… Ütles linnapea ja istus oma Hummerisse.
Mõtlesime asja lähemalt uurida ning ajasime mõned autod kokku, et linnapeale uudistama minna. Muuhulgas sattusime ka läbi aastate pealinna ühe kehvema Tehnika tänava peale. Kuna tulihingeline madala auto omanik on juba arvestanud sellega, et hakkama tuleb saada ka halvemate teede peal, siis loomulikult keegi risti ette ei löönud ning ühes koos said kõikse mees ja naine, oma madalate liikuritega liigeldud ja seda ühtses kolonnis ning ilma midagi lõhkumata.
Väiksest ringisõitmisest võtsid osa hulka omanäolisi madalaid masinaid:
Varane lahkuja Kermo jäi ära sõites oma coiloveritel liikuva “Jaapani telgiga” küll kinni, aga sedapuhku tegi Ta seda sihipäraselt proovides.
1976. aasta härrasmeeste auto, Bmw E3, oma täies hiilguses vasetatud (!) keskosade ja poleeritud rantidega OZ Breytonitega.
Vajeldamatult popim Lowliferi masin, Bmw E36, oma mõnusaimas silmailu pakkuvas headuses ning mitte väge levinud Borbet B jalavarjudega.
Meeldiv vaatepilt avanes hiljuti, kui omanik sellega muretult Rummu karjääris ujumas käis, vanglapoolsesse parklasse muretult sisse sõitis ja seda kõike kottpimedas. Omaniku saatis vaid näos olev emotsioon: “Mis mõttes ei saa ?”
Selle teise generatsiooni Golfi küljes ilutsevad siinmail haruldased stanged on pärit hoopis teiseltpoolt ookeani, nagu ka esitiibadel olevad oranzid “Bananalight“-id.
Rattakoopaid täidavad stiiliga ühtivad ja mõnusa ajakohase värvilahenduse saanud Atiwe Typ 90 veljed, mis on tänu coiloveritele auto alla kenasti istuma saadud. Loo ilmumise ajaks esiratastele lisandunud flantsid on aga nüüdseks kõik rattad kenasti koopaga sinasuhtesse viinud.
Ei, see igapäevaautona kasutusel oleva E34 Touring ei ole õhkvedrustuse peal, vaid täiesti “staatiline“, küll aga on ta umbes sentimeeter kõrgemaks tõstetud, kui esialgne seade, sest maapinnast vaid 15mm kõrgusel olnud esimene stabilisaatorivarras hakkas ära kuluma.
Kui juba kapotialune lahti tehakse, siis on teada, et joostakse kokku nagu külamutid leivajärjekorda.
Sedapuhku uudistasime aga Nissan S14 masinavärki.
Riisipurkide kõrval parendatud kolmanda generatsiooni Golf, on kapotialla saanud väga mõnusa uuenduse, mis on mõnus nii kehale kui hingele.
Retsept oli lihtne: Kõigepealt tuleb kaheks aastaks unustada kiirnuudlite söömine, sest makaronid on palju odavamad.
Tuleb lisada topeltkogus klappe ning pea pool moosipurgitäit kubatuuri.
Sinna otsa kruvida kahe omavahel kokku pandud teomaja sarnane aga hulka suurem metallist vidin ning teisele poole Audi S2 sisselaske kollektor, millelt üleliigne metall tuleb maha saagida jne. jne. jne.
Tulemuseks on lihtsalt asjaolu, et kui selles suures metallist teomajas tramburai pihta hakkab, liiguvad autosolijate suunurgad kõrvadele päris palju lähemale ja kohe mitte ei taha tagasi kaugemale tulla 😀
Tegime ka motivatsioonipilte, et julgustada preilit oma E30 kabrioletti veel madalamaks laskma.
Lõpetuseks lisan ühe endapoolse mõttetera:
“Lowliferid on üks ülimeeldiv ja kokkuhoidev seltskond autoinimesi, kes viljelevad auto-ehituse popimat kultuuri – “Stäänsimist.”