14. mail käisime lowliferitega Pirita Velodroomil võistlust vaatamas. Mõõtu võtsid omavahel Mattiase Audi A6 ja Carli Volkswagen Golf 4. “Teises klassis” olid vastakuti Kaspar Orasmäe, Reijo Sipp ja Ruwe Saare. “Kolmandas klassis” paraku pidi iseendaga mõõtu võtma Märt Summatavet… Kui keegi arvab, et ilgelt originaalne koht autode pildistamiseks, siis kahjuks pean teile pettumust valmistama. Idee on laenatud Lowdaily kuttidelt, kes said hakkama taolise pulliga enne meid. Nimelt sellist asja nagu originaalsus ei eksisteerigi, keegi kuskil on ikka enne Sind millegagi hakkama saanud. On võimalus olla originaalsem… Seda me lowliferid püüamegi olla, nii autode kui ka kõige muuga. Ja proovides olla originaalsem, võtsin ma ühel ilusal päeval ühendust Pirita Velodroomi esindajatega. Ning minu suureks üllatuseks sain positiivse vastuse. Pidin lisaks rääkima velodroomi direktoriga. 9. mail läksimegi silmast-silma rääkimiseks Kermoga kohale. Direktor oli väga muhe härra, veidi hirmuäratavalt “vanakoolne” ja otsekohene, kuid natuke moosimist ja saime kokkuleppele. Raudne tingimus oli, et autod ei tohi “märgistada” territooriumi. Enne fotosessiooni lugesimegi sõnad peale, aga mitte “autodele”, vaid omanikele. Samal päev vaatasime üle ka võimalused, kuidas velodroomi rajale peale saab. Väikeste abivahenditega ei tundunud probleeme olevat. Seejärel võtsin ma ühendust Mattiasega ja Kermo omakorda Carliga ning tulemus on teie ees.
Mattiase Audi näol on tegemist C5 kerega A6-ga, mille sünniaastaks on 1998. Audit veab edasi 2,8 liitrine mootor ning “kraabivad” kõik neli ratast. “Uimasemaks” muudab automaatkäigukast. Maale lähemale toovad FK G42 coiloverid. “Kingadeks” on 18×8,5 tollised ATP Chrome Lip veljed, milledel poleeritud rant on üle värvitud. Rehvid mõõdus 205/45. Et auto veel paremini istuks, on plaanis tagumised rattad flantside abil 25mm võrra väljapoole tuua. Auto kere muutsid oma joonistusoskusega ägedamaks Mikk ja Sulev. Huvitava faktina võib välja tuua, et autot enam ilma suurema ümberehituseta madalamaks ei ole võimalik saada. Selleks peaks hakkama juba keret lõikuma, kuna ülemised õõtsad on vastu poritiibu.
Carli neljanda generatsiooni Golfi viib edasi 1,9 liitrine turbodiisel, millel jõudu 85kw. Autot lasevad madalamaks Rokkor`i coiloverid. Stiili lisavad 17×8 tollised Audi A8 Flat Five veljed, mis Golfile sobima pandud 17mm flantsidega, kuna autodel auguvalemid erinevad. Velgedel on rehvid ees 205/45 ja taga 225/45 mõõdus.
Märt Summatavet oli meiega kaasas kõike seda pulli filmimas. Täispakett, ma ütlen! Popcorni ja õlut peate ainult ise muretsema. Cheers ja järgmise korrani!
Soov veelkord tänada Pirita Velodroomi eesotsas Aavo Aunroosiga. Suured tänud sellise võimaluse eest!