Olin just Hispaaniast tagasi jõudnud, kui Silver helistas ja soovis oma autost mõned pildid teha. Seesama Silver, kelle igapäevaauto Audi B5 A4 viimasel Lowliferi sünnipäeval parima velje auhinna koju viis. Kauaoodatud vedrustus oli Corradol all ning veljed juba suve algusest saati autot kaunistamas. Eriti päikese käes. Ka fitment oli äsja paika sätitud ning sillastendis käidud, seega kõik oli timm. Pildistamise tegelik põhjus oli soov foorumisse autoteema teha, sest palju uudishimulikke silmapaare oli juba huvi tundnud – ja mis välja kukkus? Blogipostitus.
Ja nagu alati on fotograafid otsimas ainulaadseid pildistamispaiku ning seda tegin ka mina. Üleüldse on autofotograafias üks tähtsamaid asju asukoht… See pildistamine pidi olema üsna lambikas ja eksprompt stiilis paar klõpsu vähe korralikuma fotokaga, et saaks foorumisse selle kaua oodatud autoteema lõpuks ära teha.
Kui Silver mul maja ees oli ja juba sõitma hakkasime, tol hetkel veel teadmata kuhu, tuli järsku ideena silme ette Laagri viadukt. Liiklen ma sealt pea igapäevaselt mööda ning paljas mõte, et varsti on seal tohutu liiklus peal ning siis teha sellist pilti üsna raske, tõi mulle naeratuse näole. Rääkimata puhtusest, uuest asfaldist ja teekattemärgistuse puudumisest. Üks asi, mis puudu jäi, oli päike. Mida ma just sealse kõrgema asukohaga lootsin ära kasutada. Aga mis teha, jõudsime natuke liiga hilja.
Silveri Corrado on pärit aastast 1992. Värviks C4V, Dark Violet Pearl Effect ehk maakeeli lilla. Mootoriks kõigi poolt kirutud PG – 1,8 liitrine ja G60 kompressoriga üle laetud, 118 kilovatti. Auto oli ostes ikka tohutult jubedas seisukorras. Õnneks leidub inimesi, kes on valmis tegema „sellest samusest“ saia ja nägema vaeva, et midagi ilusat korda saata. Muidugi teha on veel palju-palju.
Lõigatud vedrud… Tegelikult ei! See oli kõigest väike nali meie kõige suurematele „fännidele“. Vedrustuse näol on tegemist KW Variant 1 coiloveritega – ehk midagi kallimat, kui auto ise. Igipõlise foorumivaidluse hulka paneks nüüd enda seisukohta kaitsva kõva argumendi: “Kas Rokkori või FK’ga on võimalik saavutada sama tihe fitment ilma rub’imata?” Ma pakun et mitte. Seega case closed? Selgituseks lisan, et auto ei ole läbilöögipuksidel ja sõita on stance’tud auto kohta ikka väga mugav.
Odavad replica veljed? Jälle on vastuseks ei – veljed on samuti kallimad kui auto ise! Tegemist on täiesti originaalsete BBS RS 199 kolmeosaliste valuvelgedega. Mõõtudelt 17×8. Offsetiks 32. Algne Mersu auguvalem 5×112 on Corradole sobima pandud 20mm adapterflantside abil. Tagumise silla fitmenti on veel 5mm flantsidega paremaks sätitud. Täieliku uuenduskuuri tegi veljegurude seas tuntud Silver Penu. Poleeritud randid on üle kaetud C5 kaitsekihiga badabling.ee poolt. Tagumisteks rehvideks on Falken ZIEX ZE-912 195/40 mõõdus ja esimesteks Continental ContiSportContact 195/40. Ja pean mainima, et Continental on ikka kõige koledama rehvidisainiga rehvitootja… Lausa häiris pildistamist!