Sest just nii nimetatakse tänase päevakangelase veljemudelit – “BMW Tigerclaws” ehk Bayerimeeste koodkirjas “Style 63” mis pärit E53 alt, ei-ei mitte Gaz 53, vaid ikka esimese põlve X5 alt.
Tihti vaadatakse viltu, kui lihtsatele ja levinud pereautodele surutakse alla äärmiselt kalleid velgi, vahel isegi niivõrd väärtuslikke, et need ületavad auto enda hinna suisa mitmekordselt. Veel rohkem viltu vaadatakse aga siis, kui näiteks Volkswagen kannab BMW või mõne muu margi jalavarje.
Kuigi ma ei suuda kõige paremini edasi anda fotosessioonil valitsenud miljööd, täpseid kirjeldusi või huvitavaid vahepalu, millega autoomanik Hardi, kes kuulub juba Eesti Stance-maailma vanaisade gruppi, piltide autorit Ruwet kostitas, siis toon artikli siiski Teieni. Põhjuseks asjaolu, et viimane on hetkel vapralt aega teenimas – pea vastu Ruwe! Ja Tanel ka!
Miks aga vaadatakse “võõraste” velgede peale viltu? On see justkui võõraste sulgedega ehtimine või on üks tüüpiline Eestlane niivõrd suur OEM-entusiast? Tuleb tunnistada, et igasuguste veidrate velg-auto kombinatsioonidega avaldubki omaniku tõeline isikupära ja nägemus. Ei pea klappima velje auguvalem, offset, ning ammugi mitte diameeter või laius, sest sobima saadakse kõik. Nii on Hardi Passat juba aastaid kandnud väga erinevaid jalavarje, võiks öelda, et vahetanud sokke tihemini kui vahetuvad aastad, sest selle artikli ilmumisajaks on juba lekkinud fotosid võimalikest uutest jalavarjudest.
Tasub mainida, et tänavapildis on eriti veider, et on olemas julgus “võõraid” jalavarje autoall kanda, kuid velje keskkapsel asendatakse hoopis automargile viitavaga. Thumbs up aga siinkohal Hardile, sest Tema on julge mees ja on säilitanud velgede autentse, BMW märgi – nii nagu peab.
Teine vastuoluline aspekt, mis viimasel ajal ka Lowliferi foorumis palju poleemikat on tekitanud – värvilised veljed.
Hardi auto on parim näide, kus värv määrab kõik. Hõbedasena nägid veljed auto all küll kenad välja, kuid paljude jaoks jäi siiski midagi puudu. Pärast julget otsust värvida veljed lõheoranžiks on tulemus aga väga efektne.
Unustagem aga hetkeks vastuolulised teemad ning keskendume peamisele, mis meid kõiki siin ühendab – stance‘le.
Selle Passati puhul on fitment lihtsalt esmaklassiline! Veljed suuruses 19×9 (ET48) ees ning 19×10 (ET45) taga on omale peale saanud äärmiselt tillukeses mõõdus rehvid – 215/35. Üsna karm kombinatsioon arvestades, et tegemist on juba aastaid igapäevaautoga.
Auto hea fitmendi tagavad JOMi coiloverid, mille abil on velje ja rattakoopa vahe miinimumini viidud ja seda mitte ainult selleks, et kassid rattakoopasse sooja ei roniks.
Eraldi tuleb välja tuua ka auto sisu, mis on nimelt hele ja nahkne. Esiistmete põhjaks on võetud Škoda Superbi istmed, millele Hardi oma osavate kätega eriti edeva cross-stitch mustriga uue rüü selga õmbles.
Pole just palju autosid, kus peale välimuse jagub silmailu ka sisustusele, eriti veidi vanemate autode puhul, kus originaaldetaile aina vähem kõige värskemas seisukorras kohtab.
Seega olgem isikupärased, kasutagem ka erinevate markide velgesid, värvigem neid kõikvõimalikesse autoga sobivatesse toonidesse, tehkem midaiganes, mis oleks efektne ning uudne, sest seda põnevam on uusi autosid oodata ja vaadata ning loomulikult Teile neist artikleid kirjutada!