Pildistamisvarustus kokku pakitud, asusin linna poole teele. Õhtu algas sellega, et sain kokku Siimuga, kes ise paraku pildistamisest osa võtta ei saanud, aga andis mulle oma Golfi võtmed. Teadsin, et saan keele otsaga maitsta Lowliferite elu. Elevil, istusin autosse ja hakkasin Ülemiste poole sõitma, kus teistega kohtuma pidin. Ärevus oli lausa nii suur, et alles kohale jõudes meenus, et ma unustasin kogu oma fototehnika teise autosse.
Lõpuks jõudsime me ikka Suur-Sõjamäele kohale, kust hakkasime pildistamiseks sobivat kohta otsima. Et olin lubanud ka Kermo sõbra Škoda Octaviast pildid teha, siis paar klõpsu soojenduseks ja varsti saime päevakangelaste juurde pöörduda. Natuke ringi sõites ja vaadates leidsime mitu sobilikku kohta “fotoshuudi” jaoks.
Kermo Focus on kindlasti üks huvitavamaid ja omapärasemaid autosid Eesti stance maailmas – universaalkerega Ford ei ole just tavaliseim auto, millega igapäevaselt porilappidega lamavaid politseinikuid kraapida.
Iseenesest on auto lihtsate asjadega väga efektseks muudetud. Coilover vedrustusega on saavutatud soovitud sõidukõrgus ja sügavad 16×9 tolli Keskin KT1 veljed, mille leidmisega Kermol tõsiselt vedas, punnitavad koopast välja, lisades autole agresiivsust ja laiust. Velgede peale on venitatud ees 195/45 ja taga 205/45 rehvid.
Kermolt küsitakse tihti, et miks just Focus. Mehe sõnul jäi lihtsalt üks selline üle. Lõpuks enam niisama sõita ei viitsinud ning ta mõtles endamisi, et “Kes ütles, et Focust madaldada ei tohi?” Täname siinkohal saatust, et see “üleliigne” Focus Kermo kätte sattus.
Focus igast nurgast pildistatud, oli aeg Golf ette ajada.
Siimu autoga pildistamisele sõitmine oli olnud omaette elamus. Esistange lisale tuleb küll suur aplaus teha, et see kõik need Tallinna teede poolt ettevalmistatud löögid vastu pidas.
Ühes varasemas Lowliferi postituses kirjutas Siim, et inimesed alatasa näitavad näpuga kelgu peale ja imestavad, et miks tal selline asi katusel on. Ise tajusin ka seda, et auto jääb linnas oma erilise olekuga hästi silma, kusjuures nüüdseks on auto katusele veel ka kuusk tekkinud. Jah, kuusk.
Siim otsis enda pikema projekti kõrvale igapäevast autot. Üks Golf 2 tal juba olemas oli ja nende ülalpidamine on lihtne. Seega otsustas mees, et teist on juurde vaja. Otsides müügikuulutustest sobivat eksemplari, mainis ta oma soovi ühele heale Tartu sõbrale. Mõni nädal hiljem telefon helises ja enne kui Siim arugi sai, oli ta Tartust Tallinnasse tagasi sõitmas. Koos oma uue Golfiga. Coiloveritega ei ole talveautost enam palju järel?
Õhtu oli veel noor, seega otsustasime otsida pildistamiseks ka teise koha.
Et autod olid olemas ja kohale olime ka kõik tulnud, siis mõtlesime, et teeme veel ka nii-öelda rolling shotid. Ronisin kaameraauto pagasnikusse ja hoidsin elu eest kinni. See oli kirsiks pildistamistordil.
Õhtu sai läbi. Inimesed olid väsinud, aga õnnelikud. Mina muidugi kõige õnnelikum – Siimu autoga teid nühkida oli olnud huvitav kogemus ja Lowliferi perega koos veedetud ajad on alati täis huvitavat juttu ja nalja – igati mahe seltskond.