Mitte just tavapärane Sierra

Tere! Viimane lowlifer Tartust on kandikul ja mina olen seda serveerimas. Tegemist selle eelmistes artiklites mainitud teise autoga, mida pildistasin peale Risto Golfi ja enne Ronaldi Imprezat. Nimeks tal Sirje, vähemalt omanik ise kutsub nii. Peale Prisma katusel toimunud shooti otsustasime uurida Tartu überlaheda katlamaja ümbrust. Korra suve alguses olin ma seal ringi juba trippinud, kuid Ronald teadis õelda, et katlamaja kõrval on üks päris äge koht, kus pilti teha. Mõeldud, tehtud. Kohale jõudes tegelikult see koht nii väga ei sümpatiseerinudki, kuid otsustasin siiski proovida…

Mina pildistasin, Reijo Sipp koos oma sõbraga uurisid mu tegevust lähemalt ning teised lowliferid hängisid üle tee olevas parklas. Nii see katlamaja chill välja nägigi. Tegelikult osutus spot täiesti mõnusaks. Tuleb vahel veidi laiemalt ringi käia ning vaadata asja veidi kaugemalt kui objektiivi enda töökaugus on ja uurida erinevaid “segavaid” objekte, mida mõnikord saab üsna edukalt ära kasutada pildi enda ägeduse eesmärgil.

Sirje “südameks” on tagasihoidlik 1,8 liitrine ja 58 kilowatine mootor. Madalamaks teevad lõigatud vedrud. Ei ärgita kedagi vedrusid lõikuma, aga nagu näha, siis alati ei olegi vaja kalleid coilovereid. Seda enam, kui autoga ei ole plaanis kangutamas käia. Need megamõnusad veljed kannavad BCW Power Tech nime. Esimestel velgedel on ET 25 ning tagumistel 15. Tagumiste rataste väljapoole toomiseks on lisatud ka 6mm flantsid. Täitsa parajalt mõnus camber tuli omaniku sõnul ise vabatahtlikult madaldusega kaasa. Täpset kõrgust õelda ei oska, kuid maad pidi Sirje üsna jõudsalt kraapima. Kindlasti väärivad äramainimist Recaro sportistmed, mis on muide Fordi tehasetoodang.

Lõpuks olen siis nüüd Tartu piltidega ühele poole saanud. Võib vast uusi “modelle” otsima hakata, sest enam pole mägede taga aeg, kui kenad ja madalad autod asuvad järgmist suve ootama…