WIDEBODY G3

Kuidagi on juhtunud nii, et kõikide nende aastate jooksul, mil ma Lowliferi klubiga tegelenud olen, ei ole mul olnud au ise ühtegi artiklit kirjutada. Kunagi, kui ma alles alustasin, siis ma ise pildistada ei soovinud, kuna arvasin, et “noored” olid kõvasti paremad. Nii mööduski mul viis aastat kordagi kaamerat kätte võtmata.
Nüüd üritan seda viga parandada ja tahaksin teile rääkida loo ühest Golf mk3st ja Keiost, kes Stancest’18 üritusel ka Lowlifer special auhinna võitsid.

 

Esmapilgul vaadates võib tunduda, et tegemist on tavapärse Golf 3. seeria mudeliga ja eks ta omamoodi olegi. Tehasest on see konkreetne mudel välja veerenud 1.8l 55kw mootoriga, kuid omaniku sügelevad käed ei laksnud selllel nii jääda. Nüüdseks on see asendatud legendaarse 2.8l VR6 mootoriga, mis on legendaarne nii mõnusate häälte kui ka kolisevate mootorikettide poolest.

 

Kui aga autot lähemalt vaatama hakata, on aru saada, et velg istub kuidagi eriti hästi koopaservaga tasa. Selline istumine ei saa olla kuidagi muud moodi saavutatud, kui õhkvedrustusega.

Autole paigaldatud poolakate käsitöö, Mapet õhkvedrustus.

Kõige suurem muudatus auto juures tuleb aga välja, kui vaadata autot külje pealt, libamisi. Nimelt on see Golf käsitööna laiemaks ehitatud. Pole mingit klaasplasti või polditavaid tükke, kõik plekist ja keevitatud. Tagatiivad umbes 4cm ja esimesed umbes 1cm, aga efekt on kohe olemas.

Enam tihedamalt ei saa istuda! Ning lisaks annab õhkvedrustus ka võimaluse nautida seda VR6 mootorit sihtotstarbeliselt, mida Keio kahtlemata teeb.

Veljeks küll kõikide “veljepedede” lemmik Japan Racing, kuid kui Keio autot ehitama hakkas ja sobivas mõõdus veljed valida tuli, mille järgi tiivad teha, oli see ainuke koheselt saadaval olev valik. Saladuskatte all võin öelda, et järgimsesks hooajaks peaks olema seal juba midagi muud..

Auto üldmulje on tagasihoidlik, aga ega omanik isegi väga edev pole. Auto võib iga teise inimeses külmaks jätta, kuid iga autoinimene peaks lihtsalt leidma asju mis on unikaalsed ja omaniku käe järgi kohandatud..

Suured tänud Keiole oma autot näitamast!


Auto: 
Volkswagen Golf mk3
Mootor: 2.8l VR6
Veljed:Japan Racing JR9 17×8.5 ja 17×10
Vedrustus: Poola käsitöö Mapet õhkvedrustus, sillad ümber tehtud 5×100 auguvalemile.
Sisu: Ees korvistmed, tagaiste kahekohaliseks ehitatud, must lagi ja piilarid, tagaistme küljepolstrid sisse poole toodud et tekiks käetugi.
Välimus: Ise tehtud koopalaiendused

Tulevikuplaanid: Uued veljed ja turbo

Lõpetuseks ka video pildistamisest mille koosatas Raino Parder