Meie roadtrip‘ist NPS Big Meet 2014‘le saite te juba lugeda, kuid paarist ägedast autost tehtud pildid olid meelega sealt postitusest välja jäetud. Tutvustangi nüüd teile ühte neist veidi lähemalt.
See Audi A5 oli pargitud esimese kämpingumaja ette selle tänava ääres, mis viis ürituse põhialale. Nagu arvata võite, tõmbas see kogu tähelepanu kohe endale. Sel hetkel veel siniseid kleepse ustel polnud, kuid oma kollase värviga oli ta sellegipoolest vägagi silmapaistev.
Esiosa muudavad tunduvalt vihasemaks RS5 iluvõre ning agressiivne S5 esistange. Lisaks on küljel S5 karbilaiendid.
Need, kes arvavad, et see Audi on kindlasti üle kleebitud, seekord eksivad. Tegemist on imolagelb originaalvärviga. Auto omanik Tuukka rääkis, et otsis kaks aastat tervest Euroopast just seda värvi A5-te taga. Lõpuks leidis ta Lõuna-Saksamaalt endale sobiva pakkumise ning saatis sellele ühe oma sõbra kohe järele.
Rahamaitseline banaan? Aga muidugi, oma banaanikollase värvi pärast. Enne ürituse algust said ustele kleebitud ka suured Chiquita kleepsud. Samuti mängib banaani nime väga hästi välja ka selle Audi kerekuju ja voolujoonelisus. Banaani idee oli Tuukka enda sõnul lihtsalt üks nali, mille peale ta kõigest mõni päev enne Big Meet’i tuli. Praeguseks on need kleepsud küll külgedelt ära võetud, kuid omanik mainis, et mõne ürituse ajaks võivad need sinna uuesti tagasi rännata.
See Audi istus 19″ originaal BBS Le Mans velgedel. Esimesed veljed on 10″ laiad ning nendele on peale pandud 235/35 mõõdus Achilles’i rehvid.
Tagumised on aga 11″ laiad, ning nende peal on sama tootja poolt 265/30 mõõdus rehv. Tähelepanelikumad ehk näevad ka velgede keskosas väikest erinevust. Esimesed veljed on nimelt Porsche 5×130 auguvalemiga ning tagumised 5×108 ja Ferrarile mõeldud. Huvitav fakt on veel see, et kui auto on ostetud Saksamaalt, siis esimesed veljed on pärit UK’st ning tagumised hoopis Itaaliast. Kusjuures veljed olid Tuukkal olemas juba enne seda Audit ning ootasid lihtsalt õiget autot. Selleks, et need veljed Audi 5×112 auguvalemiga rummude otsa istuksid, on vahele lisatud custom adapterid.
Autos esialgselt olnud must S-Line sisu on vahetatud üleni S5 magma red nahksisu vastu.
Selle puldi tunneb iga stance‘imees auto keskkonsoolist koheselt ära. Banaanil on all Accuair E-Level juhtimisega õhkvedrustus ning lisaks on see ka Soome tehnoülevaatuse poolt heaks kiidetud.
Seda kere liigutab edasi 3.0 TDi mootor, mis on remap‘itud ning arendab 290 hobujõudu ning 600 Nm. Tavapärase automaadi asemel on sellel hoopis 6-käiguline manuaalkäigukast ning tegemist on quattro’ga.
Avar velg toob esile puuritud pidurikettad ning isegi kollaseks värvitud S-Line pidurisupportid meenutavad banaane.
See ei ole Tuukka esimene Audi. Ühtlasi pole see ka ta esimene madal auto. Alates 2001. aastast, kui ta load sai, on kõik tema autod madalad olnud.
See eriline auto ei jäänud silma mitte ainult mulle, vaid sai NPS Big Meet’il ka rahva lemmiku tiitli.