Hinnaks?Edirty wrote:kõigil kellel custom flantse vaja, siis pöörduge inex isse (inex.ee) mulle tegid 3 päevaga 5x114,3 to 5x120 flantsid valmis. Alumiiniumist ja tikkpoltidega.
Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
-
- Posts: 1987
- Joined: 06 Jan 2012, 11:25
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
- Edirty
- Posts: 437
- Joined: 04 Feb 2013, 23:01
-
- Posts: 1766
- Joined: 01 Jan 2012, 20:50
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Tõesti hea hind, kui võrrelda kuskilt tellitavatega.
- Kapsu
- Posts: 1847
- Joined: 01 Jan 2012, 19:01
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Ma siin olen vaikselt mõtetega järgmises hooajas.
Kas 5x108 alla läheb "wobble" poltidega 5x112 velg? Nagu ma olen aru saanud, siis need annavad ligi 2-2,5mm mänguruumi. 108 ja 112 vahe on 4mm, aga see on diameetri peale, ehk siis raadiuste vahe on 2mm. Seega teoorias peaks minema, aga kas keegi kinnitada ka seda saab?
On siit üldse keegi varem eksentrikuid kasutanud? Mõni halb külg ka nendel on?
Kas 5x108 alla läheb "wobble" poltidega 5x112 velg? Nagu ma olen aru saanud, siis need annavad ligi 2-2,5mm mänguruumi. 108 ja 112 vahe on 4mm, aga see on diameetri peale, ehk siis raadiuste vahe on 2mm. Seega teoorias peaks minema, aga kas keegi kinnitada ka seda saab?

On siit üldse keegi varem eksentrikuid kasutanud? Mõni halb külg ka nendel on?
-
- Posts: 92
- Joined: 18 Jan 2012, 19:59
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Kas sul on M12 või M14 rattapoldid?
- Kapsu
- Posts: 1847
- Joined: 01 Jan 2012, 19:01
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
kahjuks m14Jurmola wrote:Kas sul on M12 või M14 rattapoldid?
-
- Posts: 209
- Joined: 25 Oct 2013, 07:27
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Mul pool rumal küsimus. Plaan kevadel nn.piduriketta flansid pikalt saata ja lasta tööl teha natuke paksemad ja tsentreerivad flansid.
Kuna alukaga kitsas käes(vb isegi saaks), siis plaanin 2x10mm ja 2x15mm raudflansid teha.
Mis sellest mõttekäigust arvate?
Peale kaaluvahe võib veel mingeid probleeme/tõrkeid esineda?
Kuna alukaga kitsas käes(vb isegi saaks), siis plaanin 2x10mm ja 2x15mm raudflansid teha.
Mis sellest mõttekäigust arvate?
Peale kaaluvahe võib veel mingeid probleeme/tõrkeid esineda?
- Edirty
- Posts: 437
- Joined: 04 Feb 2013, 23:01
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
rooste lähevad ainult, muud vahet väga pole.
-
- Posts: 1987
- Joined: 06 Jan 2012, 11:25
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Kuna kevadeni nii kaua aega, siis kammi läbi okidoki'd, soov.ee'd, streetrace foorum jms. Neid 5x112 flantse ikka aegajalt liigub ja hea hinnaga veel.
Mul endal olid see hooaeg ees raudflantsid (20mm) ja topeltpolditavad. Erilist vahet ei märganud pidurdamisel/kiirendamisel, nii et otseselt vahet ei ole. Aga kuna fitmenti hooajani aega 5-6 kuud, siis olen üpriski kindel, et leiad need flantsid hea hinnaga kelleltki teiselt.
Mul endal olid see hooaeg ees raudflantsid (20mm) ja topeltpolditavad. Erilist vahet ei märganud pidurdamisel/kiirendamisel, nii et otseselt vahet ei ole. Aga kuna fitmenti hooajani aega 5-6 kuud, siis olen üpriski kindel, et leiad need flantsid hea hinnaga kelleltki teiselt.
-
- Posts: 1023
- Joined: 13 Sep 2012, 16:42
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Mul tuttav rallimees ütles, et 1kg vedrustmata massi mõjub autole sama moodi nagu 10kg vedrustatud massi.. Eks arvuta ise, kas sinu jaoks need lisakilod pagasiruumis on tähtis või mitte (Pakun et flantsi tükk tuleb sul 2kg kanti...)
-
- Posts: 1172
- Joined: 01 Jan 2012, 19:33
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Kui sul mingi paugupill pole, siis täiesti savi. Sama hästi võib öelda, et 1kg vedrustamata massi veeretab inertsist su auto paarkümmend meetrit kaugemale ilma gaasi andmataloffa wrote:Mul tuttav rallimees ütles, et 1kg vedrustmata massi mõjub autole sama moodi nagu 10kg vedrustatud massi.. Eks arvuta ise, kas sinu jaoks need lisakilod pagasiruumis on tähtis või mitte (Pakun et flantsi tükk tuleb sul 2kg kanti...)

-
- Posts: 191
- Joined: 22 Oct 2012, 16:28
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
2x 20mm on isegi praegu müügisJorgen wrote:Kuna kevadeni nii kaua aega, siis kammi läbi okidoki'd, soov.ee'd, streetrace foorum jms. Neid 5x112 flantse ikka aegajalt liigub ja hea hinnaga veel.
Mul endal olid see hooaeg ees raudflantsid (20mm) ja topeltpolditavad. Erilist vahet ei märganud pidurdamisel/kiirendamisel, nii et otseselt vahet ei ole. Aga kuna fitmenti hooajani aega 5-6 kuud, siis olen üpriski kindel, et leiad need flantsid hea hinnaga kelleltki teiselt.
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 5&t=121797
-
- Posts: 209
- Joined: 25 Oct 2013, 07:27
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
70euro
Mul võimalik need tööl ära teha kus materjal tasuta. Uurisin alumiiniumi kohta ja materjal täitsa olemas.
Maksan nelja flansi eest pool sellest hinnast umbes või tsipa peale.
Aga tänud ülevaate eest.

Mul võimalik need tööl ära teha kus materjal tasuta. Uurisin alumiiniumi kohta ja materjal täitsa olemas.
Maksan nelja flansi eest pool sellest hinnast umbes või tsipa peale.
Aga tänud ülevaate eest.
-
- Posts: 1162
- Joined: 06 Jan 2012, 12:13
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Kurat.. jorgen, päriselt ei tundnud vahet nende flantsidega ja ilma? Mina igaljuhul nägin küll nii kütusekulu kui kiirenduse vahet kui enda 17x7.5" replika veljed originaal 17x8" velgede vastu vahetasin. pakun et velje pealt vahe kuskil 1,5-2kg. (Kusjuures rehviga läksin üks mõõt laiemaks!)
-
- Posts: 86
- Joined: 21 Aug 2012, 22:59
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Raudflantsid jäävad rõvedalt kinni ka kui maha ei võta. Ma tegin relakaga nii rummu kui flantsi puhtaks, panin igast määret ja möllu. Hea 7-8 kuud hiljem nu55isin vaat et 45min per corner, et neid kätte saada. Tagumised olid kusjuures eriti räigelt kinni (vbl tagaveo tõttu?). Enivei, võimalusel eelistada aluflantsi iga ilmaga.
-
- Posts: 1987
- Joined: 06 Jan 2012, 11:25
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Kütusekulu vahet tõesti ei märganud ja kuna mu auto niigi aeglane, siis arvatavasti seda vahet oli raskem märgataMartin1 wrote:Kurat.. jorgen, päriselt ei tundnud vahet nende flantsidega ja ilma? Mina igaljuhul nägin küll nii kütusekulu kui kiirenduse vahet kui enda 17x7.5" replika veljed originaal 17x8" velgede vastu vahetasin. pakun et velje pealt vahe kuskil 1,5-2kg. (Kusjuures rehviga läksin üks mõõt laiemaks!)

-
- Posts: 1162
- Joined: 06 Jan 2012, 12:13
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Kütusekulu tõesti märkasin, kuid kiirendusega see et ükshetk nagu avastasin et oleks nagu pisut erksam ja kakuks kergemalt ratast ringi. Algul ei jagand ära et mis teema kuid kui kuna ainuke muudatus oli rehv ja velg siis tundus loogiline et asi selles.
- Kapsu
- Posts: 1847
- Joined: 01 Jan 2012, 19:01
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
kui ebareaalne oleks 38mm flantsi kasutada?
laagreid peaks vahetama iga kuu tagant?

-
- Posts: 1023
- Joined: 13 Sep 2012, 16:42
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Pole mingit vahet kas kasutad ET20 ilma flantsita või ET60 ja 40mm flantsi. Jõud mis mõjuvad rattalaagrile on täpselt samad.
-
- Posts: 63
- Joined: 28 Mar 2012, 17:06
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Just rääkisime Kaspar ju
Kusjuures takkapihta olid mul veel rasked rattad ja nendega sai käidud isegi pooleldi rajal kangutamas ja kässerdamas mõned korrad. Null probleemi. Go for it!
Eelnevale kütusekulu jutule lisaks, et minul oli päris korralikult tunda, kas all on 17" veljed või 19" veljed. Ca 1-2L vahe oli minu kütusekulus.

Eelnevale kütusekulu jutule lisaks, et minul oli päris korralikult tunda, kas all on 17" veljed või 19" veljed. Ca 1-2L vahe oli minu kütusekulus.
-
- Posts: 34
- Joined: 29 Nov 2012, 12:14
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Nii vaja ühel veljel auguvahe saada 5x120 pealt 5x112 peale.
Loogiline oleks ,et vanad augud keevitad täis ja teed uued.
Veljeks 9 lai borbet A.
Kes teeb lõuna-eestis seda.?
Loogiline oleks ,et vanad augud keevitad täis ja teed uued.
Veljeks 9 lai borbet A.
Kes teeb lõuna-eestis seda.?
- Tanel
- Posts: 1919
- Joined: 22 Dec 2011, 13:18
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Mõlemad ju 5 poldiga.. pmst ei ole keevitada vajagi, puurid lihtsalt uued avad. Tundub vb, et velg jääb nõrgaks siis... jah, nõrgemaks kui enne, aga keevitamine muudab seda struktuuri seal arvatavasti veel rohkem ja kui haltuurat tejakse, siis pole välistatud ka kõver velg
Pealegi, ainult uute avade puurimine on kordi soodsam.

-
- Posts: 492
- Joined: 11 Feb 2013, 22:51
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Aga veljel avade ovaalsemaks tegemine?
- Tanel
- Posts: 1919
- Joined: 22 Dec 2011, 13:18
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Sama palju tööd pmst, kui just esimese ettejuhtuva viiliga ei plaani nühkima hakata
Kui keskava õige, siis pm peaks toimima ovaalsed avad ka, aga mõttekam korralikult uus valem puurida ikka.

-
- Posts: 492
- Joined: 11 Feb 2013, 22:51
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
A jah, Borbet A-l on ju kapsel poltide peal, siis võib topelt avad teha küll 

-
- Posts: 24
- Joined: 19 Mar 2012, 09:06
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Ehk keegi siit on juba vastuse leidnud küsimusele, et kus kohas Eestis tehakse 4x100 - 5x112'le adaptereid ? võiks minuga ka seda infot jagada. Ebay'st ikka veidi kirves tellida.
-
- Posts: 1987
- Joined: 06 Jan 2012, 11:25
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Inex.ee ja fk-shop on internetis leht kus kõige odavamalt oleks võimalik saada. FKs vaata igapäevaselt, seal mingil põhjusel hinnad kõiguvad aegajalt vahemikus 50-90€/ paar.Marti wrote:Ehk keegi siit on juba vastuse leidnud küsimusele, et kus kohas Eestis tehakse 4x100 - 5x112'le adaptereid ? võiks minuga ka seda infot jagada. Ebay'st ikka veidi kirves tellida.
- Tanel
- Posts: 1919
- Joined: 22 Dec 2011, 13:18
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Ebays ikkagi suhteliselt odavad need asjad, sest kogused on suured. Ametliku hinna eest tehes oleks kõik adapterid palju kallimad siin kohapeal tehes... aga kui kellegi naise sõbra vanaisa kunagi 20 euri eest tegi midagi, siis jutt liigub ja arvataksegi, et siin tehes saab palju odavamalt. USA's, Saksamaal ja Hiinas toodetakse alumiiniumi kohapeal ja kõiki neid masinaid ka, millega flantse toodetakse. Eestis tehtud flantside puhul sisaldub kogu selle jama transpordi hind juba flantside lõpphinnas nagunii ja väiksemate koguste puhul hind enivei kõrgem.Marti wrote:Ehk keegi siit on juba vastuse leidnud küsimusele, et kus kohas Eestis tehakse 4x100 - 5x112'le adaptereid ? võiks minuga ka seda infot jagada. Ebay'st ikka veidi kirves tellida.
Aga et päris vastuseta ei jääks, siis joonise korral saad (soovitavalt jur. isikuna tellides) igast pädevamast metallitööfirmast omale need. Või siis küsi, kas inex.ee teeb sulle neid...
-
- Posts: 476
- Joined: 24 Aug 2012, 14:02
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Minul on uuest kuust tulemas 4x100---->5x127 adapterid , millel on eraldi käiv tsentreerimis"rõngas".Keskava kasvad 57 pealt 89 peale.Hakkavad olema suht keerulise ehitusega , kuid mina lasen need teha Wisefabis. 

- RUF
- Posts: 2691
- Joined: 22 Dec 2011, 13:50
Re: Poldivalemite muutmise ja flantside/adapterite jutt
Mina uurisin, aga ei ole midagi normaalset leidnud. 200 euri 4 tükki ja ega eriti odavamalt leidnud ei oleMarti wrote:Ehk keegi siit on juba vastuse leidnud küsimusele, et kus kohas Eestis tehakse 4x100 - 5x112'le adaptereid ? võiks minuga ka seda infot jagada. Ebay'st ikka veidi kirves tellida.
