Kuuskakskuusveekuus – Edvini Mazda 626

IMG_9134-2Tunnete taustaks oleva koha ära? Ka see auto oli suve algul Stancest 2015-l Lennusadamas välja pandud. Tõsi küll, Mazda nägi siis natuke teistsugune välja. Võib isegi öelda, et päris palju teistsugune, kuigi muudatus on olnud üsnagi pisike.

IMG_9135 copySeekordne staar on Edvini Mazda 626 aastast 1993. Edvini käes on see auto aastast 2010. Kapoti all asetseb 121 kW mootor.

IMG_9096Just see sama aiste vahel asetsev V6 teeb selle auto üsna eriliseks. Nimelt Eestis peaks neid arvel olema vaid 5. Tänaseks on Edvinil ostetud juba Jaapani siseturule toodetud V6 mootoriga doonor ning järgmiseks kevadeks peaks see masin veelgi erilisem olema.

IMG_9110-2Lisaks võimsamale mootorile, on sellele autole tehases külge pandud stangelisad ning karbilaiendid, mis muudavad välimust natuke agressiivsemaks ning lisavad JDM-le omast look-i.

IMG_9111Kuna see Mazda on üsna ebatavaline toorik, siis ei pakuta sellele ka coilovereid. Edvin leidis sellele probleemile lahenduse. Ette on sobitatud Golf 2 Ta-Technix coiloverid ning taga on madaldusvedrud.

IMG_9102

IMG_9122Auto veereb Japan Racing JR15 velgedel. 18 tolli kõrged ning 9.5 laiad. Offset 22mm. Esimestele ratastele on peale pandud 225/35/18 rehvid ning tagumistele on peale stretchitud 215/40/18.

IMG_9080Just veljed ongi see pisidetail, mida on võrreldes Stancest’il nähtuga muudetud. Kui varem oli see auto selline, et kõik oli justkui hea, fitment paigas, rehv stretchis kenasti ja auto istus hästi, siis midagi oli sellest tervikust puudu ja auto ei näinud nii hea välja nagu võiks, siis nüüd on i-le täpp peale pandud ja kogu tervik näeb suurepärane välja.

IMG_9091

IMG_9105-2Märkimisväärne on see, et selline fitment on saavutatud ilma flantsideta. See muidugi tähendas seda, et uusi velgi otsides veetis Edvin tunde arvuti taga arvutades erinevate offsetide, velje laiuste ja rehvi mõõtudega, et veenduda, millised veljed osta, et ilma flantsideta hakkama saada.

IMG_9132

IMG_9139Mazdale on tagasilda ka camber poldid pandud. Tänu nendele on tagasillas 1.5 kraadi negatiivset külgkallet. Naljakas on see, et selle auto kere kuju on selline, et see camber ei paista välja.

IMG_9087

IMG_9099Sarnaselt Oliveri Bemarile, on ka sellel autol huvitav värv. See pole küll nii mängiv nagu E39-l, kuid siiski on see päeval roheline ning öösel võib segamini ajada sinisega. Edvin rääkis ka ise, et on päris palju vaielnud inimestega, et mis värvi Mazda siis lõpuks on.

IMG_9071Veljed on selle auto tõsiselt silmapaistvaks muutunud ning nüüd ootame vaid kevadet, kui ka Mazda kapotialune puhtatõuline JDM on.