Odavama otsa coiloverid
-
- Posts: 462
- Joined: 25 Dec 2011, 20:18
Re: Odavama otsa coiloverid
Mul ja audivanal tagumised lõigatud.
- tibullus
- Posts: 127
- Joined: 15 May 2013, 12:39
Re: Odavama otsa coiloverid
Jomid ja Ta-technixud suht samad. Võrdlesin tagumisi vedrusid näiteks. Jomid 200mm, Ta-technicud 197mm.
Fk omad tunduvad nagu lühemad olevat. Kirjutasin sinna fb-i fk lehele, eks näis mis vastavad selle pikkuse kohta.
Velgede kohta niipalju, et kui ütlen, et röövivad palju, siis seda ka mõtlen. Mingite rantide vahetus pole pooltki nii kallis ja teisi 17" oleks ka ülimõttetu osta. Too passat seal teemas oli täiesti juhuslik, ei leidnud mingit muud hetkel. Ja ta oli hetkel heaks näiteks, et milline oleks auto mul praeguste velgedega Ta-technixutega, st et põhimõtteliselt sama mis jomidega praegu.
Kõiki järgmise aasta plaane ei pea ka ju avalikuks kohe tegema, midagi võiks kevadeks ka jääda.
Fk omad tunduvad nagu lühemad olevat. Kirjutasin sinna fb-i fk lehele, eks näis mis vastavad selle pikkuse kohta.
Velgede kohta niipalju, et kui ütlen, et röövivad palju, siis seda ka mõtlen. Mingite rantide vahetus pole pooltki nii kallis ja teisi 17" oleks ka ülimõttetu osta. Too passat seal teemas oli täiesti juhuslik, ei leidnud mingit muud hetkel. Ja ta oli hetkel heaks näiteks, et milline oleks auto mul praeguste velgedega Ta-technixutega, st et põhimõtteliselt sama mis jomidega praegu.
Kõiki järgmise aasta plaane ei pea ka ju avalikuks kohe tegema, midagi võiks kevadeks ka jääda.

-
- Posts: 871
- Joined: 04 Jan 2012, 17:20
Re: Odavama otsa coiloverid
Niiet lõikamine aitab, probleem lahendatud 

- tibullus
- Posts: 127
- Joined: 15 May 2013, 12:39
Re: Odavama otsa coiloverid
Lõikuda ei tahaks.
Aga tundub, et tellimisse lähevad vist ikkagi Fk coilid. Fk automotive'st normaalset vastust ma ei saanud. Vastati samamoodi, et max madaladus -70mm, kuigi küsisin just tagumise vedru pikkuse kohta.
Kirjutasin siis ühele ebay müüjale samamoodi ja sain vastuseks, et tagumise vedru pikkus on 180mm. Tundub paljulubav
Aga tundub, et tellimisse lähevad vist ikkagi Fk coilid. Fk automotive'st normaalset vastust ma ei saanud. Vastati samamoodi, et max madaladus -70mm, kuigi küsisin just tagumise vedru pikkuse kohta.

Kirjutasin siis ühele ebay müüjale samamoodi ja sain vastuseks, et tagumise vedru pikkus on 180mm. Tundub paljulubav

-
- Posts: 462
- Joined: 25 Dec 2011, 20:18
Re: Odavama otsa coiloverid
Mis FK-d sa vaatad? Mu vennal Highsport seeria coilid. See ndv. paneb vist stockid alla ja saaks ilma regullijate ja kummijulladeta proovida.
- tibullus
- Posts: 127
- Joined: 15 May 2013, 12:39
Re: Odavama otsa coiloverid
Ak street'i, need odavamad ka. Mis teha noh, kui mul velgede osas kallis maitse on. 

-
- Posts: 871
- Joined: 04 Jan 2012, 17:20
Re: Odavama otsa coiloverid
tibullus wrote:Ak street'i, need odavamad ka. Mis teha noh, kui mul velgede osas kallis maitse on.
Väga hea, siis on midagi erilist oodata

Kallis maitse...hmm siis velgede jooks peab vähemalt 1000 eurist algama

- tibullus
- Posts: 127
- Joined: 15 May 2013, 12:39
Re: Odavama otsa coiloverid
Sinna kanti ta jääb jah. Praegu käib usin rahakogumine. Siis jääb üle vaid leida, et kes neid müüks ja kuidas kätte saaks, sest Eestis neid ei leidu kahjuks. Otsin siis konkreetseid velgi, lemmik on juba välja valitud- st kõik või mitte midagi--keit-- wrote:tibullus wrote:Ak street'i, need odavamad ka. Mis teha noh, kui mul velgede osas kallis maitse on.
Väga hea, siis on midagi erilist oodata
Kallis maitse...hmm siis velgede jooks peab vähemalt 1000 eurist algama

-
- Posts: 462
- Joined: 25 Dec 2011, 20:18
Re: Odavama otsa coiloverid
Laius peab kindlasti kahekohaline olema 

-
- Posts: 483
- Joined: 28 Feb 2012, 18:53
Re: Odavama otsa coiloverid
Mul on FK-High spordid all ja kõige madalamaks keeratud aga ikka oleks nagu kõrge
Aga võrreldes odava coiliga on ikka sõidumugavus supper hea ehk ei ole läbilöögipuksidel




- RUF
- Posts: 2691
- Joined: 22 Dec 2011, 13:50
Re: Odavama otsa coiloverid
Asko wrote:Mul on FK-High spordid all ja kõige madalamaks keeratud aga ikka oleks nagu kõrgeAga võrreldes odava coiliga on ikka sõidumugavus supper hea ehk ei ole läbilöögipuksidel
![]()


-
- Posts: 373
- Joined: 03 Jan 2012, 00:03
Re: Odavama otsa coiloverid
Keegi meil siin coile tõi/tellis eesti ka v?
- tibullus
- Posts: 127
- Joined: 15 May 2013, 12:39
Re: Odavama otsa coiloverid
Miks ise ei telli?
Mina tellisin otse fk shop'ist. Nädalaga oli pakk käes ja hinna poolest 80 euri odavam kui ebayst oleks olnud.
140 euri siis koos saatmisega
Mina tellisin otse fk shop'ist. Nädalaga oli pakk käes ja hinna poolest 80 euri odavam kui ebayst oleks olnud.
140 euri siis koos saatmisega

-
- Posts: 888
- Joined: 25 Dec 2011, 16:55
Re: Odavama otsa coiloverid
Sai ka seda teed mindud, FK's oli veel -45% ale, kahte komplekti tellida ei lasknud, ilmselt oligi viimane, kohale jõudes oli pakk küll õige (ka firmasisene tootekood) aga sisuks olid vähe teist marki auto coilid.tibullus wrote:Miks ise ei telli?
Mina tellisin otse fk shop'ist. Nädalaga oli pakk käes ja hinna poolest 80 euri odavam kui ebayst oleks olnud.
140 euri siis koos saatmisega
Hetkel siis ootan vastust, mis saab sest nagu Audi coilidega ikka, et kui nelivedu siis hinnal kohe "2x" otsas.
- tibullus
- Posts: 127
- Joined: 15 May 2013, 12:39
Re: Odavama otsa coiloverid
Mul tulid õnneks õiged asjad ikka. Olen mitu korda tellinud sealt.
Nelikveolisele passatile kahjuks Fk coile ei paku. Ja ülejäänud firmadel hakkavad ka need hinnad kuskil seal 500st pihta.
Nelikveolisele passatile kahjuks Fk coile ei paku. Ja ülejäänud firmadel hakkavad ka need hinnad kuskil seal 500st pihta.
-
- Posts: 462
- Joined: 25 Dec 2011, 20:18
Re: Odavama otsa coiloverid
Kas kusagilt on võimalik ainult tagumised coilid tellida?
Praegu odavaim pakkumine TA 329€, kuid esimesi nagunii ei vaja. Jutt käib siis B5 4motion/C5 quattrost.
Teine variant mingid sportlikumad amordid. Kellelgi kokkupuudet? Samas kui stockidele padjad panna, siis hakkab tampima?
Praegu odavaim pakkumine TA 329€, kuid esimesi nagunii ei vaja. Jutt käib siis B5 4motion/C5 quattrost.
Teine variant mingid sportlikumad amordid. Kellelgi kokkupuudet? Samas kui stockidele padjad panna, siis hakkab tampima?
- Kermo
- Posts: 2218
- Joined: 15 Dec 2011, 17:59
Re: Odavama otsa coiloverid
Padi peaks pehmem olema kui tavaline vedru nii et ma arvan et jääb liiga õõtsuma.
- anryo
- Posts: 266
- Joined: 08 Nov 2015, 08:48
Re: Odavama otsa coiloverid
Sr foorumis on müügil aasta vanad FK amordid, mis näevad välja sellised. WTF? Nii kiiresti roostetavadki?


- Kermo
- Posts: 2218
- Joined: 15 Dec 2011, 17:59
Re: Odavama otsa coiloverid
Oleneb mis kasutust ka saanud. Äkki keegi mingit rahvarallit sõitnud nendega
ja ega välims ei määra seisukorda.

ja ega välims ei määra seisukorda.
-
- Posts: 1172
- Joined: 01 Jan 2012, 19:33
Re: Odavama otsa coiloverid
Päris niimoodi ikka ei roosteta. Kui tõesti vaid aasta vanad, siis need on terve talve soola sees ligunenud, ilma et keegi neid vahel pesnud oleks..
-
- Posts: 209
- Joined: 22 Dec 2011, 19:23
Re: Odavama otsa coiloverid
Jou,
Tellisin ka siis odavaotsa coilid, valisin ebayst ta-techixid ja otsisin kõige odavama saatmiskulu ning tellisin ära. Kuna kõigil hind oli sama siis ei mõelnudki igal uuesti sobivustabelit kontrollida. Hiljem hakkasin mõtlema, et kurat vaatan ikka üle
Pärast vaadates selgus, et sellel variandil mis ma tellisin ei olegi valikus 2.5tdi 132kw quattro coile. Samas kõik muud olid, 1.8t quattro, 2.5tdi 120kw jne.. Kas keegi on siin audi tark ja oskab öelda, kas võib olla tõesti vahe sees? Audi a4 b6, 2.5tdi 132kw, quattrost jutt. 2003a.
Tellitud coilid: http://www.ebay.de/itm/221491237492?eui ... 46839&cp=1
Sama hinnaga teine müüa, teine saatmiskulu: http://www.ebay.de/itm/TA-TECHNIX-GEWIN ... SwP~tW6Yb-
Tellisin ka siis odavaotsa coilid, valisin ebayst ta-techixid ja otsisin kõige odavama saatmiskulu ning tellisin ära. Kuna kõigil hind oli sama siis ei mõelnudki igal uuesti sobivustabelit kontrollida. Hiljem hakkasin mõtlema, et kurat vaatan ikka üle

Tellitud coilid: http://www.ebay.de/itm/221491237492?eui ... 46839&cp=1
Sama hinnaga teine müüa, teine saatmiskulu: http://www.ebay.de/itm/TA-TECHNIX-GEWIN ... SwP~tW6Yb-
-
- Posts: 405
- Joined: 28 May 2015, 10:00
Re: Odavama otsa coiloverid
Minu teada ei tohiks vahet olla, sest quattrotel olenemata mootoritest üks sillaehitus. Isegi FWD omad istuvad, aga ainult ette.
Vähemalt B5-l on nii ja ei usu, et B6-l midagi totaalselt erinevat on tulenevalt mootorist.
Vähemalt B5-l on nii ja ei usu, et B6-l midagi totaalselt erinevat on tulenevalt mootorist.
-
- Posts: 209
- Joined: 22 Dec 2011, 19:23
Re: Odavama otsa coiloverid
Timmis, müüa andis ka hilisõhtuse vastuse, saan rahus magama jääda, tänud 

-
- Posts: 888
- Joined: 25 Dec 2011, 16:55
Re: Odavama otsa coiloverid
B5 tootekoode hiljuti uurides oli igal järgneval parameetril kohe erineva tootekoodiga vedru: Avandil ja sedaanil taga erinevad, R4 ja V6 ees erinevad, konditsioneeriga ja ilma ees erinevad. Lisaks siis "S4" ja "Heavy duty"siimuu wrote:Minu teada ei tohiks vahet olla, sest quattrotel olenemata mootoritest üks sillaehitus. Isegi FWD omad istuvad, aga ainult ette.
Vähemalt B5-l on nii ja ei usu, et B6-l midagi totaalselt erinevat on tulenevalt mootorist.

August, peale esivedrude jäikuse seal midagi vahet ei ole, aga usun et Ta-technics ei süvene nii spetsilt asjadesse ja kõik R4 ja V6 asjad tulevad sama koodiga, lihtsalt V6 saad nina madalamaks

B5 S4 (V6) vedrustusega pidi B5 rida4 mootoriga taha 2cm tõstepuksid vahele panema, et auto parlanksis on

-
- Posts: 888
- Joined: 25 Dec 2011, 16:55
Re: Odavama otsa coiloverid
Kel kunagi peaks olema probleeme kinnikiilunud coilimutritega siis jagan lahkelt nõu kuidas asju teha ja kuidas mitte:
Kui coilid on autol all:
1.Eemalda keermete pealt kõik sodi, traatharjaga saab suurema sodi maha, mutrite juurest soovitan peenikese kruvikeeragaga nokkida ka sügavam puru.
2.Pihusta mutri vahele immutusõli (pennetrating oil), lihtsamatel juhtudel aitab ka WD40. Rasketel juhtudel tuleks juba diisli sisse likku asjad panna. Lase mutritel liguneda vähemalt 15min. Soovitav vahepeal õli juurde pihustada.
3.Coilivõtme olemasolul esmalt sellega proovida, torutangide kasutamine on riski business, võib amordikinnitust väänama hakata (Maru kehva on pärast tagasi väänata ja amordikinnituse vastupidamisele see just head ei tee
)
4.Haamer + tömp metall (Toivo kasutab näiteks narrepikendust). Peksmine on siinkohal täiesti tolereeritav. Soovitan võtta suurema haamri kui algselt plaanis.
5.Kui nüüd ka ei tule siis tuleb kuuma anda ja ma ei mõtle välgumihkliga soojendamist vaid lahtise leegiga, näiteks gaasipõletiga või atsetüleen-hapnik keevitusega, millega ise lõpuks asjad liikuma sain. Lahtise õli soovitaks ennem kokku pühkida (läheb hästi põlema) ning märg kalts ümber amordi keerata (Et amordi sees õli/gaas kuumaks ei läheks) ning mutrid märjaks teha.
Kuumuta mutrit, mitte coili, niikaua kuni mutri ja keerme liitekohas vesi keeb.
Jahuta märja kaltsuga amort (mitte mutter) niipalju maha, et vesi ei keeks selle peal ning koheselt alusta mutri lahtipeksmist, soovitav ka immutusõli vahele lasta.
Kui esimesed nõksud juba liiguvad võib torutangidega keeramise peale mõelda (Ise tegin selle vea, et täiesti kinnist mutrit hakkasin peale kuumutamist 2m torutangidega keerama ning amordi alumine kinnitus väändus ära natuke, pekstes seda ohtu polnud.
Kui auto all asja ei saa, võta coilid alt ära, keera nad kruustangide vahele, amorite kinnituse kohast, mitte amordist endast.
NB! Väga heaks abimeheks oli traatkarja ketas mis releka otsa käib, sain keerme põhjad ka kenasti puhtaks.
Endal võttis 8 mutri lahtisaamine aega kokku 7h puhast nu***mist kusjuures eelnevalt olin korduvalt mutreid immutanud.
Loodan et on kellelegi kasu ning saab oma väärtuslikku aega kuidagi muudmoodi auto kallal sisustada
Kui coilid on autol all:
1.Eemalda keermete pealt kõik sodi, traatharjaga saab suurema sodi maha, mutrite juurest soovitan peenikese kruvikeeragaga nokkida ka sügavam puru.
2.Pihusta mutri vahele immutusõli (pennetrating oil), lihtsamatel juhtudel aitab ka WD40. Rasketel juhtudel tuleks juba diisli sisse likku asjad panna. Lase mutritel liguneda vähemalt 15min. Soovitav vahepeal õli juurde pihustada.
3.Coilivõtme olemasolul esmalt sellega proovida, torutangide kasutamine on riski business, võib amordikinnitust väänama hakata (Maru kehva on pärast tagasi väänata ja amordikinnituse vastupidamisele see just head ei tee

4.Haamer + tömp metall (Toivo kasutab näiteks narrepikendust). Peksmine on siinkohal täiesti tolereeritav. Soovitan võtta suurema haamri kui algselt plaanis.
5.Kui nüüd ka ei tule siis tuleb kuuma anda ja ma ei mõtle välgumihkliga soojendamist vaid lahtise leegiga, näiteks gaasipõletiga või atsetüleen-hapnik keevitusega, millega ise lõpuks asjad liikuma sain. Lahtise õli soovitaks ennem kokku pühkida (läheb hästi põlema) ning märg kalts ümber amordi keerata (Et amordi sees õli/gaas kuumaks ei läheks) ning mutrid märjaks teha.
Kuumuta mutrit, mitte coili, niikaua kuni mutri ja keerme liitekohas vesi keeb.
Jahuta märja kaltsuga amort (mitte mutter) niipalju maha, et vesi ei keeks selle peal ning koheselt alusta mutri lahtipeksmist, soovitav ka immutusõli vahele lasta.
Kui esimesed nõksud juba liiguvad võib torutangidega keeramise peale mõelda (Ise tegin selle vea, et täiesti kinnist mutrit hakkasin peale kuumutamist 2m torutangidega keerama ning amordi alumine kinnitus väändus ära natuke, pekstes seda ohtu polnud.
Kui auto all asja ei saa, võta coilid alt ära, keera nad kruustangide vahele, amorite kinnituse kohast, mitte amordist endast.
NB! Väga heaks abimeheks oli traatkarja ketas mis releka otsa käib, sain keerme põhjad ka kenasti puhtaks.
Endal võttis 8 mutri lahtisaamine aega kokku 7h puhast nu***mist kusjuures eelnevalt olin korduvalt mutreid immutanud.
Loodan et on kellelegi kasu ning saab oma väärtuslikku aega kuidagi muudmoodi auto kallal sisustada

-
- Posts: 1023
- Joined: 13 Sep 2012, 16:42
Re: Odavama otsa coiloverid
Torutangidega ei saagi coili mutreid lahti, sest see mutter on nii pehme, et torutangid vajutavad mutri "ovaalseks" ja sellega kiilub veel rohkem kinni. Läbi käidud teema ka minul
Minu coilide puhul aitas lõpuks grafiitõliga leotamine ja narre pikenduse + ilgelt suure haamriga kolkimine.
Kui mul oleks gaasipõleti käepärast olnud, siis ma oleks proovinud pärast kuumutamist amorti jahutada spets jahutusõliga, mis on aerosoolpurgina müüa. Tõmbab temperatuuri hetkega ca 40 kraadi võrra madalamaks ja räägitakse, et peaks imehästi toimima.

Minu coilide puhul aitas lõpuks grafiitõliga leotamine ja narre pikenduse + ilgelt suure haamriga kolkimine.
Kui mul oleks gaasipõleti käepärast olnud, siis ma oleks proovinud pärast kuumutamist amorti jahutada spets jahutusõliga, mis on aerosoolpurgina müüa. Tõmbab temperatuuri hetkega ca 40 kraadi võrra madalamaks ja räägitakse, et peaks imehästi toimima.
- Toivoku
- Posts: 2832
- Joined: 04 Jan 2012, 16:43
Re: Odavama otsa coiloverid
polnud ju väga suur haamer. tavaline haamer oliloffa wrote:Torutangidega ei saagi coili mutreid lahti, sest see mutter on nii pehme, et torutangid vajutavad mutri "ovaalseks" ja sellega kiilub veel rohkem kinni. Läbi käidud teema ka minul![]()
Minu coilide puhul aitas lõpuks grafiitõliga leotamine ja narre pikenduse + ilgelt suure haamriga kolkimine.
Kui mul oleks gaasipõleti käepärast olnud, siis ma oleks proovinud pärast kuumutamist amorti jahutada spets jahutusõliga, mis on aerosoolpurgina müüa. Tõmbab temperatuuri hetkega ca 40 kraadi võrra madalamaks ja räägitakse, et peaks imehästi toimima.

-
- Posts: 814
- Joined: 31 Dec 2011, 18:36
Re: Odavama otsa coiloverid
Ma ei saa aru mis coile te kasutate mul 7 aasta jooksul polnud ühelgil autol mitte midagi kinni isegi aasta ringselt sõites 

-
- Posts: 888
- Joined: 25 Dec 2011, 16:55
Re: Odavama otsa coiloverid
Samavanu coile kasutamedcshoes wrote:Ma ei saa aru mis coile te kasutate mul 7 aasta jooksul polnud ühelgil autol mitte midagi kinni isegi aasta ringselt sõites

-
- Posts: 104
- Joined: 18 Feb 2015, 18:41