012, 12:47

Peaasi, et veljed alla saab ju?

User avatar
Kapsu
Posts: 1847
Joined: 01 Jan 2012, 19:01

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Kapsu » 30 Sep 2012, 22:36

Kui paks on kõige õhem adapter mille ma leian, mis viiks 5x108 pealt ükskõik mille peale (põhimõtteliselt savi. 5x108 normaalseid velgi leida on võimatu. :evil: )

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Tanel » 30 Sep 2012, 22:44

Kuskil 17mm on normaalne, 15mm on siuke risky business ja õhemad on show use only. :D

Rainer
Posts: 1766
Joined: 01 Jan 2012, 20:50

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Rainer » 01 Oct 2012, 08:04

Mul oli 15mm topeltpoldikas ja tsentreeriv, pole mingit riski, sest praktiliselt sama turvaline, kui ilma adapterita.

h4rz
Posts: 462
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by h4rz » 01 Oct 2012, 17:24

Mul ka hetkel 15mm kasutusel. Polte on vaid keeruline kinni-lahti keerata, kasutusel lõigatud peadega stockid :D:D

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jorgen » 26 Nov 2012, 16:08

Image

Kui turvaliseks saab neid adaptereid pidada? Mõtlen eelkõige seda osa, kus 2 auku lähestikku?

Rainer
Posts: 1766
Joined: 01 Jan 2012, 20:50

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Rainer » 26 Nov 2012, 16:19

See on küll minu arvamus, aga vaevalt et väga ebaturvaline on, sest pinda uue keeratava augu kõrval on küll ning adapter on tsentreeriv. Kas vasakul tegemist 4x100 -> 5x130 ?

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jorgen » 26 Nov 2012, 16:29

Jah, 4x100 > 5x130.

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Tanel » 26 Nov 2012, 20:19

Ei juhtu sellisega midagi ;) Need kaks ava on veidi nõrgemad, kui teised, aga mitte märkimisväärselt.

coley
Posts: 332
Joined: 27 Jun 2012, 16:46

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by coley » 27 Nov 2012, 10:29

Kas keegi leiab mulle kuskilt 4x113.4 to 5x120 adaptreid... Elik siis Nissani külge Bemmi velgi vaja panna! :lol:

Image

Tänud!

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jorgen » 27 Nov 2012, 12:23

FK neid ei müü, nii et tuleb kuskilt mujalt otsida. Leidsin midagi sellist - http://www.ebay.com/itm/4x114-3-5x120-T ... 0452607780

coley
Posts: 332
Joined: 27 Jun 2012, 16:46

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by coley » 27 Nov 2012, 12:33

Jorgen, need ma leidsin ise ka - aga 360 toltsi on ikka päris rets - a noh kuna eestis on ilmselgelt bemmi veljevalik kordades suurem ja odavam kui nissani ägedad veljed siis vbl peab tegema selle lükke!

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jorgen » 27 Nov 2012, 12:43

coley wrote:Jorgen, need ma leidsin ise ka - aga 360 toltsi on ikka päris rets - a noh kuna eestis on ilmselgelt bemmi veljevalik kordades suurem ja odavam kui nissani ägedad veljed siis vbl peab tegema selle lükke!
Adapterid ongi kahjuks kallid, eriti just tellides. Aga alati võimalus kuskilt joonis leida ja uurida Eestist, kes viitsiks teha, tuleks kindlalt odavam. Õnneks 4x114.3->5x120 normaalne üleminek, kus augud ei kattu, siis ei tohiks teadjale inimesele nende tegemine väga suurt raskust valmistada.

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Tanel » 27 Nov 2012, 14:22

Jorgen wrote:Õnneks 4x114.3->5x120 normaalne üleminek, kus augud ei kattu
u mad? :D

Image

Ja see on eeldusel, et kasutada auto puhul M12 sisekuuskantpolte ja teha standardsest väiksem ava selle poldipea jaoks :)

coley
Posts: 332
Joined: 27 Jun 2012, 16:46

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by coley » 27 Nov 2012, 14:32

Üheosalisi flantse ei saa kasutada ilmselgelt - augud liiga lähestiku. Seepärast need ebay omad on ka 2 osalised!

Eriti äge oleks veel nii, kui rummu külge käiks siis poltidega nagu originaalis ja 5x120 oleks teistpidi, et polt flantsi küljes ja pealt keerad mutrid - nagu reissing värk! :lol:

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Tanel » 27 Nov 2012, 14:43

Kaheosalised kõige lihtsam teha jah sellise juhtumi korral... ja reissing või mitte, aga saab nii ka küll, et pealmise flantsi küljes on tikkpoldid.

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jorgen » 27 Nov 2012, 14:44

Tanel wrote:
Jorgen wrote:Õnneks 4x114.3->5x120 normaalne üleminek, kus augud ei kattu
u mad? :D

http://www.lowlifer.ee/ladu/joonised/4x114.3-5x120.png
Ja see on eeldusel, et kasutada auto puhul M12 sisekuuskantpolte ja teha standardsest väiksem ava selle poldipea jaoks :)
Googlest kiiruga vaatasin ehk siis arvatavasti mitte seda õiget adaptrit :D Muuseas Tanel, on sul juhuslikult sama joonist ka 4x100->5x112 ülemineku jaoks?

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Tanel » 27 Nov 2012, 14:48

Nüüd on :D

Image

Umbes sama kehv seis ikka sessuhtes.

Jorgen
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2012, 11:25

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Jorgen » 27 Nov 2012, 14:55

Selle vastu aitab selline süsteem:

Image

Image

Ehk oskab keegi öelda, oleks võimalik osta viimasel pildil seda suuremat polti, kuhu sisse saaks veel ühe poldi keerata (raske seletada, loodan et saate aru :))

User avatar
Tanel
Posts: 1919
Joined: 22 Dec 2011, 13:18

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by Tanel » 27 Nov 2012, 15:08

Metallitöödega tegelevatest firmadest joonise alusel :D Mingisugused poed nagu Baltic Bolt unusta kohe ära, neilt ei saa isegi 10.9 M12x1.5 keermelatti, ega M7 keermelõikurit, ega mitte midagi. Tavalisi polte ja mutrivõtmeid ainult :D Ja nagu flantsidel on need sisse pressitud puksid, et keere terasest oleks, nendest ei olnud nad isegi kuulnud kunagi.

PRIMO
Posts: 468
Joined: 24 Aug 2012, 14:02

Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt

Post by PRIMO » 04 Dec 2012, 13:41

ma ajan taga sellist adapterid ,mis teeks 4x108-->5x120 peale.Selliseid näinud ma kusagil pole.Ilmselt ka ainult kaheosaline adapter?Kas keegi oskab nende kaheosaliste kohapealt arvamust ka avaldada?Teine asi on ,et kas keegi saaks üles laadida joonise/visuaali adapterist ,mis oleks 4x108--->8x165 .Huvitav , kui turvaline oleks seda süsteemi kasutada?Jällegi ,pole ühetgi sellist adapterit näinud.

Post Reply