Punaste “kilpidega” Audi A3

Heip! Lubage tutvustada, Andro punaste “kilpidega” Audi A3. Ühel heal päeval kukkus mu digitaalsesse postkasti e-kiri Andro Talult sisuga: “Hei, ma lähen oma autot pildistama ja võibolla tahad kaasa tulla ning ka mõned klõpsud teha?” Muidugi olin nõus. Auto ju ise äge ja mida veel üks fotograaf oskab tahta, kui kogu orgunn tema eest ära tehakse. Tule kohale ja “pauguta”…

Kokku saime Androga kell 7 õhtul Linnahalli ees asuvas Statoilis. Plaan oli minna Koplit avastama. Kui ma õigesti aru sain – Andro, väga julge mees, käib rattaga mingit Kopli rada sõitmas ja leidis punaste garaažide tänava, kus siis fotoshoodiga ka alustasime. Tegelikult on üsna raske mitmekesi ühte autot pildistada. Pidevalt peab jälgima, et keegi kuskil peegelduses pildi peal ei oleks ning samuti seda, et ma ise teise fotograafi kaadrisse sisse ei roni. Pole küll midagi ületamatut, nagu velodroomi shoot näitas, aga siiski paneb veidi rohkem planeerima, mis objektiiviga ja kus kohast pildistada.

Edasi liikusime Patarei vangla kanti. Teepeal uurisime ka ühte Lamborghinit, hea meelega oleks mõned klõpsud teinud, kui auto must ei oleks olnud. Vahepeal saabus Rainer oma vanakooli bemmiga ning hiljem jõudis ka Martin Cool D  uue muusikavideo võtetelt. Kuna Andro punaste “kilpidega” Audile oli juba mitmes ring peale tehtud ning kreatiivsus otsakorral, võtsin plaaniväliselt ette Martini hainina. Punaste “kilpide” nali tuleneb sellest, et ükskord kui Andro sõbral tööjuures külas käis, oli keegi koristajatüdruk hiljem rääkinud: “Fui! Nägite seda punaste kilpidega Audit? Nii kole!”…

Audi “südameks” on 1,6 liitrine ja 74 kilowatine mootor. Punased “kilbid” on pärit OZ Racing tootevalikust. Nimeks Superturismo ning värv peal on Range Rover Rimini Red, mis peale kantud Andro enda käte läbi. Kõrgust on velgedel 18 tolli, laiust 8,5 ning ET on 35. Rehvid ees on mõõdus 215/40 ja taga 225/40. Audit madaldavad FK AK Street coiloverid. Kuigi auto visuaalselt ei tundugi väga madal, siis tegelikkuses on tagumised coiloverid kõige madalamas astmes ning madalaim punkt on umbes 4 cm kõrgusel maapinnast. Lisaks on A3 koopaservad parimad ideaalse stance saavutamiseks. Ei ole vaja mingit rullimist ega muud jama, tuleb tehasest juba täiesti peente servadega.

Kui keegi mõtleb, et miks kõiki neid velje, rehvi ja muud taolist infot vaja on, siis me soov on tulevikus teha järgmiste inimeste jaoks kogu see asi kergemaks. Kuidas erinevad laiused ja kõrgused istuvad erinevatel velgedel. Palju mingi ET-ga kindla velje jaoks flantsi on vaja, et veljeserv koopaservaga tasa saada või hoopis ratas väljapoole tuua. Kõik ikka selleks, et huvilistel huvitav oleks ning uustulnukatel tulevikus kergem. Veel pilte: