Odavama otsa coiloverid

Kuidas autot madalamaks muuta või kas turbo vajab õli? Küsi siit!
h4rz
Posts: 462
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by h4rz » 18 Nov 2014, 16:33

Mul ja audivanal tagumised lõigatud.

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 18 Nov 2014, 17:09

Jomid ja Ta-technixud suht samad. Võrdlesin tagumisi vedrusid näiteks. Jomid 200mm, Ta-technicud 197mm.
Fk omad tunduvad nagu lühemad olevat. Kirjutasin sinna fb-i fk lehele, eks näis mis vastavad selle pikkuse kohta.

Velgede kohta niipalju, et kui ütlen, et röövivad palju, siis seda ka mõtlen. Mingite rantide vahetus pole pooltki nii kallis ja teisi 17" oleks ka ülimõttetu osta. Too passat seal teemas oli täiesti juhuslik, ei leidnud mingit muud hetkel. Ja ta oli hetkel heaks näiteks, et milline oleks auto mul praeguste velgedega Ta-technixutega, st et põhimõtteliselt sama mis jomidega praegu.
Kõiki järgmise aasta plaane ei pea ka ju avalikuks kohe tegema, midagi võiks kevadeks ka jääda. ;)

--keit--
Posts: 871
Joined: 04 Jan 2012, 17:20

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by --keit-- » 18 Nov 2014, 17:25

Niiet lõikamine aitab, probleem lahendatud :D

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 20 Nov 2014, 14:38

Lõikuda ei tahaks.
Aga tundub, et tellimisse lähevad vist ikkagi Fk coilid. Fk automotive'st normaalset vastust ma ei saanud. Vastati samamoodi, et max madaladus -70mm, kuigi küsisin just tagumise vedru pikkuse kohta. :D
Kirjutasin siis ühele ebay müüjale samamoodi ja sain vastuseks, et tagumise vedru pikkus on 180mm. Tundub paljulubav :D

h4rz
Posts: 462
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by h4rz » 20 Nov 2014, 18:20

Mis FK-d sa vaatad? Mu vennal Highsport seeria coilid. See ndv. paneb vist stockid alla ja saaks ilma regullijate ja kummijulladeta proovida.

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 20 Nov 2014, 19:17

Ak street'i, need odavamad ka. Mis teha noh, kui mul velgede osas kallis maitse on. :lol:

--keit--
Posts: 871
Joined: 04 Jan 2012, 17:20

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by --keit-- » 20 Nov 2014, 19:29

tibullus wrote:Ak street'i, need odavamad ka. Mis teha noh, kui mul velgede osas kallis maitse on. :lol:

Väga hea, siis on midagi erilist oodata :)
Kallis maitse...hmm siis velgede jooks peab vähemalt 1000 eurist algama :D

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 20 Nov 2014, 19:34

--keit-- wrote:
tibullus wrote:Ak street'i, need odavamad ka. Mis teha noh, kui mul velgede osas kallis maitse on. :lol:

Väga hea, siis on midagi erilist oodata :)
Kallis maitse...hmm siis velgede jooks peab vähemalt 1000 eurist algama :D
Sinna kanti ta jääb jah. Praegu käib usin rahakogumine. Siis jääb üle vaid leida, et kes neid müüks ja kuidas kätte saaks, sest Eestis neid ei leidu kahjuks. Otsin siis konkreetseid velgi, lemmik on juba välja valitud- st kõik või mitte midagi :D

h4rz
Posts: 462
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by h4rz » 20 Nov 2014, 19:55

Laius peab kindlasti kahekohaline olema :D

Asko
Posts: 483
Joined: 28 Feb 2012, 18:53

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Asko » 07 Dec 2014, 11:07

Mul on FK-High spordid all ja kõige madalamaks keeratud aga ikka oleks nagu kõrge :( Aga võrreldes odava coiliga on ikka sõidumugavus supper hea ehk ei ole läbilöögipuksidel :D

Image

User avatar
RUF
Posts: 2678
Joined: 22 Dec 2011, 13:50

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by RUF » 07 Dec 2014, 23:05

Asko wrote:Mul on FK-High spordid all ja kõige madalamaks keeratud aga ikka oleks nagu kõrge :( Aga võrreldes odava coiliga on ikka sõidumugavus supper hea ehk ei ole läbilöögipuksidel :D
:roll: Iga coiliga on kõrge auto mugav :D Ei saa ju võrrelda odavat coili, mille sõidukõrgus null ja highsporti, mille sõidukõrgus 70 mm. Odav coil oleks ka 70mm peal sõidetav ja mitte läbilöögipuksil.

emmure
Posts: 373
Joined: 03 Jan 2012, 00:03

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by emmure » 09 Dec 2014, 23:26

Keegi meil siin coile tõi/tellis eesti ka v?

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 15 Dec 2014, 17:54

Miks ise ei telli?
Mina tellisin otse fk shop'ist. Nädalaga oli pakk käes ja hinna poolest 80 euri odavam kui ebayst oleks olnud.
140 euri siis koos saatmisega :D

Pikksilm
Posts: 888
Joined: 25 Dec 2011, 16:55

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 23 Jan 2016, 17:09

tibullus wrote:Miks ise ei telli?
Mina tellisin otse fk shop'ist. Nädalaga oli pakk käes ja hinna poolest 80 euri odavam kui ebayst oleks olnud.
140 euri siis koos saatmisega :D
Sai ka seda teed mindud, FK's oli veel -45% ale, kahte komplekti tellida ei lasknud, ilmselt oligi viimane, kohale jõudes oli pakk küll õige (ka firmasisene tootekood) aga sisuks olid vähe teist marki auto coilid.
Hetkel siis ootan vastust, mis saab sest nagu Audi coilidega ikka, et kui nelivedu siis hinnal kohe "2x" otsas.

User avatar
tibullus
Posts: 127
Joined: 15 May 2013, 12:39

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by tibullus » 24 Jan 2016, 16:40

Mul tulid õnneks õiged asjad ikka. Olen mitu korda tellinud sealt.
Nelikveolisele passatile kahjuks Fk coile ei paku. Ja ülejäänud firmadel hakkavad ka need hinnad kuskil seal 500st pihta.

h4rz
Posts: 462
Joined: 25 Dec 2011, 20:18

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by h4rz » 25 Jan 2016, 11:13

Kas kusagilt on võimalik ainult tagumised coilid tellida?
Praegu odavaim pakkumine TA 329€, kuid esimesi nagunii ei vaja. Jutt käib siis B5 4motion/C5 quattrost.
Teine variant mingid sportlikumad amordid. Kellelgi kokkupuudet? Samas kui stockidele padjad panna, siis hakkab tampima?

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Kermo » 26 Jan 2016, 19:45

Padi peaks pehmem olema kui tavaline vedru nii et ma arvan et jääb liiga õõtsuma.

User avatar
anryo
Posts: 265
Joined: 08 Nov 2015, 08:48

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by anryo » 08 Mar 2016, 09:17

Sr foorumis on müügil aasta vanad FK amordid, mis näevad välja sellised. WTF? Nii kiiresti roostetavadki?
Image

User avatar
Kermo
Posts: 2218
Joined: 15 Dec 2011, 17:59

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Kermo » 08 Mar 2016, 12:32

Oleneb mis kasutust ka saanud. Äkki keegi mingit rahvarallit sõitnud nendega :D
ja ega välims ei määra seisukorda.

Andro
Posts: 1172
Joined: 01 Jan 2012, 19:33

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Andro » 13 Mar 2016, 19:21

Päris niimoodi ikka ei roosteta. Kui tõesti vaid aasta vanad, siis need on terve talve soola sees ligunenud, ilma et keegi neid vahel pesnud oleks..

AugustT
Posts: 209
Joined: 22 Dec 2011, 19:23

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by AugustT » 16 May 2016, 20:36

Jou,

Tellisin ka siis odavaotsa coilid, valisin ebayst ta-techixid ja otsisin kõige odavama saatmiskulu ning tellisin ära. Kuna kõigil hind oli sama siis ei mõelnudki igal uuesti sobivustabelit kontrollida. Hiljem hakkasin mõtlema, et kurat vaatan ikka üle :D Pärast vaadates selgus, et sellel variandil mis ma tellisin ei olegi valikus 2.5tdi 132kw quattro coile. Samas kõik muud olid, 1.8t quattro, 2.5tdi 120kw jne.. Kas keegi on siin audi tark ja oskab öelda, kas võib olla tõesti vahe sees? Audi a4 b6, 2.5tdi 132kw, quattrost jutt. 2003a.

Tellitud coilid: http://www.ebay.de/itm/221491237492?eui ... 46839&cp=1

Sama hinnaga teine müüa, teine saatmiskulu: http://www.ebay.de/itm/TA-TECHNIX-GEWIN ... SwP~tW6Yb-

siimuu
Posts: 398
Joined: 28 May 2015, 10:00

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by siimuu » 16 May 2016, 20:48

Minu teada ei tohiks vahet olla, sest quattrotel olenemata mootoritest üks sillaehitus. Isegi FWD omad istuvad, aga ainult ette.
Vähemalt B5-l on nii ja ei usu, et B6-l midagi totaalselt erinevat on tulenevalt mootorist.

AugustT
Posts: 209
Joined: 22 Dec 2011, 19:23

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by AugustT » 16 May 2016, 21:41

Timmis, müüa andis ka hilisõhtuse vastuse, saan rahus magama jääda, tänud :)

Pikksilm
Posts: 888
Joined: 25 Dec 2011, 16:55

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 19 May 2016, 22:53

siimuu wrote:Minu teada ei tohiks vahet olla, sest quattrotel olenemata mootoritest üks sillaehitus. Isegi FWD omad istuvad, aga ainult ette.
Vähemalt B5-l on nii ja ei usu, et B6-l midagi totaalselt erinevat on tulenevalt mootorist.
B5 tootekoode hiljuti uurides oli igal järgneval parameetril kohe erineva tootekoodiga vedru: Avandil ja sedaanil taga erinevad, R4 ja V6 ees erinevad, konditsioneeriga ja ilma ees erinevad. Lisaks siis "S4" ja "Heavy duty" :)

August, peale esivedrude jäikuse seal midagi vahet ei ole, aga usun et Ta-technics ei süvene nii spetsilt asjadesse ja kõik R4 ja V6 asjad tulevad sama koodiga, lihtsalt V6 saad nina madalamaks :D
B5 S4 (V6) vedrustusega pidi B5 rida4 mootoriga taha 2cm tõstepuksid vahele panema, et auto parlanksis on :D

Pikksilm
Posts: 888
Joined: 25 Dec 2011, 16:55

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 25 May 2016, 10:23

Kel kunagi peaks olema probleeme kinnikiilunud coilimutritega siis jagan lahkelt nõu kuidas asju teha ja kuidas mitte:

Kui coilid on autol all:
1.Eemalda keermete pealt kõik sodi, traatharjaga saab suurema sodi maha, mutrite juurest soovitan peenikese kruvikeeragaga nokkida ka sügavam puru.
2.Pihusta mutri vahele immutusõli (pennetrating oil), lihtsamatel juhtudel aitab ka WD40. Rasketel juhtudel tuleks juba diisli sisse likku asjad panna. Lase mutritel liguneda vähemalt 15min. Soovitav vahepeal õli juurde pihustada.
3.Coilivõtme olemasolul esmalt sellega proovida, torutangide kasutamine on riski business, võib amordikinnitust väänama hakata (Maru kehva on pärast tagasi väänata ja amordikinnituse vastupidamisele see just head ei tee :D )
4.Haamer + tömp metall (Toivo kasutab näiteks narrepikendust). Peksmine on siinkohal täiesti tolereeritav. Soovitan võtta suurema haamri kui algselt plaanis.
5.Kui nüüd ka ei tule siis tuleb kuuma anda ja ma ei mõtle välgumihkliga soojendamist vaid lahtise leegiga, näiteks gaasipõletiga või atsetüleen-hapnik keevitusega, millega ise lõpuks asjad liikuma sain. Lahtise õli soovitaks ennem kokku pühkida (läheb hästi põlema) ning märg kalts ümber amordi keerata (Et amordi sees õli/gaas kuumaks ei läheks) ning mutrid märjaks teha.
Kuumuta mutrit, mitte coili, niikaua kuni mutri ja keerme liitekohas vesi keeb.
Jahuta märja kaltsuga amort (mitte mutter) niipalju maha, et vesi ei keeks selle peal ning koheselt alusta mutri lahtipeksmist, soovitav ka immutusõli vahele lasta.
Kui esimesed nõksud juba liiguvad võib torutangidega keeramise peale mõelda (Ise tegin selle vea, et täiesti kinnist mutrit hakkasin peale kuumutamist 2m torutangidega keerama ning amordi alumine kinnitus väändus ära natuke, pekstes seda ohtu polnud.

Kui auto all asja ei saa, võta coilid alt ära, keera nad kruustangide vahele, amorite kinnituse kohast, mitte amordist endast.

NB! Väga heaks abimeheks oli traatkarja ketas mis releka otsa käib, sain keerme põhjad ka kenasti puhtaks.

Endal võttis 8 mutri lahtisaamine aega kokku 7h puhast nu***mist kusjuures eelnevalt olin korduvalt mutreid immutanud.
Loodan et on kellelegi kasu ning saab oma väärtuslikku aega kuidagi muudmoodi auto kallal sisustada :D

loffa
Posts: 1023
Joined: 13 Sep 2012, 16:42

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by loffa » 28 May 2016, 16:10

Torutangidega ei saagi coili mutreid lahti, sest see mutter on nii pehme, et torutangid vajutavad mutri "ovaalseks" ja sellega kiilub veel rohkem kinni. Läbi käidud teema ka minul :D

Minu coilide puhul aitas lõpuks grafiitõliga leotamine ja narre pikenduse + ilgelt suure haamriga kolkimine.


Kui mul oleks gaasipõleti käepärast olnud, siis ma oleks proovinud pärast kuumutamist amorti jahutada spets jahutusõliga, mis on aerosoolpurgina müüa. Tõmbab temperatuuri hetkega ca 40 kraadi võrra madalamaks ja räägitakse, et peaks imehästi toimima.

User avatar
Toivoku
Posts: 2825
Joined: 04 Jan 2012, 16:43

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Toivoku » 28 May 2016, 18:53

loffa wrote:Torutangidega ei saagi coili mutreid lahti, sest see mutter on nii pehme, et torutangid vajutavad mutri "ovaalseks" ja sellega kiilub veel rohkem kinni. Läbi käidud teema ka minul :D

Minu coilide puhul aitas lõpuks grafiitõliga leotamine ja narre pikenduse + ilgelt suure haamriga kolkimine.


Kui mul oleks gaasipõleti käepärast olnud, siis ma oleks proovinud pärast kuumutamist amorti jahutada spets jahutusõliga, mis on aerosoolpurgina müüa. Tõmbab temperatuuri hetkega ca 40 kraadi võrra madalamaks ja räägitakse, et peaks imehästi toimima.
polnud ju väga suur haamer. tavaline haamer oli :D

dcshoes
Posts: 814
Joined: 31 Dec 2011, 18:36

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by dcshoes » 28 May 2016, 20:08

Ma ei saa aru mis coile te kasutate mul 7 aasta jooksul polnud ühelgil autol mitte midagi kinni isegi aasta ringselt sõites :D

Pikksilm
Posts: 888
Joined: 25 Dec 2011, 16:55

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Pikksilm » 29 May 2016, 23:36

dcshoes wrote:Ma ei saa aru mis coile te kasutate mul 7 aasta jooksul polnud ühelgil autol mitte midagi kinni isegi aasta ringselt sõites :D
Samavanu coile kasutame :D

Heigo
Posts: 104
Joined: 18 Feb 2015, 18:41

Re: Odavama otsa coiloverid

Post by Heigo » 07 Jun 2016, 15:02

Klikk
Naljakalt odavad.
Tea kas kvattrole reaalselt ka alla lähevad.
Ta tehniks väidab et läheb

Post Reply