Raineri OEM+ Passat

Seekord on modelliks lihtne, puhta välimusega ja läbimõeldud, kuid minimaalsete modifikatsioonidega Volkswagen Passat. Päris tihti tuleb omavahel jutuks, et ega peale sobiva velje ja madalduse polegi muud ilusa tulemuse saamiseks vaja. Samas on just see masin heaks näiteks, et OEM+ stiili järgides võib auto juures teha päris palju muudatusi, mis esialgu jäävad märkamatuks, aga annavad üldpildile väga palju juurde.

Ilma numbrikohata esistange ning tumedad tuled – nagu olekski tehasest nii tulnud. Rääkimata märgita võrest, mis teeb esiotsa veelgi puhtamaks. Esimesel pildil paistab natukene ka nahksisu, mida algselt selles autos ei olnud.

Veljemõõduga on parasjagu tagasi hoitud (endise 18″ asemel 17″) ja tänu sellele istub B5 kere üsnagi madalal. Offset pole ka puutumata jäänud, vaid flantsidega on rattad natuke väljapoole toodud. Siin piltidel veel küll ainult tagumised ja 6 mm, aga tänaseks on need kolinud ette ning taha lisatud 12 mm.

Velgedeks on Borbet T millel kõrgust 17″ ja laiust 9.5″. ET35 nii ees, kui taga, millele lisandub eelpool mainitud flantside kombinatsioon. Rehviks Nexen ja mõõt 215/40/17.

Terve kere on saanud ka värvivärskenduse. Raineril oli värvitooniga igasuguseid plaane, kuid lõpuks jäi siiski auto esialgse tooni juurde, mis tulemust vaadates end igati õigustab.

Asfaldile lähemale toovad selle auto JOM coilover‘id. Needki pole päris niisama alla pandud, vaid tagumised on lisaks reguleerimismutrite eemaldamisele ka veidi lühemaks tehtud. Lõpptulemuseks on kliirens alla 3 cm, mis numbriliselt väljendatuna tundub paljude jaoks võib-olla rõvedalt madal, aga pilte vaadates ja autot tänavapildis nähes on ikka ülihästi välja mängitud. Eeskujulik töö sai Lowliferi hooaja avaüritusel ka tunnustatud, kui “Parim kevadekuulutaja 2014”.  Muidugi sellega asi ei piirdu ja pisemaid muudatusi lisandub selle Passati puhul endiselt päris jõudsalt, nii et hoidke ikka silm peal!