19. aprillil toimus Haapsalus Streetrace.org hooaja avamine, nagu juba viimased kes-teab-kui-palju aastaid seda korraldatud on. Kohal oli ka Lowlifer ja seda eriti tummise autoreaga. Võiks ehk öelda, et nii palju meie klubi pärleid veel kordagi ühes kohas seisnud ei ole.
Lowliferi-välised inimesed ehk ei tea, kuid käesoleval aastal on umbes pool meie meeskonnast kõikjal laiali – kes reisimas ja maad avastamas, kes riiki kaitsmas, kes välismaal õppimas. Viimane neist olen mina.
Tuleb tõdeda, et pool aastat jalgratta seljas istumist on mõjunud värskendavalt, kuid koju tulla ja näha nii palju vingeid autosid ja vanu semusid, on veel mõnusam. Isegi Tanel, kes värskelt kaitseväest priipääsme saanud, andis olukorrale topeltgarantii.
Uusi ja kihvte autosid on palju, heaks näiteks on Kaspari Audi TT.
Juhani Honda Civic ED. JDM stancest on meil alati puudus olnud, kas tegemist esimese tõelise party-starteriga?
Või Richardi Ford Escort RS2000 Sauber. Mis on aga märkimisväärne – ükski neist ei ole Volkswagen ega BMW, suurepärane vaheldus!
Üle ega ümber ei saa ka vanadest tegijatest: Kaspari Renault Clio Sport on saanud uue värske välimuse ning näha oli ka Andrease stiilipuhast BMW E30-t, mida vähemalt suurem osa klubilistest isegi reaalelus näinud pole.
Jorgeni uues kuues Golf 2 ei jätnud kindlasti kedagi külmaks. VWVortex pole enam nii kaugel kui ta vanasti oli.
Ilm oli muidugi erakordselt soe ja päikeseline, umbes sama kevadine kui Rauno E46-e veljed! Kahtlemata tegi see kõikide olemise palju mõnusamaks ja mis veel – autod olid kõik ilusad ja puhtad. Kui meenutada aastatagust üritust, siis see oli külm, tuuline ning vihmane ja ka autod olid võrdlemisi räpased.
Uusi masinaid oli seekord nii palju, et kõigi kohta ei oska isegi veel midagi kosta, aga kuidas öeldaksegi – oma silm on kuningas, seega heitkem pilk fotodele.
Tuleb tõdeda, et selle hooaja alguses on Lowliferi autod teinud päris tugeva arenguhüppe ja aina enam näeme seda stiili, mida me alguses tikutulega taga otsisime – lihtsad autod, peaaegu et tehasekonditsioonis, kuid täpselt paraja madalduse/offseti/velgede kooskõlaga, et masinate siluetid kaunilt välja joonistuks. Järgmise korrani!