Hea fitment, mida suviti üsna tihti näha saab, talveks haihtub. Kas autod keeratakse kõrgemaks ja alla pannakse igavamad talveveljed või jäävad masinad sootuks garaaži puhkama. Ootama uut hooaega, et oma koopast naastes olla paremad kui kunagi varem. See on nagu karude talveuni. Magamise asemel aga ”tehakse jõudu” või mukitakse välimust. Talv on aeg, mil toimub enamus maagiast. See on periood energia kogumiseks, et veel ägedama auto rooli naasta. Parandada eelmisel hooajal tekkinud vead. Külge lisada midagi uut. Võimalusi on palju! Mida pikem paus, seda mõnusam on kevade esimene sõit. Need emotsioonid, kui saab tagumik vastu maad ees olevat asfalti hoopis teise nurga alt vaadata, on kirjeldamatud! Kohtumine vana sõbraga. Mõnus!
Ega pikka juttu ei olegi. Nägin foorumis Karmo e34 selle talve seadet ning veidi aega hiljem külmetasime juba Kloostrimetsa ringrajal. Vot nii äge ongi! Õues oli paarkümmend miinuskraadi. Kõik riided olid seljas, mis kodust leidsin. Testisin oma uut fotokat ning just soetatud m42 keermega vanakooli lainurka, mis osutus oma ülipehmete servadega üldplaanides täiesti kohutavaks, kuid detailsemate kaadrite puhul isegi üsna huvitavaks. Eriti kui vigu enda tarbeks ära kasutada.
Kuna esimene kord palju pildistada ei jõudnudki, tahtsin ma juurde teist võimalust. Midagi erinevat, võrreldes esimeste piltidega. Ja just rolling shot’e pole ma palju teinud ning talvel üldsegi mitte. Paningi kaasreisija enda auto rooli ja tegime mõned tiirud kitsal metsateel.
Tegemist on BMW e34 525i mudeliga. Karmo käes aastast 2006. Esimene modifikatsioon oli demodifikatsioon. Kõik “lätispoilerid” sai küljest ära võetud ning auto uuesti originaalkonditsiooni viidud. Tulevikuplaanid on Karmol tagasihoidlikud – autot korras hoida ja üle värvida.
Seekord ei hoolitse madalduse eest coiloverid, vaid JOMi madaldusvedrud. Esimesed -50mm ning tagumised -60mm. Autol on all LSD diferentsiaal, mis muudab talvise kulgemise kindlasti lõbusamaks. Ülekandeks 3.73, mis võrreldes originaaliga annab edu kiirendades. Ees ja taga on kasutusel suuremad pidurid. Esimesed kettad on pärit e31 850Ci, tagumised e34 540i alt ning pidurisadulad 540 küljest. Lisaks on autol Z3 shortshifter.
Välimust on täiustatud Hella Black tagatulede, M-techi tagatiiva, M-techi küljekarpide, M5 numbripaneeli, Aerodynamik tagastange ja nahast heleda sportsisuga. Velgedeks on Rondell 21’d. Mõõtudega 18×8.5, millede ET on 13. Esisillal on kasutusel 15mm flantsid ning tagasillal 25mm topeltpoltidega flantsid. Rehvimõõduks 225/40 ja pildistamise ajal jutt talveseadest ehk lamellidest.